Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoo ettei lähde kiertämään lakkiaisia 30.5. Samaan aikaan lätkän MM:n välierät

Vierailija
18.05.2026 |

Mitä teen? 

Kommentit (249)

Vierailija
61/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jotkut lakkiaiset

Vierailija
62/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin. 

No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä

 

Ap

No itsekkään älä mene. Herranjestas. 

Kierrät omat ja tutut perheet ja sanot miehen sukulaisille että mies kattoo töllöä. Sillä sipuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun naisena tarvi kantaa vastuuta miehen sukulaisista! Kannat ne omat. Se riittää.

Vierailija
64/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljolti siitä onko Suomi pelaamassa.

Vierailija
65/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on melkoinen juntti, jos mielessä on jääkiekko, vaikka 30.5. on jalkapallon Mestarien liigan finaali.

Vierailija
66/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun naisena tarvi kantaa vastuuta miehen sukulaisista! Kannat ne omat. Se riittää.

Ehkä ovat jo kuin yhtä perhettä ja vaimo heistä se sosiaalisempi, jonka kautta tapahtuu useammin kommunikointi myös miehen suvun suuntaan, joten hän voi olla ikävässä välikädessä, jos ei halua valehdella eikä myöskään kertoa, miksi mies ei haluaisi juhliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ne osuu samalle päivälle. No varmaan monessa juhlakodissa jossain huoneessa telkkari pauhaa Leijonapeliä. Sen vertta kumminkin kansallispeli. Ja sitten onhan ihmisillä kännykät, niitä voip tapittaa.

Suomen turnaus päättyy puolivälierään.

Vierailija
68/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia jurnukoita… vielä joku nainen sellaista katselee huushollissaan, huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ukko katsomaan lätkää.  Kierrä itse kaikki lakkiaiset, pidä hauskaa ja herkuttele.  Jos joku kysyy miehestä, kerro nauraen todellinen syy.  Sinä olet aikuinen nainen.  Nolompaa on lähteä kesken tai jättää kokonaan menemättä tuollaisen syyn vuoksi.

Vierailija
70/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on Äijä eikä mikään nössykkä!

Vierailija
72/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin. 

No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä

 

Ap

Eikö tämä ole sitten yksinomaan miehesi ongelma. Hän ilmoittaa sukulaisilleen, että ette pääse osallistumaan ja onnea ylioppilaalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä ukko katsomaan lätkää.  Kierrä itse kaikki lakkiaiset, pidä hauskaa ja herkuttele.  Jos joku kysyy miehestä, kerro nauraen todellinen syy.  Sinä olet aikuinen nainen.  Nolompaa on lähteä kesken tai jättää kokonaan menemättä tuollaisen syyn vuoksi.

En kyllä kehtais sanoa, että mieheni jäi mielummin katsomaan lätkää kun tulee teidän juhliin.

Vierailija
74/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomi pelaa, niin ymmärrän, että haluaa katsoa, mutta ei peliä ole pakko nähdä ihan alusta asti. Jos näkee vaikka kolmannen erän, niin sekin on parempi kuin että ei näe ollenkaan, jos on tärkeä peli. 

Vähän tyhmästi on tänä vuonna sijoitettu nuo MM-kisat niin myöhään, että menee koulujen päättäjäisviikonlopun kanssa päällekkäin, mut ilmeisesti NHL-pelaajia on haluttu paljon mukaan, niin kai siksi niitä on siirretty. 

Mutta miehellesi voit kertoa, että vaihtoehdot on jäädä kokonaan kotiin, tulla käymään juhlissa tai sitten luottaa siihen, että jos Suomi pelaa, on lakkiaispaikoissa ehkä mahdollisuus katsella peliä ainakin sivusilmällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet yksin.

Vierailija
76/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vetäisin tuohon rajan. Niin juntin ihmisen kanssa en suostuisi olemaan yhdessä, jolle penkkiurheilu on tärkeämpää kuin normaali sosiaalisuus.

Sinä voit vedellä rajojasi hamaan loppuun asti yksinäsi.

Vierailija
77/249 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen välierä on klo 16.20, eiköhän sitä ennen ehdi edes jossain juhlissa piipahtaa.

Kutsuja on tullut klo 15 ja klo 16 alkaen 

 

Ap 

Fiksu ukkeli! En määkään lähtis, lätkä ekaks, mitä noita rundaamaan. Valkolakilla ei oo tän päivän yhteiskunnassa mitään merkitystä. Se ei valmista mihinkään vaan on äärimmäisen vanhan aikainen "tutkinto".

Vierailija
78/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia jurnukoita… vielä joku nainen sellaista katselee huushollissaan, huh.

 

Jep. En voisi kuvitellakaan alkavani miehen kanssa, jolle tulisi mieleen toimia noin (eli jäädä kotiin penkkiurheilemaan, kun on juhlia - vieläpä hänen sukulaisten).

Vierailija
79/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on Äijä eikä mikään nössykkä!

 

Nolo epäsosiaalinen ja epäyhteisöllinen luuseri se on.

Ainoa syy jäädä kotiin penkkiurheilemaan tuollaisessa tilanteessa on joko fyysinen tai henkinen sairaus. 

Vierailija
80/249 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies katsoo lätkää tabletilta ja käy erätauoilla onnittelemassa ylioppilasta. Jos haluat vielä optimoida niin laita mies pyörätuoliin ja hommaa sellainen aikuisten silikoninen syöttökauluri. Voit syöttää kakkua samalla kun mies katsoo lätkää.