Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin kutkuttavaa nähdä miten muut kärsii kun itse ghostaa 🤗

Vierailija
18.05.2026 |

Minut on ghostattu lukemattomia kertoja. Metsään on huudettu. Nyt siihen huutoon vastataan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimafantasiat on ihania 🥰

Vierailija
22/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on ystävällinen tapa erota. Ei siitä kärsi kuin mielenterveysongelmaiset.

Miksi mt-ongelmaiset on sulle vähemmän ihmisiä?

Siihen nähden, että niin suuri osa kansasta syö lääkkeitä.

Pysy edes erossa niistä herkemmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on stalkkaaminen ei ghostaamista. Oikein ghostattuna ei näe eikä kuule toisesta enää mitään.

Vierailija
24/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tän palstan ihmiset masentaa.

Vierailija
25/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyt aloittamaan tapailin mutta et lopettamaan sitä?

Eikös se sillon jää vähän kesken?

Minusta ghostaus on hyvin selkeä lopetus. Jämpti. Älä pelkää, että tulisin kummittelemaan(!) jälkeenpäin.

Vierailija
26/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hauskin" ghostauskokemukseni: mies oli umpirakastunut, halusi viettää kanssani kaiken vapaa-aikansa ja esitti yhteenmuuttoa. En tästä innostunut, mies vaikutti pakkomielteiseltä. Kerroin tämän, enkä sen koommin kuullut ukosta enää koskaan. Olin tyytyväinen ja helpottunut, eipä tarvinnut itse miettiä miten tuommoisen karistaa.

Vierailija
27/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ei vaan mene jakeluun, että toista ei kiinnosta. Silloin ghostaaminen on ainoa .vaihtoehto. ghostatun pitäisi katsoa peiliin ja miettiä omaa toimintaansa,  onko ollut Ok?

Vierailija
28/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Miten sen näkee? 

Nainen lähettää kymmeniä  viestejä 😂🤣

Vierailija
29/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en ole kärsinyt millään tapaa kun kaksi "kaveria" ghostasivat minut kun vedin rajat. He käyttivät minua ns. terapeuttinaan ja itse kun hain apua itselleni ja laitoin oman vointini edelle, he katosivat kun en ollut heille enää läsnä jopa keskellä yötä.

Vierailija
30/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina vähän pakko lopulta ghostata, kun eivät koskaan tajua hyvällä, ettei kiinnosta. En kyllä ymmärrä miten sen jälkeen näkee toisen reaktiot asiaan, kun ghostaamisen idea on nimenomaa vain kadota toisen elämästä.

Aloittajan touhu ei kuulosta ghostaamiselta, vaan pakkomielteiseltä kiinnostukselta toista kohtaan.  

Vierailija
31/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta. Tarpeetonta selitellä.

Älä sitten ihmettele, jos sinusta ei pidetä tai ei ole ystäviä.

Vierailija
32/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ei vaan mene jakeluun, että toista ei kiinnosta. Silloin ghostaaminen on ainoa .vaihtoehto. ghostatun pitäisi katsoa peiliin ja miettiä omaa toimintaansa,  onko ollut Ok?

Eihän tuossa ole kyse ghostauksesta, jos olet jo kerran sanonut, ettet ole kiinnostunut ja sen jälkeen et enää pidä yhteyttä.

Vierailija
33/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hauskin" ghostauskokemukseni: mies oli umpirakastunut, halusi viettää kanssani kaiken vapaa-aikansa ja esitti yhteenmuuttoa. En tästä innostunut, mies vaikutti pakkomielteiseltä. Kerroin tämän, enkä sen koommin kuullut ukosta enää koskaan. Olin tyytyväinen ja helpottunut, eipä tarvinnut itse miettiä miten tuommoisen karistaa.

Ei tuo ollut ghostausta. Hänhän kunnioitti sinun päätöstäsi, ettet halua yhteydenpitoa.

Vierailija
34/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyt aloittamaan tapailin mutta et lopettamaan sitä?

Eikös se sillon jää vähän kesken?

Minusta ghostaus on hyvin selkeä lopetus. Jämpti. Älä pelkää, että tulisin kummittelemaan(!) jälkeenpäin.

Ainhan nämä ghostaajat soittelevat jälkeenpäin, kun he eivät juuri osaa lopettaa suhteita älykkäästi. Ghostaaminen kertoo epävakaudesta.

Vierailija
35/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ghostaan naisen. Hän on viikonlopun aikana lähettänyt noin 20 viestiä. Voi hyvin päätellä että hän on hajoamassa aivan täysin. Oikein hänelle.

Vierailija
36/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä tarvi olla muuta kuin että ei kiinnosta. Ilman mitään peiliinkatseluja. Lyhytaikaiset viestittelyt, jopa muutaman kerran tapaillut voi ghostata. Semmoinen herättää ihmetystä, jos ghostataan suuttumuksesta tai pettymyksestä, vaikka on jo tunteita mukana. Ikään kuin rangaistuksena toiselle. Perusghostaus on neutraali tapa erota ja antaa kummankin säilyttää kasvonsa.

Vierailija
37/37 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Miten sen näkee? 

Sen näkee ap voimafantasioissaan, kun kaikki niin kovasti triggeröityvät hänen älyvapaista trollauksistaan. 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän