Miksi keski-iässä VÄISTÄMÄTTÄ käy että mukavuus voittaa tyylin? Että ihan sama miltä vaatteet näyttää,kunhan niissä on hyvä istua ja käve
Kireät farkut ja korkeat korot,ei kiitos!
Ja minä kun nuorena vannoin ettei minusta tule äitini tapaan keski-ikäistä meikitöntä tuulihousu-mammaa.. no tullutkaan,tuli meikitön collegehousu-mamma.
Kommentit (49)
Boomerit syntyneet sotien jälkeen eli kasikymppisiä..
Mä taas tykkään pukeutua edelleen kivasti. Korkkareita en arjessa käytä, selkä ei niistä tykkää mutta juhlissa niillä voi pyörähtää. Tykkään klassisesta tyylistä, sillä on menty koio ikä. Farkkuja en edes omista
N49
Kun alkaa olla sellaisessa iässä, että terveys ja liikuntakyky eivät enää ole itsestäänselvyys, tekee mieli valita kengät, joissa jalat voivat hyvin. Kenkien ulkonäkö ei edelleenkään ole yhdentekevää. Se on sitten makuasia, mikä kenenkin silmään näyttää hyvältä.
N57, ei enää ikinä korkokenkiä
Syy johtuu siitä, että keski-iässä ymmärtää, ettei muiden ajatuksilla ole peen väliä. Et ole sen onnellisempi, jos joku sinua kehuu. Et ole sen onnettomampi, jos joku tyyliäsi kritisoi.
Nuori luulee, että muiden mielipiteillä olisi väliä.
Ai että vanheneminen on vapauttavaa!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tunika-leggarityyliä. Miksi ihmeessä ei oikea mekko? Se on paljon tyylikkäämpi ja naisellisempi.
Minulla on lyhyen mekon tai pitkän villatakin kanssa legginsit. Olen pitkä, enkä oikein tykkää kulkea vesiraja näkyen. Ja lyhyet mekot ovat minulle turhan lyhyitä.
Tunikoist en tiedä, missä niitä myydään.
N58
Koska järki voittaa viimein, ja mukavuudenhalu.
Ikä tuo viisautta ja selkeyttää arvojärjestystä ja elämän perusasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tunika-leggarityyliä. Miksi ihmeessä ei oikea mekko? Se on paljon tyylikkäämpi ja naisellisempi.
Minulla on lyhyen mekon tai pitkän villatakin kanssa legginsit. Olen pitkä, enkä oikein tykkää kulkea vesiraja näkyen. Ja lyhyet mekot ovat minulle turhan lyhyitä.
Tunikoist en tiedä, missä niitä myydään.N58
Mä myös käytän legginsejä mekkojen kanssa. Ne ei purista jalkaterän kärjestä. Sitä ihmettelen, että mistä muotipoliisi tietää, milloin mulla on paksut sukkikset ja milloin leggarit? Kengät tai saappaat on kuitenkin aina, niin eihän se näy.
Pillifarkut ja korkkarit on silti vanhentuneen näköinen tyyli. Ja se musta bikerrotsi.