Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun 32-vuotiaana tuntuu kuin koko elämä olisi osaltani ohi?

Vierailija
29.09.2008 |

... ja suurelta osin elämättä. Enkä osaa tehdä asian eteen mitään. Tuntuu että kaikki on yhtä umpikujaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla elämä on ohi, mistä tunne tulee? Millaisessa umpikujassa olet?

Vierailija
2/5 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuu että mulla on vielä hirveästi tehtävää täällä.

Mutta ideoita on joskus ehkä liikaakin ja toteutus on aika usein puolitiessä.. :(

Onko sulla lapsia?

Mulla oli just raskauden jälkeen sellainen fiilis että tässä tämä nyt oli - ilmeisesti liittyi jotenkin synnytyksen jälkeiseen masennukseen (tai tarkemmin sanottuna alakuloisuuteen) tms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin minullakin on "ohi on" -fiilis päällä... Jotain sen tyylistä tämä minulla on, että olen missannut elämässäni sellaisia juttuja, mitä mielestäni pitäisi tehdä nuorena, ja nyt on jo liian myöhäistä. Lähinnä harmittaa se, että poikaporukoissa kasvaneena en nuorempana ymmärtänyt enkä osannut ollenkaan harrastaa mitään "tyttöjen juttuja", ja nyt kun haluaisin opetella laittamaan itseäni tms. alkaakin pärstä jo rytistyä. Yliopistoonkin kun olisin aikanani ymmärtänyt mennä, olisi mielekkäämpiä töitä luvassa tulevaisuudessa, vaan kun se ei silloin muka ollut "mun juttu", niin saanpa nyt kärsiä kökköduuneista...

Onneksi sentään löysin ihanan miehen rinnalleni ja lapsillakin meitä on siunattu, sitä nyt kuitenkin loppujen lopuksi arvostan kaikkein eniten. Jotenkin vain pitäisi löytää uudestaan "polun pää", mistä lähtisi jatkamaan elämäänsä aikuisena näistä lähtökohdista, mitkä on itselleen nuorena pedannut.

Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
4/5 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelutalon työntekijänä voin kertoa, ettei elämä ole ohi monilla seitsämän-kahdeksan kymppisilläkään.. yksikin kaheksankymppinen emäntä kun tulee hääjuhlista ympärikännissä taksilla ja laulaa sota-ajan valsseja niin kyllä on naurussa pitelemistä :)

se on NIIN asenteesta kiinni, teillähän on kaikkea vielä edessäpäin. omien lastenne suuret juhlat, valmistujaiset, konfirmaatiot, häät, lapsenlapset... uralla on kaikki ovet vielä auki, uudelleen kouluttautuminen mahdollista jne... parisuhteen parhaat ajat voivat hyvinkin olla vielä edessäpäin, 35-45 vuotias nainen elää seksuaalisesti parhainta kauttaan...

ja höpsöjä noi nelosenkin ajatukset, mun mielestä yli kolmekymppiset naiset ovat minua parikymppistä yleensä reilusti kauniimpia koska tuntevat oman itsensä niin hyvin.. itse olen vielä usein eksyksissä tyylini ja kaiken kanssa.. ja jos olet vielä eksyksissä niin opettele nyt meikkaamaan ja laittautumaan... turha surkutella asioita joita ei tullut tehtyä, mietipä nyt oikeasti olisiko se yliopistokaan välttämättä elämääsi muuttanut mihinkään suuntaan? ylikoulutettuja kökköduuneissa on suomi pullollaan ja lisää tulee... voithan hankkia nyt koulutusta jos haluat.

seis nuo marinat ja rupeatte tekemään itsellenne jotain...

Vierailija
5/5 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse asiassa elävällä on aika paljon mahdollisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme