Jatkuva ristiriita oman käsitykseni ja pomon käsityksen välillä
Työni sisällöstä.
Eilenkin tein täysin työnkuvaani kuulumattomia töitä.
Lisäksi koko työni perusajatus on hänen mielestään eri kuin minun ja eri kuin mitä aiemmissa työpaikoissa oli samanlaisessa työssä.
Pomo aloitti kuukausi sitten, itse aloitin 2kk sitten.
Viime viikkoina on tullut koko ajan jotain sanomista asioista jotka eivät minulle kuulu.
Itseä häiritsee eniten se , että työnkuvani eroaa hänen käsityksestään ja sen pohjalta kaikki käytännössä tekemäni asiat ovat väärin.
Pitäisikö nostaa kytkintä?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Miksi luovutat ilman taistelua?
Mitä hyötyä on taistella tuulimyllyjä vastaan? Pomo voittaa aina.
Vramaan parempi lähteä itse ennen kuin tulee kenkää. Näyttää silti paremmalta työhaussa vaikka olisikin lyhyt pesti.
miksi ajattelet pöomoa kun ei hänkään ajattele sinua?
Vierailija kirjoitti:
Tähän on tultu:
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011998802.html
Hoivakotien somepäivitykset herättävät tutkijassa huolta
Erikoistutkija Vilja Levonius havaitsi väitöstutkimuksessaan, että hoivakodin päiväohjelmaa saatettiin suunnitella sen mukaan, mikä näyttää somessa hyvältä.
Tilaajille
Jutta Kuusitaipale HS
20.5. 10:01
Hoivakodissa oli tapana järjestää iltapäivisin iäkkäille asukkaille mukavaa yhteistä tekemistä. Kesken laulutuokion tai leipomisen hoitaja saattoi ottaa kännykällä asukkaista pienen videopätkän tai pari kuvaa. Hetken kuluttua ne löytyivät hoivakodin sometililtä.
Vee äm pee. Toivottavasti eutanasia on laillistettu suomessa 30 vuoden sisällä tai teen mieluummin harakirin kuin menen vanhainkotiin sirkuseläimeksi myyntiä edistämään.
Vierailija kirjoitti:
Vramaan parempi lähteä itse ennen kuin tulee kenkää. Näyttää silti paremmalta työhaussa vaikka olisikin lyhyt pesti.
Karenssia pukkaa ja selitäpä kelalle arvoristiriitojasi kun pakottavat hakemaan samankaltasia töitä jotka ovat samaa paskaa eri paketissa.
Vierailija kirjoitti:
"muut työnantajan määräämät tehtävät"
Meillä tämä on tuoreella pomolla usein käytössä. Silloin varmistan häneltä, mitä jätän töistäni tänään pois, pomo saa tehdä päätöksen, minkä projektin siirrän sivuun. Hän katsoo minua ihmeissään ja toteaa, että ei osaa ottaa kantaa töihini, minä itse tiedän, mikä voi joustaa ja minä puolestani vastaan, että juurihan sinä olet työntämässä minulle lisää töitä, joten otat kantaa töihini ja joudut nyt ottamaan kantaa siihen, mitä en tee. Kaikkea en ehdi. Muistutan, että hän on esihenkilöni, hänellä on vastuu kokonaisuudesta, joten miten toimitaan vai saanko ylityömääräyksen.
Ja jatkuvasti tulee ristiriitaisia ohjeita. Viikon sisällä oli kamalaa, kun en tehnyt X, kun tein, sekin oli väärin ja ohje kääntyi ympäri.
Sitten piti tehdä enemmän y, mutta sille ei ole aikaa koska pitää tehdä myös z. Jätin z vähemmälle ja priorisoin y:n, mutta siitäkin tulee varmasti sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkuvasti tulee ristiriitaisia ohjeita. Viikon sisällä oli kamalaa, kun en tehnyt X, kun tein, sekin oli väärin ja ohje kääntyi ympäri.
Sitten piti tehdä enemmän y, mutta sille ei ole aikaa koska pitää tehdä myös z. Jätin z vähemmälle ja priorisoin y:n, mutta siitäkin tulee varmasti sanomista.
Pitäisi pystyä tietenkin kaikkeen yhtä aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos mahdollista lähde
Näissä asioissa harvemmin viitataan mihinkää julkaisuun.
Pomo otti pyllyyn, kun ei tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mahdollista lähde
Näissä asioissa harvemmin viitataan mihinkää julkaisuun.
Helsingin Sanomat mainittiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mahdollista lähde
Näissä asioissa harvemmin viitataan mihinkää julkaisuun.
Helsingin Sanomat mainittiin
Miksi luovutat ilman taistelua?