Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkätakia ihmiset jäävät katsomaan jos joku on loukannut, onnettomuus tms

Vierailija
07.11.2008 |

siis jos joku kaatuu esim pyörällä ja loukkaa, niin ympärille kerääntyy ihmisiä katsomaan, kuitenkaan vain harva menee auttamaan.

tai jos joku on saanut sairaskohtauksen niin sama homma, ympärille kerääntyy ihmisiä katsomaan, mä en ikinä kehtais pysähtyä ja jäädä katsomaan

tai ambulanssi on jossain niin kaikki kerääntyy katsomaan että kuka ja mikä sillä potilaalla on.

mistä tämä johtuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt saman huomion. harvempi auttaa haavoittunutta.

Vierailija
2/5 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan haluaisi että loukatessa ympärillä on hirveästi ihmisiä katsomassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä keskellä tietä maatessani oli ihan mukavaa olla ihmisten ympäröimänä. silloin tiesin et apu oli tulossa jo, eli onnettomuus oli huomattu. ois ollu todella pelottavaa maata siinä tiellä yksin ja arvailla et onko apu tulossa vai ei. ja huomaako autoilijat minut siinä tiellä ettei kukaan aja uudestaan yli TMS.eli tiivistettynä sanoisin, et loukkaantuneen näkökulmasta tosi hyvä juttu et ihmiset kerääntyy ympärille.

Vierailija
4/5 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
5/5 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesuojeluvaisto. Ihmiset haluavat tietää mitä on tapahtunut, jotta voisivat välttyä joutumasta itse samanlaiseen tilanteeseen.

En tarkoita että tämä olisi tietoisesti harkittua, vaan että sen takia meihin on evoluutiossa kehittynyt tällainen taipumus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän