HS: Neurotyypilliset potkivat, hakkaavat ja uhkaavat tappaa autistista Niklasta, 10v joka päivä
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011975807.html
Ja koulun mukaan mitään ei voi tehdä koska "kiusaajien vanhemmat eivät suostu tulemaan ryhmäkeskusteluihin tai puhumaan mitään lastensa asioista". Niklas on kertonut olevansa itsetuhoinen ja miettivänsä itsemurhaa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen woke-juttu woke-Hesarilta...
https://share.google/JH8i0TjYX8eevipXr
Siinä sulle anti-wokea, jota kannatat ja ihannoit. 87% suomalaisista ei kannata eikä ihannoi tuota.
Kyllä meitä nazzejakin tarvitaan.
Sori siitä, vassu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen linkin avaamista olin varma, että kyseessä on TAAS Etelä-Pohjanmaa; siellähän koulun henkilökuntakin kunnostautuu kiusaamalla ja rääkkäämällä autisteja. Vaasa on toinen täydellinen katastrofi ja pussinperä erilaisuuden suhteen. Mutta tällä kertaa pääkaupunkiseutu. Ihmisyys on kuvottavaa.
Ihmisyys ei ole kuvottavaa. Kuvottavia ovat ihmiset, joista puuttuu ihmisyys, eli matalaotsaiset nasut tyyliin tämä: https://share.google/JH8i0TjYX8eevipXr Nämähän ne ihmisiä kiusaavat, potkivat ja haluavat uunittaa.
Minun tuntemani ovat ihan keskiluokkaisia, työssäkäyviä, perheellisiä, ja äänestävät kepua. Kulissi hienosti pystyssä kaiken demonisuuden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen linkin avaamista olin varma, että kyseessä on TAAS Etelä-Pohjanmaa; siellähän koulun henkilökuntakin kunnostautuu kiusaamalla ja rääkkäämällä autisteja. Vaasa on toinen täydellinen katastrofi ja pussinperä erilaisuuden suhteen. Mutta tällä kertaa pääkaupunkiseutu. Ihmisyys on kuvottavaa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla rikastajat asialla, jos vanhempia ei saada "pakotettua" mihinkään...
Minua kiusattiin Tampereella koko kouluaika ihan kantasuomalaisten toimesta.
Itäkeskuksen koulussa suurin osa on mamukoita. Typerä kommenttisi ei auta uhria.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei olla Yhdysvalloissa jossa aseita on joka piirongin sisällä. Tulisi ruumiita
Joo. Tulisi päivittelyä miten taas yksinäinen ja hiljainen lapsi ihan yllättäen ampui koululaisia. Ihan yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
hassu yhteiskunta, kun asia josta joutuisi linnaan aikuisena saa harjoittaa täysin ilman seuraamuksia koulussa.
Olen täällä ennenkin kirjoittanut, että vanhemmille pitäisi antaa se rangaistus, minkä se kiusaaja saisi täysi-ikäisenä. Eiköhän alkaisi kotona asia kiinostamaan😈
Suomessa ollaan ihan nössöjä, kun pennut saa pilata toisten elämän.
Neurotyypilliset? Mistä hitosta hesari tietää, mitä he ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisyys ei ole kuvottavaa. Kuvottavia ovat ihmiset, joista puuttuu ihmisyys, eli matalaotsaiset nasut tyyliin tämä: https://share.google/JH8i0TjYX8eevipXr Nämähän ne ihmisiä kiusaavat, potkivat ja haluavat uunittaa.
Minun tuntemani ovat ihan keskiluokkaisia, työssäkäyviä, perheellisiä, ja äänestävät kepua. Kulissi hienosti pystyssä kaiken demonisuuden edessä.
Kepulaisethan tuolla Etelä-Pohjanmaalla tuota sadistista toimintaa ylläpitävät. Monella sektorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka koulu kuvittelee, että lässyttäminen, maailman halaaminen ja ryhmäkeskustelu auttaa tilanteeseen yhtään mitenkään.
Pikkuhirviöille auttaa vain kuri ja rangaistukset.
Ei koulun kuulu kasvattaa vaan vanhempien/huoltajien. Koulun tehtävä on antaa sitä akateemista sivistystä vaikka sekin on yhä vaikeampaa nykyajan pöl..kky..päil..le.
Opettajat ovat kasvatustieteitä lukeneet, kyllä heidän kuuluu kasvattaa, tuoda se teoria käytäntöön, en ymmärtä tuollaista paskaa mitä opettajat suoltavat, he ovat kasvatuksen ammattilaisia, asiantuntijoita ja käytännön työntekijöitä.
Vähän ohiksena. Ole aina puolustanut kiusattuja ja kerran huomasin, että oma poikani ja naapurin poika haukkuivat ja tönivät luokkatoveriaan (tyttö) koulumatkalla. Pojat eivät tienneet, että näin heidät.
Syöksyin ulos ja sinne tielle. Tartuin molempia poikia tiukasti niskasta ja oli vähällä, että en iskenyt päitä yhteen.
Pidin heitä tiukasti otteessani ja kerroin, mitä tulee jatkossa, jos koskaan enää näen tai kuulen tuollaista.
Pyysin tyttöä kertomaan äidilleen ja myös minulle, jos kiusaaminen jatkuu.
Naapurin poika alkoi itkeä ja pyysi, etten kerro hänen vanhemmilleen.
