”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (2671)
Saatte limaisen ukkelin, tulkaa hakemaan. Nopeesti.
Kääpiöinceli pomppii pelituolissaan ja räplää ruttusta juustomunaansa. Saa hirveitä voimaviboja naisten huorittelusta, vaikka ei itse ole vielä koskasn pillua edes saanut. Voi reppanaa 😭
Limainen ja kokenut, ällö mies. En edes pihdeillä koskisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko lanka täynnä huo rien copeitkua 🤣 Harmittaako teitä noin kovasti kun on vielä olemassa miehiä, joilla on terve itsetunto ja siitä johtuen eivät kelpuuta kyläpyöriä 😘
Vai että terve itsetunto. Päivän paras vitsi. :D
Kyllä. Ja sinulla ei, koska puolustat rappioittavaa käytöstä, mutta itke lisää huo ra 😘
Mun itsetunnossa ei ole mitään vikaa. En ole huo ra enkä kyläpyörä. En vain siedä tätä jatkuvaa naisten halveksuntaa teiltä luusereilta.
Siinä voi välillä joutua epäkunnioitetuksi, jos on tapana hyökiä haukkuen päälle, kun keskustellaan parinmuodostuksen kannalta hyvin monille miehille tärkeästä arvovalinnasta.
No voi snif. Ketju täynnä naisvihaa ja naisten huorittelua. Muakin heti haukuttiin huoraksi vain sillä perusteella, että olen nainen. Siis miten helvetin sokeita te jotkut olette tämän palstan jatkuvalle naisvihalle????? Joo on täällä myös miesvihaa, mutta ei läheskään siinä mittakaavassa kuin on naisvihaa.
Ja joo todella pahasti hyökkäsin päälle. Nauroin tuolle terveelle itsetunnolle enkä mitään muuta, en haukkunut tuossa viestissä. Tuoko muka oikeutti huorittelemaan mua? Mene hoitoon saatana.
Oikeasti sinä itkit 🤭 Sinua itkettää kun on olemassa hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä, jotka tiedostavat arvonsa ja sen ettei huo raaminen ole ok 😘
Tämmöinen mies varmasti on itsekin sitten selibaatissa vähintään avioliittoon asti?
Pesää tulee milloin haluan, koska vaimoni ymmärtää miehen tarpeet 😘 Sinä sen sijaan itket palstalla päivästä toiseen miehistä ja itket itsesi uneen 🤭
Sääliksi käy sun mielikuvitusvaimo kun on vain sinun tarpeittesi tyydyttäjänä. Hieman tuli kyllä oksennusta suuhun. Onneksi maailmassa on reilusti hyviäkin miehiä.
>e-ei sul oikeesti mitää vaimoa oo
Armotonta huutista huo ran copeitkulle, jonka on vaikeaa ymmärtää, että perinteisiä naisia on vielä olemassa 🤣 Jaxuhaleja sinne 😘
Ja lisää fantasiaa... Sähän olet aivan pohjaton kaivo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on melkein sata sivua itkua ja valitusta päivästä toiseen? Mies on biologisesti ohjelmoitu tavoittelemaan vakavaan suhteeseen mahdollisimman siveää ja käyttämätöntä naista, neitsyttä jos mahdollista. Piste. Mies saa vapaasti sellaista tavoitella. Hänellä on täysi oikeus siihen, eikä asiaa naisilta kysytä eikä asiasta naisilta haeta hyväksyntää. Se, että naiset itkevät asiasta, osoittaa, että osui hermoon, ja nainen tuntee häpeää itsestään.
Hävettää miesten puolesta. Tai siis Tomin puolustelijoiden puolesta. Tomi saa haluta ihan kenet vaan. Se on hänen asiansa.
Täällä ollaan ärsyyntyneitä tapaan, jolla Tomi naisia kuvaa ja siihen, että on kaksoisstandardit suhteessa miehiin ja naisiin.
Onko Nurmeksen kääpiöinceli ajatellut ollenkaan töitä hakea? Tekisi sulle hyvää, koska alat selvästikin seota aivan lopullisesti. Surullista katsottavaa 😭
Huoris taas kuvittelee olevansa kova jätkä vaikka on noiden kommenttiensa takia vain päävikainen luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääpiöinceli pomppii pelituolissaan ja räplää ruttusta juustomunaansa. Saa hirveitä voimaviboja naisten huorittelusta, vaikka ei itse ole vielä koskasn pillua edes saanut. Voi reppanaa 😭
Nice femcelrummolla meni näköjään ihan totaalisesti mun lataamat servaukset ihon alle 😆 Koitahan pärjäillä ja kehitä vaikka itseäsi niin on paremmat mahdollisuudet parisuhdemarkkinoilla 😘
Tuo oli eri kommentoija, en minä joka voimailullesi täällä hymähtelee. Minua ei kiinnosta luoda satuja sinusta, seuraan vain tässä että kuinka raivokkaita voimailuja vielä keksit. 😊
Jatka vain! On ihan mielenkiintoista seurata kuinka liekkeihin sinut saa yllytettyä.
Oho. Onpas täällä taas korkeasti koulutetut ja keski-ikäiset naiset keskustelleet fiksusti.
Nuo kyläpyöristä jauhavat totuuden torvet taitavat olla myös niitä inceleitä joita ei yksikään nainen halua. Siinähän katkeroituvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa neitsyen mutta kuitenkin itse jakaa itseään ties kenelle. Tätä ristiriitaa en ole ymmärtänyt.
Jos mies saisi arvostusta neitsyydestään, hän toimisi päinvastoin
Keneltä ja millaista arvostusta mies haluaisi? Missä tilanteessa tulisi ilmi, että miehellä ei ole mitään seksikokemuksia? Minä nyt en osaa kuvitella, että aihe tulisi esiin työpaikan kahvipöydässä, harrastusporukan kokoontumisessa tai edes ensimmäisillä treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kyläpyöristä jauhavat totuuden torvet taitavat olla myös niitä inceleitä joita ei yksikään nainen halua. Siinähän katkeroituvat.
En usko että ovat. Minulle on tullut kuva, että naiset, jotka sössöttävät inceleistä ovat itse olleet todella kauan munanpuutteessa.
Ei huoli kyläpyörää mutta kuitenkin sellaista polkisi/polkee, hyi hlvetti mitä tekopyhyyttä miehiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa neitsyen mutta kuitenkin itse jakaa itseään ties kenelle. Tätä ristiriitaa en ole ymmärtänyt.
Keneltä ja millaista arvostusta mies haluaisi? Missä tilanteessa tulisi ilmi, että miehellä ei ole mitään seksikokemuksia? Minä nyt en osaa kuvitella, että aihe tulisi esiin työpaikan kahvipöydässä, harrastusporukan kokoontumisessa tai edes ensimmäisillä treffeillä.
Minä toivon miehenä, että naiset arvostaisivat ja kunnioittasivat miesten kokemattomuutta samalla tavalla, kuin minä olen kunnioittanut ja erityisesti arvostanut naisten kokemattomutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei huoli kyläpyörää mutta kuitenkin sellaista polkisi/polkee, hyi hlvetti mitä tekopyhyyttä miehiltä
Äläpäs nyt tee oletuksia omasta päästäsi. Ja miksi sinua liikuttaa ketä hän polkee?
Empatiaa, hyväksyä kunniattoman naisen lukemattomat irtosuhteet💃🎠🤢🤮🤧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon miehenä, että naiset arvostaisivat ja kunnioittasivat miesten kokemattomuutta samalla tavalla, kuin minä olen kunnioittanut ja erityisesti arvostanut naisten kokemattomutta.
Edelleen: missä se kokemattomuus tulee ilmi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä osoitat sen kunnioittamisesi ja mistä sä tiedät naisten seksielämän määrän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen: missä se kokemattomuus tulee ilmi?
Normaaleilla ihmisillä on tapana keskustella avoimesti keskenään. Minä olen yleensä sanonut, että en halua edetä sänkyyn heti alussa, myös moni nainen on sanonut samaa ja se omalta osaltaan poistaa jännitystä ihmisten väliltä. Ei asia tietenkään välttämättä tule esiin ekoilla treffeillä. Siis normaaleilla ihmisillä. Kyläpyörillä asia on taas aivan toisenlainen, eli yleensä kaikki tapahtuu siten, että nainen lähtee baariin, juo itsensä vahvaan humalaan, alkaa panettaa, lähdetään jonkun jantterin mukaan, pannaan, aamulla ei muisteta panosta mitään, hävettää, kun neitsyys meni eikä muista miltä se tuntui, miesviha alkaa kyteä, sama kuvio toistuu joka viikonloppu, 20 vuoden jälkeen nainen löytää itsensä pilkkaamasta ja vihaamasta miehiä ja naisia, jotka ensin tutustuvat kunnolla selvinpäin ja menevät vasta kuukausien päästä ensimmäisen kerran sänkyyn ja naiset saavat voimakkaita orgasmeja toisin kuin kyläpyörät.
"Juurihan täällä yritetään esittää, että kaikki miehet ovat viattomia pieniä neitsykäisiä."
Tuo on oma mielipuol.....kuvituksesi tulos.