Käykö sun kissa töissä?
Vai saako se ruokarahaa KELAsta (kissojen elatusavusta)
Kommentit (459)
Aa meidän Smirre on kylläkin ylennetty oloneuvokseksi jo aikapäiviä sitten.
Että onhan siinäkin virka hoidettavana. 😻😸
Vierailija kirjoitti:
Aa meidän Smirre on kylläkin ylennetty oloneuvokseksi jo aikapäiviä sitten.
Että onhan siinäkin virka hoidettavana. 😻😸
Tämä menee ihan miu mau mukkaan.
Suloisia on nuo kissat, kuten on myös koirat. Oma koirani kuoli hiljattain, pian vuosi sitten.
Edelleen ikävöin koiraani. Kuinka ihania ne onkaan. Mutta tällä hetkellä ei ole koiraa, eikä kissaa.
Noni. Lemmikeihin pätee sama kuin lapsiin: Pitää rajoittaa sitä tv:n katsomista ja etukäteen perehtyä siihen, onko jokin ohjelma ollenkaan sopiva katsottava. Kyllä ne vaikuttaa katsojaan ja sitten vanhempi / kisun huoltaja joutuu elämään niiden vaikutusten kanssa.
Tämän takia tässä talossa ei voi kuunnella radion luonto- Suomen linnunlaulujen toivekonserttiohjelmaa, se kiihdyttää liikaa sisäkissojen herkkää mieltä.
Työnjohtaja. Kaikenlaiset valvonta- ja raportointityöt. Myös laadun tarkkailu aiheessa kuin aiheessa.
Uusimpana aluevaltauksena hanaveden laaduntutkimukset, erityisesti tarkkailun alla veden viskositeetti ja kirkkaus sekä märkyysindeksin määritys. Pään heilautus = kevyesti märkää, useamman tassun ravistus = hyvin märkää ja kastelevaa.
Nyt kesällä myy jätskiä kiskalla.
Lähti Norjaan kalatehtaaseen maistajaksi.
Meiän kissa toimii seremoniamestarina. Aina kun vieraita tulee niin jokainen on kierrettävä sylistä syliin tai vähintään puskettava.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämmöinen ketju voi saada vastauksia näin paljon? 😂
Eihän sitä ole pakko lukea.
Hauka ketju. Oletan että jos mulla olisi kissa, se ei kävisi työssä, vaan olisi yksi laiskimpia otuksia maailmassa.
Mahtavaa kun niin monella teistä on ahkeria, työssä käyviä kissoja! En silti jaksa uskoa että toi meidän sosiaalidemokraatti tulee muuksi muuttumaan. Olis kiva jos oppis edes puhumaan suomeksi, ruotsiksi, tai englanniksi, mutta ehkä mun pitää oppia kiinaa, kun se aina puhuu kiinaksi mulle.
Terkuin 265
Meidän kissa on pian insinööri, se on niin fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Just tuli kauppakassin kanssa kotiin.
Meidän kissa ei viitsi käydä kaupassa, se tuo vain rottia sisälle. Mutta en oikein keksi, mitä ruokaa minä niistä rotista laittaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hauka ketju. Oletan että jos mulla olisi kissa, se ei kävisi työssä, vaan olisi yksi laiskimpia otuksia maailmassa.
Niinhän sitä sanotaan, että lemmikit muistuttavat omistajiaan...
Vierailija kirjoitti:
Meidän kissa on pian insinööri, se on niin fiksu.
Liittyy varmaan jotenkin kissoihin? Uusiin hiekkalaatikkoinnovaatioihin kenties?
Meidän kissa on jokapaikanhöylä. On useampi tutkinto Kissa-akatemiasta, viimeisin kissanhiekan tarkastajan erikoistutkinto. On vastuussa naapuruston tarkkailusta, rottapoliisin virasta ja elintarvikkeiden laaduntarkkailusta.
Teki monta vuotta pitkää päivää karvat putkessa, joten työuupumushan sille tuli. Nykyään käy kissapsykologilla maukumassa ja loikoilee päivät pitkät.
Onko muilla kokemusta miten auttaa kissaa toipumaan työuupumuksesta?
Oon koittanut puhua järkeä työmäärästä.
Molemmat käy.
Toinen on leipuri-kondiittori ja toinen management consultant.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämmöinen ketju voi saada vastauksia näin paljon? 😂
Eihän sitä ole pakko lukea.
Turhan tyly vastaus. Hauska ketju ja sitä varmaankin tarkoitti kirjoittajakin.
Meidän kissa on fatserin tehtaalla vihreiden kuulien puolikkaiden nuolijana. Karhea kieli naarmuttaa puolikkaiden pintaa siten että liitoksesta tulee lujempi kuin täysin sileästä kun pinta-alaa on enemmän!