Rappiostriimaaja Pottukoira sanoo ulosottoviranomaisen vieneen hänen autonsa ja rahansa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7d1138e0-f6ed-4869-8338-063b67…
Rappiostriimaaja Pottukoira eli Jouko Kärkkäinen otettiin kiinni Helsingin sataman tullissa.
Virosta Suomeen palannutta Kärkkäistä olivat vastassa ulosottoviranomaiset. Kärkkäisellä oli omien sanojensa mukaan ulosottovelkaa 48 000 euroa.
– Kymppitonnin rahaa ja Mersun veivät, Kärkkäinen sanoi striimissään maanantaina lukuisten kirosanojen kera.
Kärkkäinen sanoi viranomaisten takavarikoineen hänen autonsa, joka palautetaan, kun koko ulosmitattava summa on maksettu. Velkaa jäi vielä 38 000 euroa.
Kärkkäisen mukaan viranomainen uhkasi takavarikoida Kärkkäisen puhelimen, jos tämä ei maksaisi tilillään olevaa 10 000 euroa.
– Suomen valtio kiristi. Pitäisikö ottaa lakimieheen yhteyttä, Kärkkäinen manaa.
Kärkkäinen tunnetaan mediassa myös nimellä 42 päivää ryypännyt Jouko, joka on peräisin hänen hengenvaarallisista subathon-ryyppymaratoneistaan.
Kärkkäinen muutti Viroon syksyllä 2024.
Kommentit (34)
Pottukin saa Jumalan armahduksen sillä sekunnilla jos tai kun hän ottaa Jeesuksen sydämeensä. Älkää unohtako tätä - Jumalan armahdus on saatavilla kenelle tahansa, milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Pottukin saa Jumalan armahduksen sillä sekunnilla jos tai kun hän ottaa Jeesuksen sydämeensä. Älkää unohtako tätä - Jumalan armahdus on saatavilla kenelle tahansa, milloin tahansa.
Tätä ruvetaan selevittelemään alkoholin voemalla v i t t u!
Outoa jättää velkoja maksamatta, kun yhdestä striimistä tulee 80000 euroa
Mietin että oesko pitänä tulla ransitilla että... Sen oes suana takavarikoejjakkii mutta ee mersua
Niin se on, että ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Minä olen Pottukoira. Vastailen hetken aikaa kysymyksiinne tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoon!
Veivät Potun lasten tuliaisetkin!
Vierailija kirjoitti:
Miltä ladydikki tuntui pebassa Thaikuissa? Entä imeekö ne paremmin kuin suomihorot?
Vierailija kirjoitti:
Veivät Potun lasten tuliaisetkin!
No voi voi!
Vierailija kirjoitti:
Outoa jättää velkoja maksamatta, kun yhdestä striimistä tulee 80000 euroa
Ei nää Potun kaltaiset Roadmanit sellasii mieti.
Mitä ihmeen hehekuttamista 50 tonnissa on...? Normaalit ihmiset pitää turpansa kiinni raha-asioistaan. Ja veloistaan.
Vierailija kirjoitti:
Jouko Kärkkäinen - Viimeinen Escobar
Köyhien kuparia imevien suomalaisten Escobar. XD
Jouko Kärkkäinen - Viimeinen Escobar