Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo ettei lähde kiertämään lakkiaisia 30.5. Samaan aikaan lätkän MM:n välierät

Vierailija
18.05.2026 |

Mitä teen? 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrät itse kaikki lakkiaiset yksin ja hakeudut hyville jatkoille ja biletät nuorten miesten kanssa aamuun asti! Anna puolisosi nauttia ihanasta lätkäviikolopusta, kun mm-kisat on vain kerran vuodessa.

Joo, ja sitten jakaa saamansa sukupuolitaudin vielä sille paska miehelle kostona. 

Suomi-naisen ajatuksen juoksua. Laadukkaita naisia täällä yläpeukuista päätellen. Jos asiat ei mene niin kuin juuri itse haluaa niin heti ollaan toisilta miehiltä hakemassa huomiota ja kostamassa. 

Sinulle bilettäminen on hyppimistä sänkyyn tuntemattomien kanssa, meille muille se tarkoittaa ihan vaan juhlimista vaatteet päällä. Kertoo sinusta enemmän mitä arvaatkaan.

Vierailija
42/48 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylioppilasjuhlat, kuten monet muutkin juhlat, ovat elämän kohokohtia. Ihmisen elämän yksi suurimmista merkkipisteistä ja käännekohdista, kun saa valkolakin. On iso tavoite saavutettu ja elämä edessä. Sen päivän muistaa loppuelämänsä, korkean tunnelman . Itse olen mielelläni mukana, kun tällaisia kutsuja saan. On aika urpon tuntuista, että joku jää kotiin tuijottamaan lätkää telkkarista ja varmaan juomaan yksin kaljaa kalsareissaan. Kuulostaa todella masentavalta ja säälittävältä.

Riippuu aika paljon kutsujasta. Ensi keväänä on kummitytön lakkiaiset, ja niihin totta kai mennään, mutta tässä viime vuosina on tullut kaiken maailman kaukaisilta serkuilta kutsuja, vaikka kyseisiä lapsia on nähty viimeksi ristiäisissä, jos silloinkaan. En edes katso jääkiekkoa, mutta istuisin mieluummin kalsareissa sohvalla kuin menisin juhliin, joiden kohde on yhtä tuttu kuin jokin random vastaantulija kadulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi minäkään vaikka en jäkiksestä välitä. Ei kiinnosta pätkän vertaa jotkut lakkiaisjuhlat. Ja ihmettelen miten noita nyt kierrettäväksi saakka riittää.

Et siis järjestä lakkiaisia myöskään omille lapsillesi?

Vierailija
44/48 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylioppilasjuhlat, kuten monet muutkin juhlat, ovat elämän kohokohtia. Ihmisen elämän yksi suurimmista merkkipisteistä ja käännekohdista, kun saa valkolakin. On iso tavoite saavutettu ja elämä edessä. Sen päivän muistaa loppuelämänsä, korkean tunnelman . Itse olen mielelläni mukana, kun tällaisia kutsuja saan. On aika urpon tuntuista, että joku jää kotiin tuijottamaan lätkää telkkarista ja varmaan juomaan yksin kaljaa kalsareissaan. Kuulostaa todella masentavalta ja säälittävältä.

Riippuu aika paljon kutsujasta. Ensi keväänä on kummitytön lakkiaiset, ja niihin totta kai mennään, mutta tässä viime vuosina on tullut kaiken maailman kaukaisilta serkuilta kutsuja, vaikka kyseisiä lapsia on nähty viimeksi ristiäisissä, jos silloinkaan. En edes katso jääkiekkoa, mutta istuisin mieluummin kalsareissa sohvalla kuin menisin juhliin, joiden kohde on yhtä tuttu kuin jokin random vastaantulija kadulla.

Siinähän on mahdollisuus bondata uudelleen, kun menee juhliin,

Vierailija
45/48 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omat lapset arvosti kovasti vieraitaan. Normaalisti vähäpuheinen poikakin seurusteli sujuvasti vieraiden kanssa. En ymmärrä aloittajan miestä. 

Ei sun tarvitse ymmärtää. Ihmisiä on erilaisia ja ihmiset käyttäytyy eri tavoilla. Minusta yo-juhliin vieraaksi tunkeneet kaiken maailman puolitutut naapurit olivat lähinnä vaivaannuttavia, kun en oikeasti heitä tuntenut. Pakkohan se oli kaikkien kanssa jutella. Heitä ei siis oltu varsinaisesti kutsuttu, mutta tiesivät juhlista ja kukkien ja lahjojen kanssa ilmestyivät paikalle. Ennen vanhaan sellaista ehkä tapahtui enemmän kuin nykyään.

Kirjoitin, että omat lapset arvosti, en kirjoittanut sinusta. Aloittajan mies on ihan kutsuttu vieras, sukulainen, eikä mikään puolituttu naapuri saman kadun varrelta.

Aloittajan sukurakkaudesta en niin tiedä, mutta siinä missä naapurit ovat meille edes puolituttuja, miehen sukulaiset ovat ventovieraita :D

Vierailija
46/48 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän on mahdollisuus bondata uudelleen, kun menee juhliin,

Miksi ihmeessä haluaisin bondata täysin tuntemattoman lapsen kanssa, matkustaa sen takia ties minne ja ostaa kalliit lahjatkin päälle? Juu ei, mulla on ihan tarpeeksi oikeita läheisiä, joiden kanssa bondaan mieluummin.

Vierailija
47/48 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä menet juhliin, jos haluat ja mies jää kotiin. 

No hivenen outoa mennä hänen sukulaisten juhliin ilman miestä

Ap

Laita niille viesti ja kerro, että mies katsoo mieluummin lätkää mitä tulee juhliin, joten ette pääse tulemaan. 

Miksi ap:n pitäisi reagoida mitenkään miehen sukulaisten juhliin? Mies ilmoittanee ovatko menossa vai eivät.

Vierailija
48/48 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole kertonut miten läheisiä sukulaisia ne lakkiaisten järjestäjät ovat hänen miehelleen. Esim. oman veljen tai siskon lasten ylioppilasjuhlista kieltäytyminen lätkämatsiin vedoten on yksinkertaisesti moukkamaista, mutta häpeä on vain kieltäytyjän, ei hän vaimonsa (joka on luultavasti miettinyt lahjaakin ja joutunut ehkä hankkimaankin sen, ellei juhlakalun sukulainen siirrä rahaa omalta tililtään).

Niin että kenen ongelma tämä onkaan?

Ja menevätkö lakkiaiset pilalle jos niihin ei tule ollenkaan vieraita, koska samaan aikaan televisiosta tulee jääkiekkoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme