Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-iässä VÄISTÄMÄTTÄ käy että mukavuus voittaa tyylin? Että ihan sama miltä vaatteet näyttää,kunhan niissä on hyvä istua ja käve

Vierailija
18.05.2026 |

Kireät farkut ja korkeat korot,ei kiitos! 

Ja minä kun nuorena vannoin ettei minusta tule äitini tapaan keski-ikäistä meikitöntä tuulihousu-mammaa.. no tullutkaan,tuli meikitön collegehousu-mamma.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nuo (kireät farkut ja korkkarit) on just sitä boomerimummotyyliä! Tekoälykin listas pillifarkut boomereiden mummotyyliin. (Samoin listassa oli mm. värikäs kevytuntuvatakki, löysä tunika tai neule pillifarkkujen kanssa, värikkäät ja kuviolliset huivit jne). Boomerimummotyyli on sitä, että yritetään välttää trad mummotyyliä ja olla "nuorekkaita" ja räväköitä. Trad mummotyyli on tyyliä, jota jopa nuoremmat sukupolvet (kuten gen z) vois käyttää.

Eikös boomerit ole seitsemänkymppisiä? Eivät he mitään pillifarkkuja ja korkkareita käytä.

Pillifarkut ja korkkarit on silti vanhentuneen näköinen tyyli. Ja se musta bikerrotsi. 

Vierailija
42/49 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerit syntyneet sotien jälkeen eli kasikymppisiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään pukeutua edelleen kivasti. Korkkareita en arjessa käytä, selkä ei niistä tykkää mutta juhlissa niillä voi pyörähtää. Tykkään klassisesta tyylistä, sillä on menty koio ikä. Farkkuja en edes omista

N49

Vierailija
44/49 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkaa olla sellaisessa iässä, että terveys ja liikuntakyky eivät enää ole itsestäänselvyys, tekee mieli valita kengät, joissa jalat voivat hyvin. Kenkien ulkonäkö ei edelleenkään ole yhdentekevää. Se on sitten makuasia, mikä kenenkin silmään näyttää hyvältä.

N57, ei enää ikinä korkokenkiä

Vierailija
45/49 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy johtuu siitä, että keski-iässä ymmärtää, ettei muiden ajatuksilla ole peen väliä. Et ole sen onnellisempi, jos joku sinua kehuu. Et ole sen onnettomampi, jos joku tyyliäsi kritisoi. 

Nuori luulee, että muiden mielipiteillä olisi väliä.

Ai että vanheneminen on vapauttavaa!

Vierailija
46/49 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tunika-leggarityyliä. Miksi ihmeessä ei oikea mekko? Se on paljon tyylikkäämpi ja naisellisempi. 

Minulla on lyhyen mekon tai pitkän villatakin kanssa legginsit. Olen pitkä, enkä oikein tykkää kulkea vesiraja näkyen. Ja lyhyet mekot ovat minulle turhan lyhyitä. 

Tunikoist en tiedä, missä niitä myydään.

N58

Vierailija
47/49 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska järki voittaa viimein, ja mukavuudenhalu.

Vierailija
48/49 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tuo viisautta ja selkeyttää arvojärjestystä ja elämän perusasioita. 

Vierailija
49/49 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tunika-leggarityyliä. Miksi ihmeessä ei oikea mekko? Se on paljon tyylikkäämpi ja naisellisempi. 

Minulla on lyhyen mekon tai pitkän villatakin kanssa legginsit. Olen pitkä, enkä oikein tykkää kulkea vesiraja näkyen. Ja lyhyet mekot ovat minulle turhan lyhyitä. 

Tunikoist en tiedä, missä niitä myydään.

N58

Mä myös käytän legginsejä mekkojen kanssa. Ne ei purista jalkaterän kärjestä. Sitä ihmettelen, että mistä muotipoliisi tietää, milloin mulla on paksut sukkikset ja milloin leggarit? Kengät tai saappaat on kuitenkin aina, niin eihän se näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi