"Jokaista naista tavoittelee tuhat miestä, joten miehen kannattaa pistää parastaan"
Tämän kuulee palstalla usein.
Että miehen ei kannata olla ronkeli, vaan pitää pistää parastaan jos naisen treffeille saa. Tarjota totta kai, hurmata, hauskuuttaa ja tehdä sirkustemppuja ja ehkä nainen jaksaa katsella miestä. Nainen valitsee, nainen tietää arvonsa ja sitä rataa.
Mutta kun tämä ei ole luontodokumentti jostain eläinlajista jossa koiraita on 1000x enemmän kuin naaraita, eikä jokainen massatykkäys Tinderissä ole lupaus kuusta ja taivaasta.
Minä näkisin asian niin, että myös miehen kannattaa tuntea arvonsa. Mitä katselen ympärilleni, niin ei tavalliselle naiselle ole ylitarjontaa miehistä jotka ovat sitoutuneita ja luotettavia, ihan oikeasti alkon kohtuukäyttäjiä, pitävät elämänhallinnan kunnossa ja omaavat tavoitteita, hallitsevat sosiaaliset tilanteet ja osaavat puhua tunteista, jne jne jne.
Vaikuttaisi aika monen mies olevan pettäjä, narsisti, juoppo, tai vähintäänkin juro äijä joka viihtyy paremmin autotallissa kuin illallispöydässä.
Minä otan riskin ja väitän, että naiset bluffaavat. Ei tavalliselle naiselle - joka voisi olla kaltaiseni tavallisen miehen vastinpari - ole rajattomasti hyviä miehiä tarjolla. Ei niin paljoa, etä minun tulisi kisata kynsin hampain kenestä tahansa naarassukupuolisesta, kun nainen vain arvostelee suoritusta.
Minä voin hyvin odottaa naista joka pyrkii yhtä lailla tekemään vaikutuksen minuun kuin minä häneen. Muussa tapauksessa pärjään hienosti yksinkin.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Voivittu mitä pskaa taas, eipä oo ikinä ainakaan mun oven takana ollut "tuhat miestä" jonossa 😂😂 oon ollut aina näkymätön miehille.
Ja miten olet pyrkinyt konkreettisin teoin parantamaan houkuttelevuuttasi?
Vierailija kirjoitti:
Meikit ja ehkäisyvälineet pilasivat maailman.
Miettikää elämää ilman niitä.
Naiset näyttävät arkisilta, normaaleilta, jotka harmaantuvat 40-vuotiaana.
Itseään ei myöskään kannata antaa astutettavaksi tuosta vaan, voi tulla seurauksia,
ARVOSTAKAA ITSEÄNNE!
NAINEN SAA TASOISENSA MIEHEN, KUN PESEE NAAMAN.
Aika jännä, että jotkut haluaisivat elää vieläkin kivikaudella. Meikit ovat nimittäin aika helvetin vanha keksintö :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivittu mitä pskaa taas, eipä oo ikinä ainakaan mun oven takana ollut "tuhat miestä" jonossa 😂😂 oon ollut aina näkymätön miehille.
Ja miten olet pyrkinyt konkreettisin teoin parantamaan houkuttelevuuttasi?
Hänhän kuuluu joukkoon "jokainen nainen" ihan ilman mitään vaivannäköä.
Täähän se ois - olkaa luomuja. Montakohan lasta sullakin ois ilman ehkäisyä???