Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (918)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on just huomiotaherättävän kaunis, ihan maagiset silmät. Ja muutenkin persoonallisen kaunis, ei mikään tusinabimbo. Vanhan ajan näyttelijäkaunottarien tyyliä, ehkä vähän joidenkin italialaisten tyylinen. Harvoinpa tuollasiin törmää.
En ymmärrä yhtään negatiivisia kommentteja. Toisaalta ei yllätä, kun tietää tämän palstan juttujen tasot.
Nimenomaan ei tusinabimbo. Elegantin näyttelijättären kasvot. Mallitoimiston nainen, ei tissimissi.
Voi voi.
Soitan kyllä maailman pienintä viulua Emilialle.
Harva tajuaa, millainen taakka on ihan oikea, kunnon, todellinen rumuus. Sellainen, jolle ei edes pysty tekemään mitään. Sellaisen ulkonäön vankina eläminen on yhtä h_ttiä. Kaunis ihminen voi aina piilottaa ulkonäköään, oikeasti ruma ei siihen pysty mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Näen selvästi ongelmakohtia Emilian vartalossa ja kasvoissa, olen stylisti.
Ongelmakohtia? Pieni epätäydellisyys on vaan hyvästä, virheettömät muoti(tai muovi)nuket on tylsiä.
Miten joku voi olla näin typerä että am puu itseään jalkaan tekemällä näin typerän jutun itsestään? Ei avoin narsismi ole kehuttavaa vaan paheksuttua ja se rumentaa kenet vaan.
Vierailija kirjoitti:
En pysäyttäisi Emiliaa kadulla.
Minä pysäyttäisin ja kysyisin ovatko liittymäasiat kunnossa.
Eli on tosi megakaunis mielestään, mutta miestä ei silti ole ja lapsia? ;)
Maskuliinen perunanenä. Ei ole kaunotarta nähnytkään, mutta on varmaan transuista pitävien makuun.
"Olen muutakin kuin vain kauniit kasvot"
- Pilvi Pouta
Kyllä harmittaa tän Emilian puolesta jos nyt ei tuu mallin töitä.
Vierailija kirjoitti:
En pysäyttäisi Emiliaa kadulla.
En pysäyttäisi, ellei olisi asiaa.
Jos Emilialla on penis, niin ehdottomasti haluan viedä treffeille. ;)
M36
Vierailija kirjoitti:
Maskuliinen perunanenä. Ei ole kaunotarta nähnytkään, mutta on varmaan transuista pitävien makuun.
Katsoin tarkemmin ja näyttää siltä että saatat olla oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä erikoiselt näytä
Onhan tuo kaunis ja kun ei ole huippukaunis, häntä uskalletaan lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä erikoiselt näytä
Nimenomaan näyttää erikoiselta, niin siksi joku pysäyttää. Minä en saa selvää onko hän transnainen vai transmies.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se menee että lapsuudessa luodaan se minäkuva. On ollut söpö ja kaunis lapsi, ja kohdalle on sattumalta osunut ulkonäkökeskeisiä aikuisia jotka ovat kovasti taivastelleet ja ihastelleet sitä ulkonäköä. Monelle kauniille lapselle käy toisinkin. Ulkonäköä ei koskaan kehuta, kotona, päiväkodissa ja/tai koulussa saatetaan kohdella huonosti - tällaiset ihmiset voivat aikuisena kokea olevansa rumia ja häpeävät ulkonäköään vaikka miten hyvännäköisiä olisivat.
Mutta joo, juttu oli vähän omituinen.
Tai sitten hän on ollut ihan perussöpö lapsi, mutta omassa elinpiirissä sattunut olemaan muita hyvännäköisempi. Toisissa porukoissa olisi ollut ihan tavis.
Lapsen ulkonäöstä puhuminen kuulostaa ainakin siltä, että kovin fiksuja ja sivistyneitä ne hänen ympäristön aikuiset eivät ole olleet.
No just joo. Artikkelissa sanottiin että lapsena isot silmät, nyt aikuisena näköjään pienet ja vähän vinot.
PerusPirkko.
Kadulla suurin osa vastaantulevista naisista on kauniimpia.
Pilaa loputkin ulkonäöstään sitten vanhempana, kirurgin leikkuulaudalla, sanokaa minun sanoneen.
Hän on mielenkiintoisella, sanottaisiinko jopa kuninkaallisella tavalla kaunis. Kuin aatelisneidoksi syntynyt, oma rotunsa.
Eipä erikoiselt näytä