Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Jokaista naista tavoittelee tuhat miestä, joten miehen kannattaa pistää parastaan"

Vierailija
15.05.2026 |

Tämän kuulee palstalla usein.
Että miehen ei kannata olla ronkeli, vaan pitää pistää parastaan jos naisen treffeille saa. Tarjota totta kai, hurmata, hauskuuttaa ja tehdä sirkustemppuja ja ehkä nainen jaksaa katsella miestä. Nainen valitsee, nainen tietää arvonsa ja sitä rataa.
Mutta kun tämä ei ole luontodokumentti jostain eläinlajista jossa koiraita on 1000x enemmän kuin naaraita, eikä jokainen massatykkäys Tinderissä ole lupaus kuusta ja taivaasta.
Minä näkisin asian niin, että myös miehen kannattaa tuntea arvonsa. Mitä katselen ympärilleni, niin ei tavalliselle naiselle ole ylitarjontaa miehistä jotka ovat sitoutuneita ja luotettavia, ihan oikeasti alkon kohtuukäyttäjiä, pitävät elämänhallinnan kunnossa ja omaavat tavoitteita, hallitsevat sosiaaliset tilanteet ja osaavat puhua tunteista, jne jne jne.
Vaikuttaisi aika monen mies olevan pettäjä, narsisti, juoppo, tai vähintäänkin juro äijä joka viihtyy paremmin autotallissa kuin illallispöydässä.
Minä otan riskin ja väitän, että naiset bluffaavat. Ei tavalliselle naiselle - joka voisi olla kaltaiseni tavallisen miehen vastinpari - ole rajattomasti hyviä miehiä tarjolla. Ei niin paljoa, etä minun tulisi kisata kynsin hampain kenestä tahansa naarassukupuolisesta, kun nainen vain arvostelee suoritusta. 
Minä voin hyvin odottaa naista joka pyrkii yhtä lailla tekemään vaikutuksen minuun kuin minä häneen. Muussa tapauksessa pärjään hienosti yksinkin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin oli aiemmin, nyt tilanne on niin, että miehistä on 'huutava" pula. No, erotiikka välineiden myymälät tekevät huippu tuloksia myynnissä.

Jaa, missäs se pula näkyy? Edelleen tavistallukka nainenkin saa tinderissä satoja tykkäyksiä päivässä.

Vierailija
22/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pärjää tuhannelle miehelle, joten olen lopettanut yrittämisen.

Itse en edes ole hakenut seuraa enkä kaivannut 9 vuoteen. Varmasti halutessani saisin seuraa mutta en halua koska viihdyn paremmin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lienee tuo surullisen kuuluisa palsta, missä ap vierailee?

Vierailija
24/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki naiset ovat ap:n mukaan Bonnie Blue klooneja? Tuhannen miehen gangbang.

Vierailija
25/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tavoittele. Se, että miehet useammin svaippaavat oikealle, ei tarkoita yhtään mitään. Naiset eivät myöskään useimmiten etsi mitään irtoseksiä. Pikemminkin on iljettävää, jos ajattelee, että olisi tarjolla tuhat mulkkua irtopanoon. Paljon vaikeampaa on löytää mies, joka osoittaa aitoa välittämistä, turvaa ja sitoutumisenhalua. Näitä mies voi osoittaa niillä efforteilla. Ymmärrän, että jos mies etsii vain helppoa seksiä, kaikki panostaminen ärsyttää.

Vierailija
26/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin oli aiemmin, nyt tilanne on niin, että miehistä on 'huutava" pula. No, erotiikka välineiden myymälät tekevät huippu tuloksia myynnissä.

Jaa, missäs se pula näkyy? Edelleen tavistallukka nainenkin saa tinderissä satoja tykkäyksiä päivässä.

Ymmärrätkö eron seuraavien välillä
- massatykkäys Tinderissä
- mies voisi käydä työntelemässä pippeliään naiseen jos ei parempaa saa
- mies on kiinnostunut parisuhteesta juuri tämän naisen kanssa
?

Vierailija
27/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä saa. Tai sitten sinulle "tavistallukkakin" on oikeasti kaunis nuori nainen, ja ne varsinaiset sinun mielestäsi oikeasti kauniit ovat käsitellyistä mainoskuvista. (Oletan, sorry, että sinua kiinnostaa pelkkä ulkonäkö ja ikä.)

Vierailija
28/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistää on väärä sana tähän aloitukseen. Oikeampi olisi panna. Kun sitten panee parastaan, voi jättää muut asiat huomioimatta. Tai vaikka panisi vain toiseksi parastaan.

Tosiaan, jos mies keskittyisi liehakoimaan sitä yhtä kiinnostavaa naista ja panisi siihen parastaan olisi lopputulos parempi kuin silloin kun yrittää iskeä tuhatta naista samaan aikaan.

