Auttakaa, olen järjestämässä naisten iltaa..
siis kylään olisi tulossa ehkä 5-8 naista, osa odottaa vauvaa ja osalla on sitten vauvoja jne.. Ajatuksena mulla olisi se, että ajaisin miehen ja lapset illaksi pois mummolaan ja meillä olisi "tyttöjen ilta".. Tekisi vaan mieli kehittää jotakin special-ohjelmaa tms.. rahaa saisi jonkin verran kyllä mennäkin.. Pysyisimme kuitenkin neljän seinän sisällä. Meillä on kotona videotykki, joten mukavankin leffaillan saisi.. mutta sitten ei sitä keskustelua synny.. :( Saunakin on kotona, joten voisi saunoa.. Olisiko jotain ideoita?? Itse olen myös miettinyt hierojan tilaamista, eli kaikille tulisi jokin lyhyt hieronta?? Olisiko hyvä idea?
Kommentit (29)
Suurin osa ystävistäni ovat "sosiaalisesti älykkäitä" , eli ei tule huono olo, jos ei se paita istu siinä vieressä.. Kaikki osaavat keskustella. Ja sitten se pointti vielä, että meidän sauna on niin onnettoman pieni, että sinne mahtuu max. 3 hlöä kerrallaan.. Joten suurin osa odottaa.. äh, ei mun mielestä tuosta numeroa tarvitse tehdä. ihme estoja.. ?
ap
eli tulevat tunnin, pari ennen kuin ne jotka eivät sauno. On tosi ikävää, jos osa jengistä lähtee saunaan kesken bileiden :(.
en tosiaankaan aio noin tehdä.. :) Hassu ehdotus.. Bileet on siinä että ollaan rennosti, ei kaikki piirissä istu.. :)
apmä olen ollut joskus bileissä, joissa itseni lisäksi on ollut 1-2, jotka ei ole mennyt saunaan, ja se ei todellakaan ole kivaa. Ei välttämättä tunne niitä ihmisiä, ja siinä sitten istua ja yrittää rupatella säästä jotain... Ei kiva.
olevia, jotka ei voi edes juoda... mutta ehkä sun kaikki kaverit sit on?
Niin ensin mentäis lenkille :) Reipas kävelylenkki raikkaassa syysilmassa ja sen jälkeen saunaan! Jos joku ei haluaisi saunoa, niin voisi käydä vain suihkussa ja sen jälkeen odotella muuta porukkaa olkkarin puolella vaikka laittautuen, samalla voisi videotykin kautta näyttää esim. Frendien tms. ohjelman jaksoja. Eli ei mitään kokopitkää elokuvaa, vaan jotain kepeää, jota voi seurata toisella silmällä.
Sitten kun kaikki olis saunoneet ja pukeneet ja puunanneet, niin syötäis iltapalaa, jotain hyvää suolaista piirakkaa, salaattia (paria erilaista tai sitten kaikki salaattiaineet eri kulhoissa, jokainen saisi valita mistä tykkää), viiniä/vissyä. Jälkkäriksi joku ihana suklaakakku ja kahvit.
Naposteluun varaisin erilaisia dippejä ja niihin dipattavaksi porkkanatikkuja, kukkakaalia, paprikaa, kurkkua yms. , lisäksi pähkinöitä eri laatuja. Ja sitten ehkä jotain karkkia tai suklaata, ehkä myös juustotarjotin.
... ja hauskaa oli. Juttua riitti ja kiva oli myös kommentoida noita 80-luvun biisejä ja esiintyjiä :) Eli mites ois joku musiikki DVD? Meillä ainakin tuo iski tosi lujaa. Varsinkin, kun suuri osa ei ollut nähnyt tuota 80-luvun jälkeen. Ihanan nostalgista :)
hanki jotain 80-90-luvun musavideoita, niitä on kyllä tosi ihana katsella näin jälkikäteen ja muistella :)! Siihen samalla hyvää syömistä ja juomista, niin ilta on siinä :). Saunat ym. mun mielestä on tylsiä, pääasia näissä illanvietoissa on, että koko porukka saa olla yhdessä, voi jutella ja on hauskaa!
jos koko porukka ei mahdu kerralla saunaan! Ja siksikin, kun kaikki eivät halua saunoa. Ei siinä ole (välttämättä) mistään estosta kysymys! Itse ainakin yksinkertaisesti mieluummin laittauudun kotona, kuin jossain kenties ahtaissa tiloissa. Muutenkaan en tykkää tehdä meikkiä heti saunomisen jälkeen.
Tuo kasarivideo oli hyvä ehdotus! Tosin sillä edellytyksellä, että olette eläneet nuoruusvuosianne silloin...
Mitä järkeä järjestää yhteistä "naisten iltaa", jos sitten se porukka hajoaa??? Tulee jotain ihme kuppikuntia?? Eikös se idea ole juuri siinä, että ollaan YHDESSÄ. Ei niin että jotkut on saunassa ja jotkut ties missä. Ja varsinkaan emäntänä sinä et voisi mennä saunaan, jos sulle jäisi vieraita, jotka eivät sinne halua mennä! Tehkää hyvää ruokaa, kuunnelkaa hyvää musiikkia, muistelkaa juttuja, naurakaa, juokaa... Se on sitä mukavinta.
niin silloin ei missään nimessä saunaa - pilaa tunnelman täysin kun mennään eestaas ja vekslataan ja odotetaan suihkuvuoroa. Jakaa porukan täysin. Saunominen osana illanviettoa onnistuu vain silloin jos tilat ovat sellaiset, että saunaan mahtuu kaikki kerralla ja suihkuja on useita.
Leffakaan ei ole hyvä siksi, että se vähentää keskustelua. Jonkun esittämä oman nuoruusajan musavideot on ihan hauska idea, mutta eipä sitä videotykkiä tarvitse hauskaan illanviettoon. Ehdottaisin hyvää syötävää mukavan taustamusiikin kanssa. Näin on tilaa keskustelelulle ja hulluttelulle, silti voi poistia imettämään jne