Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut

Kommentit (777)

Vierailija
701/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miten tämä ottaa niin koville monilla, valinnoilla on seuraamuksensa, jos on koko kylän käytössä sillä on automaattisesti seuraamuksia samanlailla kun kaikella muullakin mitä ihminen tekee elämänsä aikana. Ihan yhtä lailla ne häntäheikki äijät on aika heikoilla kun aletaan miettiä aviomies materiaalia.

Minusta tuntuu että osalla ihmisistä on vaikeuksia hyväksyä vapauden ja vastuun suhdetta toisiinsa.

Et ymmärrä miksi monien mielestä ei ole ok solvata naisia halvetavilla termeillä?

Minusta tuntuu että sinulla on vaikeuksia oppia normaaleja käytöstapoja.

Vierailija
702/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on oikeus nussia niin montaa kuin mieli tekee. Minulla, Toimilla ja muilla miehillä on oikeus olla viehättymästä näistä naisista. Se, että sen sanoo ääneen ei pitäisi olla ihmeellinen asia. Jostain syystä palstan naiset ottavat sen sekä henkilökohtaisena, että yleisesti naisia koskevana loukkauksena.

Joo, mutta kenelläkään ei ole oikeutta suoltaa naisvihaa ja h uorittelua, suoraa tai epäsuoraa, valtion medioissa. Toivottavasti tomi ja iltapaska nostetaan syytteeseen tästä, samoin vauva.fi kun levittää tätä vaikka ketju on ilmiannettu.

Tjaa, kylän polkupyörä käy nyt kierroksilla, relaa, se että sinä et kelpaa vaimoksi ei tarkoita sitä että kukaan vihaa sinua.

Mutta miksi kukaan haluaisi kelvata sinulle? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen logiikalla.

Nainen kun pihtaa = h uora

Nainen kun antaa = h uora

Joillakin miehillä ei ole lähtökohtasesti lainkaan mitään kykyä edes nähdä naista ihmisenä. Ja tämä on se syy miksi me vältellään niitä miehiä jotka ei kykene empatiaan. Vaikka olis kuinka uskollinen ja hyvä nainen niin miehet voi ihan tosta vaan mikä päivä tahansa päättää että nyt sä olet h uora. Ja he ittää vaikka parvekkeelta alas.

Tämän takia kannattaa testata miehiä että löytyykö niiltä sitä empatiaa ja onko niistä terveeseen ja tasapainoseen parisuhteeseen. Nää jotka höpisee jostain kyläpyöristä niin ei niitä kukaan järkevä halua. Ei kukaan pidä niitä minään kultakimpaleina vaan naisvihamielisinä.

Ihan hyvä idea, mutta voisko niitä testata ilman, että panee niitä ensin?

Ei. Miten sitä seksuaalista yhteensopivuutta muuten testaa kuin seksiä harrastamalla? Ei yhtään mitenkään. 

Sen kipinän ja kemian aistii kyllä ilman penetraatiotakin. Sähköä on ilmassa jo ihan suudelmista, jos on. 

Seksi tai seksuaalinen yhteensopivuus ei ole mikään muuttumaton asia. Monenmoista voi opetella jos vain tahtoa on. Harvalla on mikropenis, ja senkin huomaa jo kun suudellaan.

Vierailija
704/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se miehille kyllä vaikeaa tuo pariutuminen tai elämä ylipäätänsä. Miesten keskinäinen laumahierarkia määrittelee senkin kenen kanssa on sosiaalisesti hyväksyttyä pariutua. Kun te miehet oppisitte elämään yksilöinä ilman laumapainetta niin maailma olisi kaikille paljon parempi paikka. 

Vierailija
705/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nauraa? Yli 700 viestiä. Mitä vi..... väliä mitä kukakin ajattelee?

Vierailija
706/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä me huolita niitä miehiä jotka ei kykene empatiaan. 

Empatiaa mitä kohtaan? Että paneskelet ympäri kyliä? 🤣🤣

Vierailija
707/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkoitsetuntoisten miesten päät ei kestä jos naisela on ollut vientiä ennen häntä. 

Minusta sinä vaikutat siltä että projisoit nyt miehiin omaa heikkoa itsetuntoasi.

Haluat vapauden tehdä mitä tykkäät mutta nyt ottaa koville kun niillä valinnoilla onkin seuraamuksia joita sinä et halua hyväksyä.

Ja koska et pysty valitsemaan enää uusiksi yrität häpäistä miehet hyväksymään sinut.

Mitä merkitystä sillä on, jos ei kelpaa ihmiselle jota ei halua muutenkaan? Ei mitään. Et sinäkään varmasti haluaisi minua, keski-ikäistä ja varattua naista. Jos tulisin ihan vartavasten kertomaan sinulle, etten ole kiinnostunut sinusta, pitäisit minua naurettavana. Aivan kuten kaikki ne naiset, jotka eivät ole koskaan olleet kiinnostuneita Tomista eivätkä Tomin kaltaisista miehistä. Heistäkin on naurettavaa, että ihminen joka ei ole kiinnostava, tulee kertomaan ettei häntä kiinnosta. 

-toinen kuin jolle vastasit 

Minusta on hämmentävää kuinka moni teistä juttelee omien demoniensa kanssa jotka ei liity minun sanomisiin mitenkään.

Kyllä, olet ihan oikeassa, miten se liittyy siihen mitä minä sanoin?

