Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nainen alkaa hehkumaan vaihdevuosissa?

Vierailija
16.09.2023 |

Yleensä kuulee vain kaikkea negatiivista, mutta mä olen sen sijaan saanut nyt moneen otteeseen kuulla kehuja miten kaunis olen ja miten hehkun. Eikä mikään ole elämässä muuttunut. Vai onko jotain säälittävää tsemppausta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hehkut? Onko vaarallista esim. ydinjätettä?

Vierailija
2/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On säälittävää tsemppausta tai sitten olet ihastunut, koska ihastunut ihminen alkaa oikeastikin "hehkua" ja se liittyy hormoneihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista.

Vierailija
4/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hehkut? Onko vaarallista esim. ydinjätettä?

Altistuminen radioaktiivisille aineille, sitten mutaatio ja supersankariksi muuttuminen.

Vierailija
5/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin on joskus niin kuuma että voin kuvitella että hehkun.

N52

Vierailija
6/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama voi hehkua hiestä ja tuskasta, kun kuumat aallot riivaavat vaihdevuosien oireina.

Vierailija
7/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On säälittävää tsemppausta tai sitten olet ihastunut, koska ihastunut ihminen alkaa oikeastikin "hehkua" ja se liittyy hormoneihin.

Itse asiassa nyt olenkin, mutta kehut alkoi jo ennen ihastusta. Ja todennäköisesti vaikutti positiivisesti uuden suhteen kehittymiseen, kun mies näytti sydänsilmäemojilta kun nähtiin.

Mutta alkoi ennen tätä suhdetta, kauan ennen sitä.

Vierailija
8/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaihdevuosissa yleensä tulee rupsahdus, kun hormonitoiminta muuttuu ja viimeinenkin nuoruuden hehku hiipuu pois. Mutta jos olet aiemmin elänyt hyvin kuluttavaa, stressaavaa elämää ja päässyt nyt eroon kuormituksen aiheuttajasta, niin sitten on ihan mahdollista, että hyvä olosi näkyy ulospäin.

Vierailija
9/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama voi hehkua hiestä ja tuskasta, kun kuumat aallot riivaavat vaihdevuosien oireina.

Ehkä se sitten vaan pukee mua!

Vierailija
10/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosien iässä nainen hoksaat, ettei toisten mielipiteitä tarvitse kuunnella. Alkaa arvostaa itseään, ja kyllä siitä hyvästä alkaa hehkua!

Vierailija
11/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaihdevuosissa yleensä tulee rupsahdus, kun hormonitoiminta muuttuu ja viimeinenkin nuoruuden hehku hiipuu pois. Mutta jos olet aiemmin elänyt hyvin kuluttavaa, stressaavaa elämää ja päässyt nyt eroon kuormituksen aiheuttajasta, niin sitten on ihan mahdollista, että hyvä olosi näkyy ulospäin.

Tåä pitää paikkaansa. Olen alkanut ottamaan itselleni aikaa ja laittamaan itseni edelle. Ehkä hehku tulee sitten vain hyvästä fiiliksestä.

Siinä tapauksessa suosittelen muillekin. Muuttuminen ihan söpöstä NIIN kauniiksi, on ollut aika imartelevaa

Vierailija
12/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosien iässä nainen hoksaat, ettei toisten mielipiteitä tarvitse kuunnella. Alkaa arvostaa itseään, ja kyllä siitä hyvästä alkaa hehkua!

Tämä on niin totta! Juuri näin mulle on tainnut käydä.

Vierailija
13/13 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumat aallot saavat hehkumaan. Olo on kuin nuorena, silloin sitä hehkui usein nolona ja häpeästä punastuneena.