Sanoin, että se riippuu kokonaan hänen käytöksestään.
Halusin vain sanoa, että aikuisten on aina puututtava kovalla kädellä kiusaamisiin.
Sorry, pitkä sepustus.
Tositoosat ja media kokonaisuudessaan on pelkkää aikuisten leikkiä ja ihmisten kiusaamista. Kiusaamista esiintyy työpaikoilla, kaikkialla täällä erityisen paljon.
Yksi solvaa jokaisen vellikuppia, kuinka se voi sitä ja sitä syödä. Toinen kulkee naisten perässä haistelemassa mille nainen haisee ja mitä kerää ostoskärryynsä.
Jos joku aloittaa täällä jotain kaunista, hullu lauma hyppää oitis huutamaan ja mitätöimään aloituksen.
Ehdotukseni kouluväkivallan loppumiseen on RAHA. Kiusaajien vanhempia alkaa kummasti kiinnostamaan oma kullannupupun toiminta, kun seurauksena olisi rahan menetys
Kiusaajalapsen lapsilisän maksu tauolle, kunnes kiusaaminen on todella loppunut .
Lisäksi vanhemmille sakko maksettavaksi valtiolle, joka ulosmitataan jos ei maksua kuulu. Plus tietenkin korvaus kiusatulle .
Tuon isän kannattaisi ottaa kiusattu poikansa pois koulusta välittömästi ennenkuin jotakin todella pahaa oikeasti tapahtuu. Suomalaiset ei koskaan laita kiusaajia ruotuun eivätkä tee yhtään mitään. Joka ikinen kiusaaja pitää erottaa koulusta. Kumma jos ei heidän saamattomia vanhempiaan ala kiinostaa. Jotakin pitää muuttua nyt välittömästi koulumaailmassa! Ei se niin voi mennä että kiusattu väistää vaan kiusaajat. Muutaman viikon erotus koulusta ja jo luulisi että tyhmintäkin vanhempaa alkaa kiinostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka koulu kuvittelee, että lässyttäminen, maailman halaaminen ja ryhmäkeskustelu auttaa tilanteeseen yhtään mitenkään.
Pikkuhirviöille auttaa vain kuri ja rangaistukset.
Vitsaa paljaalle pyllylle ääritapauksissa, luokkatovereiden katsoessa vierestä.
Usein olen ihmetellyt sitä miksi vanhemmat eivät toimi, eli jos minun tai sukulaiseni lapsia kiusattaisiin, niin ihan sata varmasti ensimmäisenä ja hyvin hiton nopeesti lapseni pelastaisin kokonaan pois sieltä koulusta!Se on sitten koulun murhe että mistä uusi koulu. Pystyn myös kotiopetukseenkin. siitä kiusaamisesta kuulisi koko koulun päättäjät myöskin, sen teen siis asiallisesti.
Helvattu sentään, kun se toipuminen kiusaamisesta tuhoaa tulevaisuutta ja ihan oikeasti sitä perusoikeutta elää turvassa. En jättäisi lastani kadulle paoinpideltäväksi, miksi siis kouluun. Milloin tämä ihmisiksi maapallolla kuuluvat oliot tajuaa, että onko jonkun diipadaapa pashan opetus kymmenen vuotta luokassa sen arvoista että joku menettää terveyden tai henkisen terveyden? Miksi väkisin sullotaan tuntemattomat ihmiset, joista osalla on narsismia yhteen läjään selviytymään vuosikausiksi. Ja kun tulee ongelmia, niin sitten ne annetaan jatkua. Tarviiko lapset edes vuosikymmen laitostamista, aivopesua suorittamiseen, säilömistä, eli koulua? Viljelemään ja luontoa siivoamaan, ois paljon Tarpeellisempaa, eli puolet ajasta.
puolet koulusta oikean elämän oppimiseen ja normaaliin käytökseen. Ei Kilpailu yms.
Vierailija kirjoitti:
Neurotyypilliset? Mistä hitosta hesari tietää, mitä he ovat?
Ihmettelin samaa. Sitä paitsi raivokohtauksia saavat ja ta*pouhkauksia latelevat sekopäät eivät kuulosta hirveän normaaleilta, eikun siis "neurotyypillisiltä"...
Minun aikana osattin tapella itse. Oli japanilaisia kouluttajia japanista asti tullut opettamaan jaloa jujutsua ja karateita. Oli korelaisia mestareita jotka hyppi yli muurien ja saksipotki omenoita ihmisten päiden päältä.
Kasarina me opeteltiin tappelemaan kuin amerikan ninjat elokuvissa ja meitä pelättiin.
Yksikään ei kiusanut ja jos vähän näytti miten jalka nousee, niin lähti mammarit kotiin häntä koipien välissä.
Nykyään ei harrasteta liikuntaa, joka tuo itsevarmuutta seistä suorana kiusaajan edessä ja kohottaa käden eteen ja sanoa ei!
Miettikää että joku on niin debiili, että asuu vapaaehtoisesti Itä HeLLsingissä, ja sitten itkee kun poikaa kiusataan
Vierailija kirjoitti:
Miettikää että joku on niin debiili, että asuu vapaaehtoisesti Itä HeLLsingissä, ja sitten itkee kun poikaa kiusataan
Mietin miten surkeasti sulla menee, kun tuollaisia kirjoittelet.