Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täti punainen tuli kylään, taas =(

Vierailija
30.09.2008 |

Olishan se pitäny arvata, vaikka toivoin niin et olisin raskaana. Oireitakin oli, taisi olla vain mielikuvituksen tuotetta.

Mä en ymmärrä, miksi en raskaudu. Tunnen oviksen ja saan tikkuun kaksi viivaa kierron puolivälissä ja menkat on lähes kellontarkat. Mä kyl poltan ja oon polttanu aika kauan, estääköhän tupakointi minua raskautumasta... Auttaisikohan elämänmuutos, enemmän liikuntaa ja vieläkin terveellisempää ruokaa...

Mene ja tiedä, mutta nyt kp 1/32 ja toiveet ehkä vain siirtyy. Keväällä hoitoihin jos mitään ei tapahdu sitä ennen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ala syömään terveellisesti. Sitten kipinkapin lapsettomuustutkimuksiin. Ihan turha kärvistellä kuukaudesta toiseen jos (huom jos) taustalla on joku selkeä syy, johon taas yleensä aina on olemassa jokin hoitokeino.

Vierailija
2/6 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsiko siellä puhuu? Eikö aikuiset voi puhua asioista oikeilla nimillä lässyttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paino kohdallaan?

Vierailija
4/6 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka puhuvat täti punaisesta ovat kyllä jo saaneet täti keltaisen yläpäähänsä. Anteeksi nyt vain ettei tärpännyt, mutta ei lässytettä kuukautisista ihme vauvakielellä.

Vierailija
5/6 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempaa jos se kurvaa paikalle punaisella ferrarilla. Kuutosta kompaten miksei voida puhua kuukautisista?

Vierailija
6/6 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset

Menkat

Verenvuoto vaginasta

Mikä näissä on niin vaikeaa.

Meillä ei ole koskaan ollut täti punaista. Mulla oli joskus punainen villakangastakki ja silloin olin täti punainen ehkä jollekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi