Deittimiehellä oli nordean black luottokortti. Googletin että sellaisen saa vain private banking asiakas jolla on >2miljoonaa...
Treffeillä hän ei edes tarjoutunut tarjoamaan. Jatkaisitteko tuollaisen kitupiikin kanssa?
Muuten hän oli kyllä komea ja mukava.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kokeilla toisia treffejä, jos kerran oli muuten kiinnostava. Jos sama jatkuu, niin kolmansia treffejä en enää. Oli rahaa paljon tai vähän, minusta herrasmies tarjoaa, ainakin jos on kutsunut treffeille. Jokainen kutsuja voi valita omaan tulotasoonsa sopivan paikan, joten ei pitäisi olla liian vaikeaa.
Tyypillistä naisen 'tasa-arvoa'.
Et oikein tajua, mitä on deittailu-kulttuuri ja mitä on tasa-arvo.
Niin, juuri tämä on "naisten tasa-arvoa". Ei sun epätasa-arvoinen käytös muuksi muutu, kutsut sitä millä nimellä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No käytä vähän aivoja ja mieti että miksi "deittimiehellä" on 2 miljoonaa...? Järkevä rahankäyttö on kaiken vaurastumisen alku. Sen takia köyhille ei voi jakaa rahaa - ne vain tuhlaavat ne.
Se ei tarkoita = piheyttä
En ole kanssasi samaa mieltä. Pienistä puroista syntyy suuri joki, etenkin kun hyödynnetään korkoa korolle ilmiötä, mikä on maailman kahdeksas ihme.
Voi poika-parka.... ilman jäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kokeilla toisia treffejä, jos kerran oli muuten kiinnostava. Jos sama jatkuu, niin kolmansia treffejä en enää. Oli rahaa paljon tai vähän, minusta herrasmies tarjoaa, ainakin jos on kutsunut treffeille. Jokainen kutsuja voi valita omaan tulotasoonsa sopivan paikan, joten ei pitäisi olla liian vaikeaa.
Niin, juuri tämä on "naisten tasa-arvoa". Ei sun epätasa-arvoinen käytös muuksi muutu, kutsut sitä millä nimellä tahansa.
Olen mies ja maksan aina treffit. Sinä et sellaisille taida kovin usein päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No käytä vähän aivoja ja mieti että miksi "deittimiehellä" on 2 miljoonaa...? Järkevä rahankäyttö on kaiken vaurastumisen alku. Sen takia köyhille ei voi jakaa rahaa - ne vain tuhlaavat ne.
Se ei tarkoita = piheyttä
En ole kanssasi samaa mieltä. Pienistä puroista syntyy suuri joki, etenkin kun hyödynnetään korkoa korolle ilmiötä, mikä on maailman kahdeksas ihme.
Voi poika-parka.... ilman jäät.
Taas yksi nainen, joka ei tajuu, ettei kaikki ole maksullisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä elät aika sovinistisissa harhoissa, jos oikeasti kuvittelet kaikkien naisten olevan rahan perään.
Vierailija kirjoitti:
Mammat täällä katkerina kun eivät saa kuin visa basicin.
Onhan joka mammalla kuitenkin nahka-Visa.
Mulla on rahapussissa Nordean musta kortti, mutta se on firman. Jos jostain syystä tarvii (vaikka on unohtunut oma kortti kotiin), voin maksaa satunnaisesti omiakin ostoksia sillä. Sitten vaan tägään ne kirjanpitoon ”oma ostos” ja ne vähennetään mun palkasta.
Työntekijä
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei tuhlaisi? Ei mulla ole tarvetta säästää mihinkään. Rahoista ei ole iloa haudassa. EIkä mulla ole mitään tarvetta tienata yhtään enempää kuin nyt tienaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä elät aika sovinistisissa harhoissa, jos oikeasti kuvittelet kaikkien naisten olevan rahan perään.
En kuvittele. Mutta tapakulttuuriin kuuluu maksaa. Jos kutsun naisen illalliselle, niin minä tarjoan. En odota mitään "vastapalveluksia", mutta haluan maksaa laskun. Pyrin tekemään sen vaikka sillä aikaa, kun daami on naistenhuoneessa, ettei tule mitään keskusteluakaan asiasta.
Käärinliinoissa ei ole taskuja. Mihinkä muuhun sitä rahansa tuhlaisi, kuin hyviin naisiin. Vähän leluja autotalliin ja laituriin lisäksi.
Suominaiset ovat erikoistuneet siihen että kun ottavat kolme miestä joilla on kela gold, likviditeetti riittää. Korteista menee tosin aika kova käyttömaksu.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä kortilla maksaa omat syötävät niin jatka sinä matkaa.
Miksi miehen pitäisi maksaa naisen ruuat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi kukaan oikeasti varakas kokisi tarpeelliseksi leveillä pankkikortilla?
Ja sä varmaan käytät visa elektronia
Mun pankkipäivänä välittömästi likvidoitavissa oleva varallisuus on 500 000 euroa. Ihan hyvin Visa Elektronilla pärjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä kortilla maksaa omat syötävät niin jatka sinä matkaa.
Miksi miehen pitäisi maksaa naisen ruuat?
Pyydän naisen illalliselle ja hän käyttää paljon aikaa ja rahaakin laittautumiseen, käy kampaajalla, meikkaa, ostaa uuden mekon tai puseron. Vähintä, mitä voin tehdä, on maksaa ravintolalasku. Ehkä olen niin vanha, että tämä on täysin itsestään selvää. Jos nuoremman polven miehille ei ole, niin ei mikään ihme että eivät onnistu pariutumaan.
Pane heti paljaalla, saat hyvät elarit.
Höpö höpö. Väri kertoo vain luottorajasta ja lisäpalveluista.
Rahan perässä olevia gold diggereitä riittää tässä maailmassa jopa enemmän kuin ennen.
Incel hokija taas linjoilla