Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, olen järjestämässä naisten iltaa..

Vierailija
29.09.2008 |

siis kylään olisi tulossa ehkä 5-8 naista, osa odottaa vauvaa ja osalla on sitten vauvoja jne.. Ajatuksena mulla olisi se, että ajaisin miehen ja lapset illaksi pois mummolaan ja meillä olisi "tyttöjen ilta".. Tekisi vaan mieli kehittää jotakin special-ohjelmaa tms.. rahaa saisi jonkin verran kyllä mennäkin.. Pysyisimme kuitenkin neljän seinän sisällä. Meillä on kotona videotykki, joten mukavankin leffaillan saisi.. mutta sitten ei sitä keskustelua synny.. :( Saunakin on kotona, joten voisi saunoa.. Olisiko jotain ideoita?? Itse olen myös miettinyt hierojan tilaamista, eli kaikille tulisi jokin lyhyt hieronta?? Olisiko hyvä idea?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. alusasut tai joku meikkikouluilta? Itse olen menossa työpaikan porukan kanssa meikkikouluun Oriflamelle, maksaa 15€/lärvi ja mielenkiinnolla odotan!!

Vierailija
2/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittely, mutta sitten päädyin siihen että ihan hemmottelu olisi avainsana.. En halua että ystävät joutuvat kiitollisuuden velkaan, siksi mietin että pyytäisin jokaista tuomaan mukanaan jotain ruokia ja itse kustantaisin nuo hemmottelut.. :)

lisää ideoita!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

istumisesta ja juttelusta. Tuntuu,että kaikki päivät on täynnä härdelliä ja ystäviä ei juuri ehdi näkemään saati juttelemaan sen syvällisemmin. Hieronta kuullostaa taivaalliselta myös :))

t. 3 vilkkaan pojan äiti

Vierailija
4/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon hyvää ruokaa, hyvää juomaa, ei-raskautetuille siideriä ja olutta ja viiniä.

Ei mitään myyntijuttuja, eikä ehdottomasti saunomista!

Vierailija
5/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse meinaan tykkään tosi paljon..

ap

Vierailija
6/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhat kertaa mieluummin saunon kuin hoilaan jotain karaokea...

Vierailija
7/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se ole sitä kaikista ihaninta, syödä, juoda ja jutella yhdessä?

Vierailija
8/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tee silleen, että aloitatte te halukkaat saunomisella vaikka viiden/kuuden aikaan. Ne, jotka haluavat tulla tällättyinä eivätkä sauno, voivat tulla vaikka seitsemäksi ja jatkatte sitten loppuillan yhteisellä ohjelmalla. Tai sitten laitatte leffan pyörimään ja saunoo sen aikana, joka haluaa.

Vierailija
10/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos panostaisit ihan vaan tarjoiluun ja yhdessäoloon?

Itse en välitä saunomisesta, saunon mieluummin kotona.

Elokuva voi olla hyvä ja karaoken hoilaaminen voi olla kivaa mutta sitten ei ennätä vaihtaa kuuulumisia.

Esittelyt ja myyntijutut pakko-ostamista, ei kiitos.

Hieronta, kauneushoidot, vois ehkä olla ok mutta mielestäni turhia nekin.

Jos joku järjestää tyttöjen illan minä mene sinne ystävieni takia ja siinä samalla on ihana syödä jotain hyvää. En todellakaan kaipaa mitään ihmeellistä ohjelmaa.

Vierailija
11/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oleta että hirveet meikit olisi päällä, ainakin korostan kutsussa että tule sellaisena kuin olet.. :) Lähinnä hyvä olo olisi pääasia.. :)

Eikä sinne saunaan kaikkien tarvitse mennä. tietenkään.

ap

Vierailija
12/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oleta että hirveet meikit olisi päällä, ainakin korostan kutsussa että tule sellaisena kuin olet.. :) Lähinnä hyvä olo olisi pääasia.. :)

Eikä sinne saunaan kaikkien tarvitse mennä. tietenkään.

ap

Vierailija
13/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tiedossa, että bileissä saunotaan, niin miksi hemmetissä pitää vetää se pakkeli naamaan viimeisen päälle kotoa lähtiessä? Eikö sitä voi pistää saunan jälkeen, jos se on niin pakollista, ettei ilman voi olla? Taas tehdään elämästä vaikeaa ihan tahallaan, hohoijaa...

Vierailija
14/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tiedossa, että bileissä saunotaan, niin miksi hemmetissä pitää vetää se pakkeli naamaan viimeisen päälle kotoa lähtiessä? Eikö sitä voi pistää saunan jälkeen, jos se on niin pakollista, ettei ilman voi olla? Taas tehdään elämästä vaikeaa ihan tahallaan, hohoijaa...

ja saunan jälkeen punaiselle naamalle ei meikki oikein onnistu

Vierailija
15/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunoa niin mikäs siinä. Mökilläkin kesällä osa porukasta käy saunassa ja osa ei,laita kutsuun,että sauna on lämpimänä niin tietävät varautua jotka saunan ystäviä ovat

Vierailija
16/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä tapana järjestää sinne jotain erityistä?

Tuli vielä mieleen että jos ekaa kertaa nyt järjestät oikein specialhäppeninkiä voiko se nostaa rikaa jatkossa? Kukaan ei kehtaa järjestää enää mitään tavisillanistujaisia ja kuka jaksaa ja rahat useasti riittää erikoissuksien järjestämiseen.

t. perinteisen tyttöjen illan kannattajan

Vierailija
17/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä tapana järjestää sinne jotain erityistä?

Tuli vielä mieleen että jos ekaa kertaa nyt järjestät oikein specialhäppeninkiä voiko se nostaa rikaa jatkossa? Kukaan ei kehtaa järjestää enää mitään tavisillanistujaisia ja kuka jaksaa ja rahat useasti riittää erikoissuksien järjestämiseen.

t. perinteisen tyttöjen illan kannattajan

No, ehkä tämä olisi pieni vastaisku sille, kun järjestetään niitä "tupperware" - ystävienhyödyntämiskutsuja.. Siis aina pitäisi ostaa tietyn verran että emäntä saa sen lahjan jne.. huoh! Tavallaanhan se on ihan kiva idea, mutta tavallaan se on törkeää ystävien hyväksikäyttöä enkä sellaiseen halua sortua! En usko että kukaan tulee samalle porukalle ainakaan järjestämään mitään, sillä kaikki ovat hyvin vähän tekemisissä keskenään. Ts. minä olen se yhdistävä tekijä.

ap

Vierailija
18/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tulevat tunnin, pari ennen kuin ne jotka eivät sauno. On tosi ikävää, jos osa jengistä lähtee saunaan kesken bileiden :(.

Vierailija
19/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tulevat tunnin, pari ennen kuin ne jotka eivät sauno. On tosi ikävää, jos osa jengistä lähtee saunaan kesken bileiden :(.

en tosiaankaan aio noin tehdä.. :) Hassu ehdotus.. Bileet on siinä että ollaan rennosti, ei kaikki piirissä istu.. :)

ap

Vierailija
20/29 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaankaan aio noin tehdä.. :) Hassu ehdotus.. Bileet on siinä että ollaan rennosti, ei kaikki piirissä istu.. :)

ap

mä olen ollut joskus bileissä, joissa itseni lisäksi on ollut 1-2, jotka ei ole mennyt saunaan, ja se ei todellakaan ole kivaa. Ei välttämättä tunne niitä ihmisiä, ja siinä sitten istua ja yrittää rupatella säästä jotain... Ei kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän