Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen vaatetyylisi on nyt keväällä?

Vierailija
17.05.2026 |

Totesin että tyylini on jämähtänyt 10 - 20 v taakse, pitää uudistua. Enkä silloin aiemminkaan ollut tyylikkäämmästä päästä. Nyt tilanne on kertakaikkiaan karsea.

Mitä sinä laitat päälle, kun lähdet ulos kävelylle, tai kauppaan tai vaikka kahvilaan? Minulla on beige pitkä takki, minkä ostin juuri, mutta se ei jotenkin näytä päälläni samalta kuin muilla. Kaikki näyttää minulla rönttöiseltä ja jotenkin oudon juntilta. Tuntuu lisäksi, että kaikki vaatteet rumentavat minua.

Esimerkiksi millainen huivi sinulla on takin kanssa ja millaiset vaatteet?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nyt kirppikseltä vitosella löytyy...kivan huivin löysin  saa ottaa laatikosta

Vierailija
2/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää selvittää sun vartalotyyppi! Se on todennäköisin syy, miksi se trenssi näyttää oudolta. 

Käytän farkkuja ja t-paitoja, mallitaan sellaisia jotka minua pukee. Takki on minullekin vaikea asia juuri nyt, ei oikein löydy mitään kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoileva mummo tyyli

Vierailija
4/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat shortsit, vanha t-paita, pipo ja koiran herkkupussukka olallani

Vierailija
5/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit ja tunika

Vierailija
6/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää selvittää sun vartalotyyppi! Se on todennäköisin syy, miksi se trenssi näyttää oudolta. 

Käytän farkkuja ja t-paitoja, mallitaan sellaisia jotka minua pukee. Takki on minullekin vaikea asia juuri nyt, ei oikein löydy mitään kivaa.

Plus kaikki beigen sävyt eivät sovi kaikille. Huivilla tilanteen voi pelastaa.

Vierailija
7/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja haaremihousut 

Vierailija
8/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä pellavamekko, paksut sukkahousut ja kaulassa kietaisumallinen huivi, farkkutakki. Maiharit. Tällainen asu oli esim. juuri taidenäyttelyssä ja ulkona syömässä mutta periaatteessa voisin mennä töihinkin.

Vierailija
9/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on esimerkiksi valkoinen huppari ja ruskeat collarit ja sit joku trenssin tapainen takki jos tarvitsee ja lenkkarit. Sitten kun lämpenee siirryn pellavamekkoihin.

Vierailija
10/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan käyttäväni beigeä trenssiä. Sekä väri että malli ovat sellaiset, että eivät sovi tyyliini.

Tyylini on sama kuin ennenkin. Kaupassa saatan käydä pieruverkkareissakin, mutta vähänkin kauemmaksi lähtiessäni laitan farkut jalkaan. Arkisin on t-paita tai pitkähihainen trikoopaita yleensä. 

Ruskea nahkatakki tai sininen tuulitakki. 

Ja jos trendikkäästi haluat pukeutua, ei kannata matkia minun tyyliäni. Se saattaa olla osittain muotia nyt, tai joskus muulloin. En tiedä, ei kiinnosta.

Vierailija
11/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt trensseistä ja bleisereistä, joten niitä löytyy eri värisinä ja eri mariaaleista. En käytä huiveja (pl. kaulaliinat talvella), ne tuo minusta liikaa mummo-vibeseja. Yhdistän trenssiin tai bleiseriin mieluummin vaikkka hupparin ja lippiksen. 

Tykkään leveälahkeisista väljistä housuista ja farkuista. Mekkoja ja hameitakin käytän. Toisena päivänä saatan olla über-naisellisesti mekossa ja korollisissa bootseissa, jonain päivänä lököfarkuissa, ylisuuressa hupparissa ja lenkkareissa. Arkipukeutumisessa menen mielialan mukaan. Se on toiminut tähän asti.

Vierailija
12/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukeudu mitenkään erityisesti. Tänään lähdin kauppaan ja kahvilaan t-paidassa ja verkkarihousuissa. Yleensä farkut tai suorat housut ja t-paita, joku rento kauluspaita tai ohut neule. Nyt alkaa olla niin lämmin, että taidan kaivaa pellavahousut ja -mekot talvisäilytyksestä.

Vierailija
13/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutte trensseistä? Trenssejähän oli kaikilla noin 5 v sitten! Se oli kauheaa: kaikilla!

Vierailija
14/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta farkut on alkaneet yllättäen tuntua jotenkin aikansa eläneiltä ja vanhanaikaisilta. Olenko ainoa, joka ajattelee niin?

Vierailija
15/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta farkut on alkaneet yllättäen tuntua jotenkin aikansa eläneiltä ja vanhanaikaisilta. Olenko ainoa, joka ajattelee niin?

Miten niin? Ostin juuri levikset 724 yönsinisinä

Vierailija
16/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Ostin juuri levikset 724 yönsinisinä

En tiedä. Siirryin löysiin leveälahkeisiin housuihin ja aloin pitämään farkkuja ihan vanhanaikaisina nyt yhtäkkiä. Vaikka mullakin on olemassa löysät levikset, niin jotenkin ne ei nyt enää kolahda.

Vierailija
17/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huorahtava sanoisin.

M54

Vierailija
18/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne niin nähty, vuosikymmenestä toiseen. Mutta mitä tilalle? Fantasiaminä käyttää hameita ja mekkoja mutta oikea minä päätyy kuitenkin käyttämään aina farkkuja ja t-paitoja 

Vierailija
19/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vartalotyyppi vaikuttaa siihen, millainen takki sopii tai ei?

Olen vähän sokea itseäni kohtaan, etten näe tuollaisia.

Vartalotyyppini on iso pömppömaha, ohuet jalat, kapea lantio ja leveät hartiat.

Ap

Vierailija
20/21 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne niin nähty, vuosikymmenestä toiseen. Mutta mitä tilalle? Fantasiaminä käyttää hameita ja mekkoja mutta oikea minä päätyy kuitenkin käyttämään aina farkkuja ja t-paitoja 

Mä hurahdin suoralahkeisiin collareihin. Housut pitää nyt olla väljät ja rennot. On niin paljon mukavammat päällä kuin kankeat farkut. Vaikka olin niin kulkenut aina farkuissa vuosikymmenestä toiseen, niin nyt äkkiä kyllästyin.