Deittimies kääntyi kannoillaan: Sorry, liikaa tatskoja ja läväri, ei sytytä, hyvää jatkoa! Loukkaantuisitko?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämähän on tämä trolli taas. kerran viikossa sama aloitus
Noloa, kun ei osaa edes oikeinkirjoitusta!
Tämä on wanharouva Tyhjäpään ulvahdus, kuten noin 90% kaikista avauksista on. Hänen elämänsä yksi kohokohta on kun näkee hölmöjen käyttäjien kuluttavan aikaansa ulvahduksiinsa.
Keksitty aloitus. Tatuointien vihaaja vauhdissa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reakoisit? Mitä se tarkoittaa?
Läväri- ja tatskatyypeillä ei yleensä ole kovin vahva koulusivistys ja oikeinkirjoitustaito.
No en nyt tiedä, pidän esim. lekureita aika korkeasti koulutettuina ja niilläkin on tatuointeja.
Onks tatskat niinku tosi cool? Vähäks siistii ku ihoon on piirrelty kuvioita.
Epäkurattia tavaraa. Miksi tyytyä tärveltyyn naaraaseen?
Vierailija kirjoitti:
Täysi provo. ( Suomalaiset) miehet tykkää lävistyksistä ja tatuoinneista. Mitä rumempi, räväkämpi ja epänaisellisempi nainen, niin sitä parempi.
Höpöhöpö
suomalainen mies
Ja annas kun arvaan, omistat vielä jonkun pitbullin tai rotikan ja ihmettelet, kun normaalit miehet ei kiinnostu.
No itse olen jo vanha , ei ole tatuointeja eikä nenä tai naparengastuksia, mutta sitä olen kyllä miettinyt että onko tämä villitys jonkinlaista paluuta primitivisyyden kehtoon. Aikoinaan kun käytiin lapsena katsomassa Tarzan-elokuvia , niin noilla alkuasukkailla oli aina varsinkin sotaisissa tilanteissa kroppa täynnä maalia ja nenärenkaita sun muita hullutuksia kroppa täynnä. Eniten nauratti aina ne, jotka venytti alahuulta lautasella, jolloin näytti siltä kuin alkuasukas olisi ollut kävelevä tuhkakuppi.
Alkuasukkat kuvattiin alkukantaisina, lukutaidottomina hölmöinä, joilta voi ostaa mitä vaan vaikkapa lasihelmellä. Pahimpia olivat pygmit jotka söivät ihmisiä. Ja ne ne vasta olivatkin pelottaviksi maalattuja. Näin niistä lapsena joskus painajaisiakin.
Lännen elokuvissa myös alkuasukkaat (intiaanit) olivat täynnä maalia ja jos heimosotaa pukkasi, sitä enemmän maalia ja höyheniä päähän. Apassit olivat pahimpia, ja niillä oli myös pahimmat sotamaalaukset.
Että onko tämä itsensä karseaksi maalaminen ja lävistäminen jotain sodan ennakointia. Eli tekee itsensä mahottoman pelottavan näköiseksi niin ei vihulainen uskalla lähestyä. Vai mikä tämän itsensä värjäämisen oikein selittää. Ketään se ei ainakaan kaunista.
Ja ennen vanhaan tosiaan vain vankilakundit ja merimiehet ottivat tatuointeja. Ehkä pelottelutarkoituksissa hekin.
Ehkä joku psykolooki vois selittää tätä miun reakointia
Missä vaiheessa tatuoinnit tai lävistykset ovat ihmisen aitoa persoonaa muuttaneet ? Jos parisuhdetta pelkästään ulkonäöllä hakee niin heikoilla jäillä on kävelymatka .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ja lävistykset karkoittavat fiksut ihmiset.
Tai ihan vaan konservatiiviset
Konservatiivisia haluaisin juuri välttää... ehkä tässä pitää vielä jommata tatuointi ja lävistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läväri- ja tatskatyypeillä ei yleensä ole kovin vahva koulusivistys ja oikeinkirjoitustaito.
No en nyt tiedä, pidän esim. lekureita aika korkeasti koulutettuina ja niilläkin on tatuointeja.
Toisaalta tunnetusti niiden oikeinkirjoituksesta ei saa selvää muut kuin farmaseutit
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ole tatuointeja, mutten silti deittaili moista moukkaa. Kun on noin käytöstavaton, se tulee kyllä esille muissakin asioissa. Lisäksi hän on tyhmä, kun ei edes vaivautunut kysymään asiasta etukäteen.
Sama. Olen tatuoimaton ja muutenkin "luomu" nainen, jolle miehessä tärkeitä ominaisuuksia ovat sisäinen kauneus ja tunneäly.
Onhan tämä joku tämän ajan villitys. Semmoinen tuntuma on, että lähes kaikki isoja tatuointeja ottavat ovat jollakin tapaa psyykkisesti epävakaita.
ja sitä ehkä halutaan jollakin tapaa manifestoidaja alleviivata , että kattokaa kaikki, olen traumatisoitunut, nih.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa tatuoinnit tai lävistykset ovat ihmisen aitoa persoonaa muuttaneet ? Jos parisuhdetta pelkästään ulkonäöllä hakee niin heikoilla jäillä on kävelymatka .
Taudinkuvaus menee toisin päin, aidosti vammainen persoona muuttaa kehonsa aitoa kuvaa pilaamalla ihonsa tatuoinneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on apukoulun käynyt...
Eikös ne apukoulut ole lakkautettu niin kauan sitten, että ko koulun käyneet ovat jo mqnan majpilla tai vanhuuseläkkeellä.
Tatskoista ja lävistyksistä eivät paljon tietäne.
Vierailija kirjoitti:
Täysi provo. ( Suomalaiset) miehet tykkää lävistyksistä ja tatuoinneista. Mitä rumempi, räväkämpi ja epänaisellisempi nainen, niin sitä parempi.
Provo tämä on sen takia, että näitä kannoillaan kääntyviä deittimiehiä on liian usein.
Sinä taas olet provo jo sen takia, ettei kukaan ole niin toope, että uskoo yhtenevään naismakuun.
Itse olen treffeillä 30-45 minuuttia keskustellen toisen kanssa kohteliaasti, vaikka nopeasti huomaisi, ettei jutusta mitään tule. Koen, että tämä kuuluu perus käytöstapoihin. En myöskään ikinä perustele sen enempää, vaan totean etten usko meistä olevan pariksi. Kiitän siihenastisesta ja toivotan toiselle kaikkea hyvää jatkossa.
Äijä teki oikein. Tatuoidut akat ovat lumppuja.
Tarskat naisella, läväri ja siniset hiukset, EI KIITOS!
Onhan mahdollista että nainen halusi yllättää ja mies ihastuisi entistä enemmän?