Naiset hurmataan sillä, että miehellä on silmää vain hänelle.

Vierailija
29/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri mietin, miten kiva oli käydä asioilla ilman, että kukaan otti mitään kontaktia. Jopa kassan jumittaessa saatiin tönöttää pidemmän aikaa jonossa ilman, että joku alkaa vääntämään jotain nasevaa. 

Vierailija
30/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen kuvitelma että "kaikki" naiset väittävät että heitä tavoittelee tuhat miestä. Kukaan mun tuntema nainen ei puhu sellaisia. On nyt taidettu taas ottaa palstatrollien väitteet koko naissukupuolen äänitorvena. 

Ehkei pidä ottaa noin kirjaimellisesti. Mutta kyllä se nyt tosiasia on, että valtaosalla naisista kilpakosijoita riittää.

Vierailija
31/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä. Naisia on 52 000 enemmän. Joten tilastolisesti tuossa "1000 miestä tavoittelee" ei ole mitään järkeä. Vaikka naiset kelpuuttaisivat KENET TAHANSA niin silti 52 000 naista jää ilman miestä.

Etenkin yliopistokaupungeissa ja suurissa kaupungeissa on enemmän naisia kuin miehiä. Joten jokaisesta noista miehistä on kilpailemassa enemmän kuin 1 nainen, teoriassa. Ellei halua etäsuhdetta, eri kaupungista.

Tietenkin ei se käytännössä ihan noin mene (jos on vaikka lihava ja ei harrasta urheilua) mutta kuitenkin, jos olet yliopistossa opiskeleva mies, todennäköisyys on että sinusta on kiinnostunut useampi nainen, koska olet harvinaisuus. Miehet ovat vähemmän koulutettuja, ja niistä miehistä joilla on koulutus, käydään kilpailua. Koska kaikki ne koulutetu naiset haluavat koulutetun miehen, eikä kaikille riitä. Ainakaan samasta kaupungista.

Jossain perähikiällä se on toisin päin, eli yksinäisiä, matalasti koulutettuja miehiä on paljon ja naisia vähän.

Ns. pariutumisikäisiä naisia Suomessa on merkittävästi miehiä vähemmän.

Vierailija
32/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tavoittele kyllä yhtään kukaan :D Ei auta edes hoikkuus ja pitkät hiukset, kun olen ilmaa ihan kaikille miehille.

Mut olet muuten sitten kusipää. 

Vierailija
33/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset pilaavat itsensä värisevillä patteripatukoillaan ja kiinnostus miehen luomunakkiin laskee entisestään. Ei ihme että viihtyvät voimaantuneena ilman miestä. Vaan kun mies masturboi niin saa saarnan kaiken maailman death gripeistä ja miten naisen kanssa paneminen on ainut sallittu keino tyydyttää itsensä.

Vierailija
34/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen kuvitelma että "kaikki" naiset väittävät että heitä tavoittelee tuhat miestä. Kukaan mun tuntema nainen ei puhu sellaisia. On nyt taidettu taas ottaa palstatrollien väitteet koko naissukupuolen äänitorvena. 

Ehkei pidä ottaa noin kirjaimellisesti. Mutta kyllä se nyt tosiasia on, että valtaosalla naisista kilpakosijoita riittää.

Ja otatko miten kirjaimellisesti kilpakosijan?
Juu, naista voi "tavoitella" vaikka 100 miestä. Mutta jos 99 näistä menevät kategorioihin kuten:
- massatykkäys
- haluaa saada naisilta yleisesti huomiota
- voisi panna kerran
- kelpaisi panosuhteeseen, FWB-suhteeseen, epämääräiseen panotapailuun, tms
...niin en laskisi yhtäkään näistä kosijaksi.
Mutta tässähän se ap:n kuvaama bluffi on. Katso, kilpakosijoita riittää. Mutta totuus on toinen.

Vierailija
35/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan mones aloitus samasta. Sanoman oma tekoälykö näitä palstalle tyrkkii?

Vierailija
36/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan incel-miehet väittää, että jokaisella naisella on joku jono miehiä oven takana.

Vierailija
37/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselee minkälaisia sontiaisia suurin osa kadulla vastaan tulevista naisista on ei voi uskoa otsikon väittämän pitävän paikkaansa.

Vierailija
38/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodomassa on Sodoman ongelmat, Gomorrassa Gomorran.

Vierailija
39/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. 1000 heikkolaatuista miestä tavoittelee naista. Ja naisen kannattaa etsiä ulkomailta.

Tuhat? Hyvä jos kymmenen ja näistäkin suurin osa sellaisia joille kelpaisi kuka vaan kunhan olisi joku vaan.

40/40 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa lavatansseja.

M60+