Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (913)
__
Edit: Yksi ylimääräinen pilkku
näemmä livahti kaksoispisteen eteen.
Kirjoitin vauhdilla! Ketju poistunee,
ei tämä mkn E-naisen HS kolumni ole..
🙃🤷
__
Ok. 30-kymppinen teini. Mielenkiintoista.
Sama trölli kirjoittanut useita sivuja
kuvan keinoälymuijaa mollaavia.
Varmaan onanoinut samalla. E
Varsin miehekäs leuka. Onko vaihtanut sukupuolta, vai harrastanut kovasti nuorten miesten uutta villitystä eli mewingiä?
Muutenkin tuo "Kauneudessa on myös varjopuoli" on kyllä naurettavaa ulinaa. Hyvät puolet voittavat kirkkaasti huonot. Vähän niin kuin että joo, on huonoja puolia olla miljonääri (jos olet miljonääri, joudut epäillä kaikkien uusien kavereiden motiivia yrittää olla kaverisi) mutta silti kannattaa olla rikas ja siitä on enemmän iloa kuin haittaa
Luonne taitaa olla tyrkky kun on pitänyt oikein lehteen tyrkyttää itseään. Ei herättäisi huomiota kadulla, eli mielestäni aika normaalin näköinen. Mutta hyvä että ei tällä kertaa ollut sellaista botox tekoripsi hirmua kertomassa kuinka koko maailma kuolaa juuri heidän peräänsä, vaan tällä kertaa kohtuudella meikattu nainen kertoi kuinka on niin kaunis.
Nimi ja naama ei täsmää.
Menkää IS:n sivulle, klikkaa jotain kuvaa ja hae kuva Google Lensilla.
Ylläri, ylläri, ihan eri henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Hän on mielenkiintoisella, sanottaisiinko jopa kuninkaallisella tavalla kaunis. Kuin aatelisneidoksi syntynyt, oma rotunsa.
'You have this regal,
royal touch about your face
and your whole presence.
You would be a superstar in Tokyo.'
Näin totesi minulle japanilainen
veljeni tyttöystävä aikanaan
Suomessa ekan kerran tavatessamme.
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on joo, mutta millä tavalla erityisen kaunis? En ymmärrä.
Hän on jo 33, mutta edelleen todella kivannäköinen.
"Olen syntynyt vuoden 2010 jälkeen" kommentti
No jaaaa. Emilia on kyllä sievä, mutta kovin miesmäinen ollakseen kaunis. Äitinsä on ollut aika kova manipuloija.
Olin itse kaunis, toki nyt jo vanha. Ei minua kadulla pysäytelty, joitakin työpaikkoja sain kai ulkonäköni perusteella, mutta...?
Minä olen niin komea että vastaantulijat eivät kehtaa edes kohdata minua kadulla vaan vaihtavat toiselle puolelle katua.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä erikoiselt näytä
Nimenomaan näyttää erikoiselta, niin siksi joku pysäyttää. Minä en saa selvää onko hän transnainen vai transmies.
Ihan tavallisen näköinen, perusnätti nainen on. Jonkun makuun kauniskin.
En ymmärrä miksi haukutte hänen ulkonäköä täällä, mutta itsestänne te sillä vain kerrotte. Ei minulla ainakaan ole mitään tarvetta alkaa haukkumaan Emilian ulkonäköä, vaikka artikkeli onkin outo ja Emilian kannalta aika kiusallinen.
En ihmettelisi, vaikka tietty
minua joukkokiúsaava
'röökihoitajien ryhmä' olisi tehtaillut
lähes kaikki kommentit + ryhmänuolet.
He seuraavat perässäni kaikkialle.
My greatest reversed fans.
Tämä oli sitten olevinaan jonkinlaista
Ee-huumoria..? Emilia-läppää..? 🤨
Minähän en juuri
koskaan ole ulkonäöstäni täällä
puhunut, kuten olette kenties
huomanneet. Vaate/kengän kokoni
olen maininnut. Ja sen, etten
vieläkään ota naamaani fillereitä
enkä botskua. Siinä se --
kirjoittelen ihan muuta.
Julkkisnaisia olen kehunut ja
kiusaamiselta puolustanut. E
Tuli tunne, että hän on kehittänyt itselleen jonkinlaisen käänteisen ulkonäkökompleksin. Ehkä hän ei saanut lapsena koskaan kehuja muusta kuin ulkonöästään. Onhan hän kaunis, mutta ei nyt niin ultimaattisen ja yliluonnollisen kaunis, että ei koskaan olisi tullut vastaan ketään kauniimpaa. Kompleksinsa takia hän kuvittelee, että kaikki hänessä liittyy vain ulkonäköön. Luultavasti kukaan ei ajattele hänen ulkönäköään juuri koskaan. Tavallaan yhtä surullista kuin huonolla itsetunnolla varustetun ihmisen itseinho.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hyvä veto teettää itsestään juttu jossa kehuu omaa ulkonäköään ja kertoo tulevansa huonosti toimeen muiden naisten kanssa :)
Kyllä hän sen ansioluettelossaan varmasti ilmoittaa.
En nyt tiedä onko ihan niin kaunis kuin jutussa annetaan ymmärtää. Ehkä erikoisen tai persoonallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo itse juttu kuulosta silti typerältä, Emilia mm sanoo, ettei tiedä pitivätkö opettajat hänestä ulkonäön vai tunnollisuuden takia.
Aikamoiset käsitykset itsestä.
Tekoälyllä tehdyt kuvat. Ei ole oikea henkilö.
Vierailija kirjoitti:
No jaaaa. Emilia on kyllä sievä, mutta kovin miesmäinen ollakseen kaunis. Äitinsä on ollut aika kova manipuloija.
Olin itse kaunis, toki nyt jo vanha. Ei minua kadulla pysäytelty, joitakin työpaikkoja sain kai ulkonäköni perusteella, mutta...?
Ja minä olen saanut työpaikat ja asiakkaat ja ihmissuhteet ulkonäöstä huolimatta.
Mistä tuo nyt päättelee, että ulkonäkönsä olisi jotenkin syy kaikkeen?
Vierailija kirjoitti:
Nimi ja naama ei täsmää.
Menkää IS:n sivulle, klikkaa jotain kuvaa ja hae kuva Google Lensilla.
Ylläri, ylläri, ihan eri henkilö.
En löytänyt naista Google Lensillä. Oletko varma?
Pelkkää roskaa koko juttu millä ei ole mitään journalistista arvoa. Epävarma tyyppi kehuu itseään kuin kaikki elämässä olisi kiinni vain ulkonäöstä.
Nuoria naisia kehuvat etenkin setämiehet ja ulkomaalaiset vaikka olisi ihan rumakin.
Itseänikin kehuttiin nuorena ( alle 34v) , mutta sitten ae loppui kun sain lapsen. Enkä ole kaunotar, ihan perusnätti kyllä