Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestoliivinsuojien käytöstä

13.05.2007 |

Saisiko vinkkiä, monetko liivinsuojat tarvitsee, ettei tarvitse olla jatkuvasti pesemässä? Onko merkeillä eroa käytössä? Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu varmasti pitkälti siitä, kuinka paljon maitoa sulla erittyy. Esim. minulla välillä imettäessä kastuu " lepäävän rinnan" kohdalta paita, kun maitoa tulee niin paljon. Mulla taitaa olla noita liivinsuojia kuutisen paria, mutta saisi kyllä olla vaikka kymmenenkin, ei tarvitsisi koko ajan olla pesemässä.

Vierailija
2/4 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä vaan yökäytössä ja välillä yötäkin joutuu joskus vaihtamaan. Käy just niin ku edellinen kirjotti et toinen rinta alkaa vuotamaan ku toisesta imettää. Tähän " vaivaan" voisi käyttää maidonkerääjää johon voi antaa maidon valua toisesta rinnasta ja sen voi sitten halutessaan pakastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivisuojia päiväkäytössä. Aina kun imetin, niin laiton harsoliinaa sille puolelle liiveihin, koska toisesta herui niin hirveesti. Yöllä käytin vallan harsoliinaa taiteltuna liiveissä. Ei kovin hyvän näköinen, mutta kätevä. Maidonkerääjiä koitin käyttää josain vaiheessa, mutta unohdin aina, että mulla oli sellanen ja laitoin vauvan sänkyyn tai jotain vastaavaa ja maidot valu kerääjästä pitkin paitaa! Sählä mikä sählä. Muistaakseni mulla oli 6-8 paria noita liivisuojia. Pyykkikone käy muutenkin joka päivä, että ei vaivana ollut mikään ylipääsemätön. Mun mielestä puuvillaiset oli muKavammat iholla kuin kertakäyttöiset.

Vierailija
4/4 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja riittivät kyllä. Viidelläkin olisi pärjännyt, tosiaan kun lähes joka päivä pesen pyykkiä muutenkin. Ja usein käytin vain yhtä kerrallaan, eli laitoin imetyksen aikana kastuneen " leporinnan" suojan jo pyykkiin, ja vaihdoin juuri imetetystä rinnasta kuivaksi jääneen suojan täyden rinnan suojaksi.