Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittimies kääntyi kannoillaan: Sorry, liikaa tatskoja ja läväri, ei sytytä, hyvää jatkoa! Loukkaantuisitko?

Vierailija
20.05.2026 |

Kiinnostaa miten reakoisit

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo ovat olleet profiilissani esillä ja mies on siitä tykännyt niin ongelma on mies. 

Itselle käynyt näitä, että mies tykkää ja sitten en edes aloita keskustelua, vaan MIES aloittaa keskustelun sanoakseen etten kelpaa hänelle syystä x y tai z. Yleensä nämä ovat vielä jotain matti nykäs -tason juntteja, kun sivistyneet ja korkeakoulutetut, kulturellit miehet kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä. :/ 

Ei voi kauhalla vaatia jos lusikalla on annettu. Toisten aivot ovat herneen kokoiset. Pitää vaan hyväksyä että meitä on moneen junaan ja toivottaa herran siunausta herneaivoille :D

Vierailija
102/136 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsis kertoa läväreistä ja taskoista etukäteen. Oli mies tai nainen. 

miksei deittiapeissa saa valita tatuoituja tai tatuoimattomia ihmisiä omien mieltymysten mukaan? 

jotain horoskooppia siellä saa kyllä valittua. ketä semmoinen kiinnostaa.

Kukaan ei pakota deittaamaak ihmistä, jolla ei ole profiilissa kuvia. Niissä ne tatskat näkyyy, jos näkyy treffeilläkin. 

Jotkut naiset peittelee tarskojaan

Ja ihan syystä. Harvemmassa miehessä tatskattu huumehutsu herättää mitään intohimoja.

Ihmisillä on erilaisia makuja. Minä tykkään, kun miehen kanssa voi välillä ottaa huumeita ja nauttia yhdessä elämästä silläkin tavalla! Tatuoinneista en tykkää, eikä miehellä niitä onneksi olekaan. Mutta en tatuointien perusteella ketään diskaisi.

Mukava käydä yhdessä joku kauppa tai mummo ryöstämässä jos rahat loppuu!

Tömähn se olsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reakoisit? Mitä se tarkoittaa?

Läväri- ja tatskatyypeillä ei yleensä ole kovin vahva koulusivistys ja oikeinkirjoitustaito.

Mulla ei ole läväreitä, mutta tatskoja löytyy. Eivät tosin ole näkyvillä paikoilla.

Olen väitöskirjaopiskelija. Olenko mielestäsi alikoulutettu?

Ihonsa pysyvästi suttaaminen kertoo ihmisestä paljonkin.

Vierailija
104/136 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noista johtunnut vaan siinttä ettet ollut neitsyt, kuten tapaamasi jolph

Vierailija
105/136 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama "loukkaantuuko" hirviönainen tai ei. Mies on aivan tyhmä jos lähtee ruokkimaan naista parinvalintatapaamiseen näkemättä tästä kuvia/videota ennen tapaamista.

Vaadin kuvallista todistusta ettei B-rapun ympärillä ole perhostatuointia. Olenko liian vaativa?

Vierailija
106/136 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on törkeää huijaamista, jos kuvissa peittää vaikka käsivarren tatskat. Kyllä vastapuolen pitää nähdä realistinen kuva toisesta.

Vierailija
107/136 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyestä virsi kaunis!

Vierailija
108/136 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon menisi tuollainen deittimies

Vierailija
109/136 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei lövistyksiä ja tatuointeja / muitakaan värjäyksiä. Clean girl aesthetic kelpaa

M33v

Vierailija
110/136 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan!

Vierailija
111/136 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorasanainen deittimies

Vierailija
112/136 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyisin, koska ei minulla ole yhtään tatuointia eikä lävistystä 🤔 

Mutta kyllähän kaikenlaista törppöä tuli sinkkuna vastaan. Olen aika hidas ollut lähtemään treffeille niin olen välttänyt livekohtaamiset törppöjen kanssa! Mutta yksikin alkoi viestitellessä negailemaan, että näytän aikas kivalta jo nyt, mutta "häntä vähän nolottaa jos nainen ei meikkaa niin voisitko meikata sitten kun tavataan, näyttäisit varmasti upealta. Ja laita hiukset jotenkin nätisti, nyt näyttää ettei niitä ole laitettu"

KUN nähdään?? Anteeksi kuinka 😂 Tässä vaiheessa siis en tiennyt miehestä muuta kuin että hän oli melko ylipainoinen ja sosiaalisesti arka (ei hyvä mätsi minulle) ihan omien sanojensa mukaan. Eikä hän ollut sopinut kanssani treffejä tai näyttänyt kuvaa itsestään. Mutta niin vain alkoi jo tulla vaatimuksia ja mielestäni tosi asiatonta kritiikkiä että minun pitää muuttaa tyyliäni. 

Voin vain niistä joistain viesteistä ja tuttujen naisten kauhukokemuksista päätellä millaisia deittejä olisin itsekin tavannut jos olisin lähtenyt rohkeasti muutaman viestin jälkeen kahville, huh. 

Siis etenkin yllätti miten useampi mies alkoi siitä meikistä sössöttämään, että onko meikattua kuvaa. No öö ei ole kun en meikkaa. Etsi meikaava nainen (tai säästä heidätkin, en tiedä). 

