”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (2644)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas naisvihamielistä. Kuka sen päättää, kuka on „kyläpyörä“? Jotkut juoruilijat, jotka kertovat toisilleen valheitaan? Päteekö sama myös miehiin: ei me ketään „h***ipukkia“ otettaisi?
Itse aion ainakin laittaa muijan valheenpaljastuskoneeseen. Selvipäähän nekin jutut.
Ai siihen koneeseen? Et sä tiedä, miten pieniä ne on? Tarkoitit ehkä valheenpaljastustestiä..
Tomille kelvannee rautaneito!
Tomi kuulostaa prinsessalle 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä me huolita niitä miehiä jotka ei kykene empatiaan.
Miksi pyydätte sellaista ominaisuutta mitä ette itsekään tarjoa?
Jaa niin että pitkähiuksisista naisista pitävillä miehillä on itsellään oltava pitkät hiukset jne?
Miksi palstan naisia raivostuttaa Tomin henkilökohtainen valinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä me huolita niitä miehiä jotka ei kykene empatiaan.
Miksi pyydätte sellaista ominaisuutta mitä ette itsekään tarjoa?
Jaa niin että pitkähiuksisista naisista pitävillä miehillä on itsellään oltava pitkät hiukset jne?
Ja miehellä muhkea perse ja kunnon hinkit.
Ootte te.....ei se järvi soutamalla kulu!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tomilla on oikeus täräyttää naisvihamielisiä kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei pojat, ei se järvi soutamalla kulu.
Avain, joka avaa monia lukkoja, on hyvä avain, lukko, joka avautuu mille tahansa avaimelle, on huono lukko.
Lukot ei avaudu avaimelle, vaan avaimella. Onkos alakoulu kesken vai venäjältäkö kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tomilla on oikeus täräyttää naisvihamielisiä kommentteja?
Missä se naisviha oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei pojat, ei se järvi soutamalla kulu.
Mutta kuka haluaa mielisairaan, vanhan naisen, kun nuoriakin on saatavilla?
Saatavilla? Vaikkaa maailma on täynnä naisia, sä olet saanut 0 naista, eli sun saatavilla ei ole yhtään naista.
Olen samoilla linjoilla. Olen nelikymppinen nainen, sinkkuna ensimmäistä kertaa elämässäni, sillä olen ollut teini-iästä saakka vain yhden miehen kanssa. Mistäs mulle löytyisi se sopiva kumppani?
Vierailija kirjoitti:
Ootte te.....ei se järvi soutamalla kulu!
Mutta saastuuhan se kuten mikä tahansa muukin turistirysä. Ja olet varmaan kuullut, miten jotku miehet ovat hommanneet tekojärven, niin heille mammat nauravat kippurassa.
Eihän kukaan tiedä toisen seksihistoriasta mitään muuta kuin sen mitä toinen hänelle kertoo! Jos asuu jossain tuppukylässä, missä kaikki tuntee toisensa, on tietenkin eri juttu, mutta suurin osa ihmisistä asuu kaupungeissa missä kukaan ei tiedä toistensa asioista mitään. Minäkään en ollut koskaan edes tavannut nykyistä miestäni ennen kuin samaan baariin osuttiin, ja sen jatkumona päädyttiin yhteen. Ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä, eikä miehelläni ole mitään tietoa mun aiemmasta seksielämästä, eikä minulla hänen. Tai joskus on jossain yhteydessä jompikumpi saattanut mainita jonkun exänsä tietyssä asiayhteydessä, tyyliin että yhellä mun exällä oli hevonen, kun oli hevosista puhe (ei ole ollut, mutta noin esimerkkinä). Mitään exien lukumäärää en ole kertonut, enkä näe syytä miksi pitäisikään.
Mikähän on joidenkin mielestä raja tälle kyläpyöräisyydelle? Joidenkin mielestä varmaan tyyliin kaksi. Kaksi miestä, jos ollut naisella, niin on jonkun mielestä arvoton hoora.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on joidenkin mielestä raja tälle kyläpyöräisyydelle? Joidenkin mielestä varmaan tyyliin kaksi. Kaksi miestä, jos ollut naisella, niin on jonkun mielestä arvoton hoora.
Määrä on yksilöllinen. Mielestäni se on riittävä osoitus, kun on hermostunut aloituksen otsikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrä on yksilöllinen. Mielestäni se on riittävä osoitus, kun on hermostunut aloituksen otsikosta.
Siinä taas paskaa logiikkaa. Tomin kaltaisista miehistä ärsyyntyy myös ne naiset jotka ovat olleet vain yhden miehen kanssa. Se on tuo asenne ja naisten halventaminen mikä tässä suurinta osaa ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että Tomi uskaltaa hakea naista, joka ei ole kerryttänyt seksikokemuksia ylemmän tason miesten kanssa. Se tekee seksistä miellyttävämpää, ettei tarvitse kilpailla menneisyyden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas paskaa logiikkaa. Tomin kaltaisista miehistä ärsyyntyy myös ne naiset jotka ovat olleet vain yhden miehen kanssa. Se on tuo asenne ja naisten halventaminen mikä tässä suurinta osaa ärsyttää.
Ei tuossa lapsikulta ole mitään naisten halventamista. Ihan sama lopputulos, jos olisi sanonut, ettei huoli huumehörhöä.
Tyyne on transnainen ja ne juopot ovat tietenkin miehiksi identifioituneita palstanaisia. Tomi ei tainnut mainita kumpaa sukupuolta tarkoitti.