Täti punainen tuli kylään, taas =(
Olishan se pitäny arvata, vaikka toivoin niin et olisin raskaana. Oireitakin oli, taisi olla vain mielikuvituksen tuotetta.
Mä en ymmärrä, miksi en raskaudu. Tunnen oviksen ja saan tikkuun kaksi viivaa kierron puolivälissä ja menkat on lähes kellontarkat. Mä kyl poltan ja oon polttanu aika kauan, estääköhän tupakointi minua raskautumasta... Auttaisikohan elämänmuutos, enemmän liikuntaa ja vieläkin terveellisempää ruokaa...
Mene ja tiedä, mutta nyt kp 1/32 ja toiveet ehkä vain siirtyy. Keväällä hoitoihin jos mitään ei tapahdu sitä ennen.
Kommentit (6)
Pikkulapsiko siellä puhuu? Eikö aikuiset voi puhua asioista oikeilla nimillä lässyttämättä.
jotka puhuvat täti punaisesta ovat kyllä jo saaneet täti keltaisen yläpäähänsä. Anteeksi nyt vain ettei tärpännyt, mutta ei lässytettä kuukautisista ihme vauvakielellä.
Vielä pahempaa jos se kurvaa paikalle punaisella ferrarilla. Kuutosta kompaten miksei voida puhua kuukautisista?
Kuukautiset
Menkat
Verenvuoto vaginasta
Mikä näissä on niin vaikeaa.
Meillä ei ole koskaan ollut täti punaista. Mulla oli joskus punainen villakangastakki ja silloin olin täti punainen ehkä jollekin.
ja ala syömään terveellisesti. Sitten kipinkapin lapsettomuustutkimuksiin. Ihan turha kärvistellä kuukaudesta toiseen jos (huom jos) taustalla on joku selkeä syy, johon taas yleensä aina on olemassa jokin hoitokeino.