Vierailija
113/136 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja, mutta ihmettelen silti, miten kukaan voi päätyä treffeille ihmisen kanssa, jolla näitä on. Itse ainakin jätän menemättä treffeille, jos toisen ulkonäkö tai tyyli ei miellytä. Itse varmasti tulkitsisin tuollaisen käytöksen jonkinlaiseksi mielen ongelmien oirehtimiseksi tai muuksi käytöshäiriöksi. Onhan tuollainen sen verran vahvasti sosiaalisten käytösnormien vastaista. Joten oma reaktioni olisi lähinnä sama kuin muiden epämääräisten ihmisten kohdalla, eli ottaisin etäisyyttä. Jos joku päihteiden vaikutuksen alainen tai selvästi mielenterveysongelmainen huutelisi jotain vastaavaa minulle, esim. "sulla on rumat hiukset", niin eihän tuollaiseenkaan reagoida muuten kuin "hohhoijaa, taas joku vajaa/sekoilija". Ei ketään tuntemattoman ihmisen sanomiset tai mielipiteet hetkauta suuntaan tai toiseen. Voisin kuvitella, että ihmistä, jolla on tatuointeja tai lävistyksiä, ei kiinnosta yhtään sellaisen ihmisen mielipide, joka ei niistä tykkää - eihän kukaan tällaisia otakaan kaikkia miellyttääkseen. Ja miksi kukaan loukkaantuisi jos selvästi tasapainottomalta vaikuttava ihminen möläyttelee jotain`?

Vierailija
114/136 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyisin, koska ei minulla ole yhtään tatuointia eikä lävistystä 🤔 

Mutta kyllähän kaikenlaista törppöä tuli sinkkuna vastaan. Olen aika hidas ollut lähtemään treffeille niin olen välttänyt livekohtaamiset törppöjen kanssa! Mutta yksikin alkoi viestitellessä negailemaan, että näytän aikas kivalta jo nyt, mutta "häntä vähän nolottaa jos nainen ei meikkaa niin voisitko meikata sitten kun tavataan, näyttäisit varmasti upealta. Ja laita hiukset jotenkin nätisti, nyt näyttää ettei niitä ole laitettu"

KUN nähdään?? Anteeksi kuinka 😂 Tässä vaiheessa siis en tiennyt miehestä muuta kuin että hän oli melko ylipainoinen ja sosiaalisesti arka (ei hyvä mätsi minulle) ihan omien sanojensa mukaan. Eikä hän ollut sopinut kanssani treffejä tai näyttänyt kuvaa itsestään. Mutta niin vain alkoi jo tulla vaatimuksia ja mielestäni tosi asiatonta kritiikkiä että minun pitää muuttaa tyyliäni. 

Voin vain niistä joistain viesteistä ja tuttujen naisten kauhukokemuksista päätellä millaisia deittejä olisin itsekin tavannut jos olisin lähtenyt rohkeasti muutaman viestin jälkeen kahville, huh. 

Siis etenkin yllätti miten useampi mies alkoi siitä meikistä sössöttämään, että onko meikattua kuvaa. No öö ei ole kun en meikkaa. Etsi meikaava nainen (tai säästä heidätkin, en tiedä). 

Kai jätit vaan vastaamatta noille meikki-trolleille?

Vierailija
115/136 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö nykyisin edes kuvia vaihdeta ennen tapaamista?

Vierailija
116/136 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on törkeää huijaamista, jos kuvissa peittää vaikka käsivarren tatskat. Kyllä vastapuolen pitää nähdä realistinen kuva toisesta.

Tällaiset tärkeät asiat kannattaa selvittää ennen treffejä, mikäli ehdottomasti ei halua päätyä treffeille ihmisen kanssa, jolla on tatuointeja. Itse selvitän aina ennen treffejä kaikki minulle olennaiset asiat, mikäli ne eivät jo selviä henkilön profiilista. Ja suosittelen lämpimästi samaa kaikille! Kannattaa muistaa, että toisilla ei ole mitään velvollisuutta lukea ajatuksianne ja tehdä juuri teidän toiveittenne mukaista deittiprofiilia. Teille on yhteiskunnan varoilla opetettu peruskoulussa kirjoitustaito, joten käyttäkää sitä taitoa. Mikäli tatuoimattomuus on ehdoton toive, niin voitte joko kirjoittaa tämän jo omaan profiiliinne (helpointa) tai sitten viestiyhteyden saatuanne voitte kysyä suoraan, onko henkilöllä tatuointeja. Tämä säästää aikaa, mikäli koette, että treffeille päätyminen tatuoidun henkilön kanssa olisi ihan kamalaa.

Vierailija
117/136 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö nykyisin edes kuvia vaihdeta ennen tapaamista?

Ilmeisesti osa miehistä on niin tyhmiä etteivät osaa edes kuvanlukutaitoa.

Vierailija
118/136 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, hyvä, koska miten urpo äijä ettei niitä nähnyt jo mun kuvista😂.

Onneks mun itsearvostus ei todellakaan riipu siitä mitä mieltä ihmiset on mun tatuoidusta ja lävistetystä ulkomuodosta.

Vierailija
119/136 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että olet leimauttanut itsesi vähä älystä mätää lihaa. normi mies poistuu.

Vierailija
120/136 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä seikat eivät ole tulleet valokuvista ilmi? Et ole etukäteen informoinut räväkästä ulkonäöstäsi ja selvittänyt, onko miehelle ok?

Ehkä halusi yllättää positiivisesti kun yleensä miehet on kehuneet niitä

Siis nenäläväreitä ei kovin moni mies kehu, eikä taruointeja myöskään. 2010 luvulla oli muotia, ei enää noin 15 vuoteen. Kertoo naisesta, että elää 2010 luvulla. Miehellä saa olla mielipide ja saa mieskin kääntyä pois treffeiltä, jos tuntee olonsa jotenkin epämiellyttäväksi. Nenärenkaan kanssa ei ole pakko kahvitella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi