"Jokaista naista tavoittelee tuhat miestä, joten miehen kannattaa pistää parastaan"
Tämän kuulee palstalla usein.
Että miehen ei kannata olla ronkeli, vaan pitää pistää parastaan jos naisen treffeille saa. Tarjota totta kai, hurmata, hauskuuttaa ja tehdä sirkustemppuja ja ehkä nainen jaksaa katsella miestä. Nainen valitsee, nainen tietää arvonsa ja sitä rataa.
Mutta kun tämä ei ole luontodokumentti jostain eläinlajista jossa koiraita on 1000x enemmän kuin naaraita, eikä jokainen massatykkäys Tinderissä ole lupaus kuusta ja taivaasta.
Minä näkisin asian niin, että myös miehen kannattaa tuntea arvonsa. Mitä katselen ympärilleni, niin ei tavalliselle naiselle ole ylitarjontaa miehistä jotka ovat sitoutuneita ja luotettavia, ihan oikeasti alkon kohtuukäyttäjiä, pitävät elämänhallinnan kunnossa ja omaavat tavoitteita, hallitsevat sosiaaliset tilanteet ja osaavat puhua tunteista, jne jne jne.
Vaikuttaisi aika monen mies olevan pettäjä, narsisti, juoppo, tai vähintäänkin juro äijä joka viihtyy paremmin autotallissa kuin illallispöydässä.
Minä otan riskin ja väitän, että naiset bluffaavat. Ei tavalliselle naiselle - joka voisi olla kaltaiseni tavallisen miehen vastinpari - ole rajattomasti hyviä miehiä tarjolla. Ei niin paljoa, etä minun tulisi kisata kynsin hampain kenestä tahansa naarassukupuolisesta, kun nainen vain arvostelee suoritusta.
Minä voin hyvin odottaa naista joka pyrkii yhtä lailla tekemään vaikutuksen minuun kuin minä häneen. Muussa tapauksessa pärjään hienosti yksinkin.
Kommentit (40)
Näin oli aiemmin, nyt tilanne on niin, että miehistä on 'huutava" pula. No, erotiikka välineiden myymälät tekevät huippu tuloksia myynnissä.
Oikeasti miehen kannattaa vetäytyä ja lopettaa se simppaaminen ja kilpaileminen, niin nainen luonnostaan alkaa kiinnittämään huomiota siihen mieheen enemmän kuin niihin tuhanteen muuhun. Moni on liian tyhmä tajutakseen sen. Ne oikeasti roikkuu IG naisten kommenteissa kuolaamassa ja kertomassa miten sen naisen tulisi mielummin laittaa punasen väriset uikkarit päälle, koska sininen "ei sovi sille" jne, ikään ku ne omistais sen naisen tai jotai. Ne ei ite edes tajua kuinka tyhmiä ne on.
Mua ei ainakaan tavoittele yhtään kukaan
Ei mua tavoittele kyllä yhtään kukaan :D Ei auta edes hoikkuus ja pitkät hiukset, kun olen ilmaa ihan kaikille miehille.
Mikä tämän aloituksen tarkoitus oli?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän aloituksen tarkoitus oli?
AP kertoo meille hurjan tärkeästä asiasta.
Erikoinen kuvitelma että "kaikki" naiset väittävät että heitä tavoittelee tuhat miestä. Kukaan mun tuntema nainen ei puhu sellaisia. On nyt taidettu taas ottaa palstatrollien väitteet koko naissukupuolen äänitorvena.
En minä tavoittele ketään. En ole kohta 9 vuoteen koska en tarvitse naista mihinkään ja viihdyn paremmin ollessani yksin.
Meillä Savossa oli sanonta: Kyntömies ei vakoaan valitse.
Sori siitä...
Onko monien ihmisten ajatustoiminta tällaisella tasolla mitä palstalla näkee?
Vierailija kirjoitti:
Ei mua tavoittele kyllä yhtään kukaan :D Ei auta edes hoikkuus ja pitkät hiukset, kun olen ilmaa ihan kaikille miehille.
ei miehet ole enää metoon jälkeen saaneet lähestyä naisia.
se on nyt naisten vuoro tehdä alotteita.
Totta. 1000 heikkolaatuista miestä tavoittelee naista. Ja naisen kannattaa etsiä ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei miehet ole enää metoon jälkeen saaneet lähestyä naisia.
se on nyt naisten vuoro tehdä alotteita.
Naisia voi lähestyä myös ahdistelematta.
Meikit ja ehkäisyvälineet pilasivat maailman.
Miettikää elämää ilman niitä.
Naiset näyttävät arkisilta, normaaleilta, jotka harmaantuvat 40-vuotiaana.
Itseään ei myöskään kannata antaa astutettavaksi tuosta vaan, voi tulla seurauksia,
ARVOSTAKAA ITSEÄNNE!
NAINEN SAA TASOISENSA MIEHEN, KUN PESEE NAAMAN.
Pistää on väärä sana tähän aloitukseen. Oikeampi olisi panna. Kun sitten panee parastaan, voi jättää muut asiat huomioimatta. Tai vaikka panisi vain toiseksi parastaan.
Minä en pärjää tuhannelle miehelle, joten olen lopettanut yrittämisen.
Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä. Naisia on 52 000 enemmän. Joten tilastolisesti tuossa "1000 miestä tavoittelee" ei ole mitään järkeä. Vaikka naiset kelpuuttaisivat KENET TAHANSA niin silti 52 000 naista jää ilman miestä.
Etenkin yliopistokaupungeissa ja suurissa kaupungeissa on enemmän naisia kuin miehiä. Joten jokaisesta noista miehistä on kilpailemassa enemmän kuin 1 nainen, teoriassa. Ellei halua etäsuhdetta, eri kaupungista.
Tietenkin ei se käytännössä ihan noin mene (jos on vaikka lihava ja ei harrasta urheilua) mutta kuitenkin, jos olet yliopistossa opiskeleva mies, todennäköisyys on että sinusta on kiinnostunut useampi nainen, koska olet harvinaisuus. Miehet ovat vähemmän koulutettuja, ja niistä miehistä joilla on koulutus, käydään kilpailua. Koska kaikki ne koulutetu naiset haluavat koulutetun miehen, eikä kaikille riitä. Ainakaan samasta kaupungista.
Jossain perähikiällä se on toisin päin, eli yksinäisiä, matalasti koulutettuja miehiä on paljon ja naisia vähän.
Palstaincelin loputonta väninäspämmiä 😴💤💤
Jaha.