Vierailija
708/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua miestä joka on ollut intiimissä kanssakäymisessä useamman kuin 3 naisen kanssa. Ettäs tiedätte. T. Kaunotar

En oo ollut. Itseasiassa en oo ollut kuin kahden kanssa samaan aikaan

Vierailija
709/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkoitsetuntoisten miesten päät ei kestä jos naisela on ollut vientiä ennen häntä. 

Minusta sinä vaikutat siltä että projisoit nyt miehiin omaa heikkoa itsetuntoasi.

Haluat vapauden tehdä mitä tykkäät mutta nyt ottaa koville kun niillä valinnoilla onkin seuraamuksia joita sinä et halua hyväksyä.

Ja koska et pysty valitsemaan enää uusiksi yrität häpäistä miehet hyväksymään sinut.

Mitä merkitystä sillä on, jos ei kelpaa ihmiselle jota ei halua muutenkaan? Ei mitään. Et sinäkään varmasti haluaisi minua, keski-ikäistä ja varattua naista. Jos tulisin ihan vartavasten kertomaan sinulle, etten ole kiinnostunut sinusta, pitäisit minua naurettavana. Aivan kuten kaikki ne naiset, jotka eivät ole koskaan olleet kiinnostuneita Tomista eivätkä Tomin kaltaisista miehistä. Heistäkin on naurettavaa, että ihminen joka ei ole kiinnostava, tulee kertomaan ettei häntä kiinnosta. 

-toinen kuin jolle vastasit 

Minusta on hämmentävää kuinka moni teistä juttelee omien demoniensa kanssa jotka ei liity minun sanomisiin mitenkään.

Kyllä, olet ihan oikeassa, miten se liittyy siihen mitä minä sanoin?

Ilmeisesti ilmaisutaidossasi on puutteita. 

Vierailija
710/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä me huolita niitä miehiä jotka ei kykene empatiaan. 

Empatiaa mitä kohtaan? Että paneskelet ympäri kyliä? 🤣🤣

Sinun täytyy olla Pohjanmaalta. 

Vierailija
711/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen VIHARIKOLLINEN huorittelucontsa saa olla täällä ja iltaroskan sivuilla, mutta sitten täältä moderoidaan aloitus, missä todetaan ettei naisten tarvitse suostua s eksiorjuuteen tai parisuhdeseksiin.

Jännä, erittäin jännä...

Vierailija
712/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat olla hu oria ilman sen tuomia seurauksia ja häpeää. Tarina, joka on yhtä vanha kuin ihmiskunta itse. 

Niin tuleeko sinulle siis yllätyksenä, että nainen omistaa pillunsa ja tekee sillä ihan tasan tarkkaan mitä haluaa. Hän saa panna vaikka 10 000 miestä ja synnyttää 50 000 lasta jos haluaa. Kehitä oma pillu jos tämä harmittaa sinua ja olet niin kateellinen. Naisen pillu ei ole sinun hallinnassasi.

Vierailija
713/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies haluaa kokemattoman naisen, koska muuten paljastuisi miten surkita ne on panemaan.

Ja tällainen on taas niin surullista, ihan kuin ei yhtään ymmärrettäisi, ettei rakasta vain panna, vaan kyse on ihan muusta eli rakastelusta. Paneminen on pelkkää tarpeiden tyydyttämistä ja usein itsekästä himoa, rakastelussa taas halutaan ennen kaikkea ajatella sitä toistakin.

Oma kokematon mies räpelsi ekalla kerralla aivan kuten itsekin, mutta sehän oli vain suloista. Eipä olla räpelletty vuosikausiin, koska olemme yhdessä harjoitelleet  sitä, mistä kumpikin tykkää.

Yhden yön jutuissa on huonoa just se, että halutaan vain että toinen osaa panna upeasti. Ihan kuin se olisi elämässä oleellisinta. 

Tämä on tätä nykyajan hyötyajattelua. Jokaisesta kontaktista pitäisi hyötyä jotenkin, mietitään mitä minä siitä hyödyn.

Vierailija
714/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä naarashullu on? Eikö koulussa ole vielä opetettu, että eri eläinlajien kuten ihmisten naaraille/uroksille on ihan omat nimityksensä?

Naaras kattaa ala- ja täysi-ikäiset

En ala arvelemaan palstalaisten tai tiktokkaajien ikää, joukossa lienee muitakin kuin sukukypsiä, täysikäisiä naisia.

Sinua ei pitäisi niitä alaikäisiä TYTTÖJÄ sisällyttää solvauksiisi ollenkaan. Me NAISET kyllä kestämme oksennuksesi.

Eivätkö tytöt ole haukkumassa poikia somessa? Alkaako se vasta just sinä päivänä kun se täyttää 18?

Oletko varma? Minä en olisi, joten puhun naaraista.

Enkä solvaa ketään

Vierailija
715/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat olla hu oria ilman sen tuomia seurauksia ja häpeää. Tarina, joka on yhtä vanha kuin ihmiskunta itse. 

Niin tuleeko sinulle siis yllätyksenä, että nainen omistaa pillunsa ja tekee sillä ihan tasan tarkkaan mitä haluaa. Hän saa panna vaikka 10 000 miestä ja synnyttää 50 000 lasta jos haluaa. Kehitä oma pillu jos tämä harmittaa sinua ja olet niin kateellinen. Naisen pillu ei ole sinun hallinnassasi.

Tai vaikka 0. Niinkuin suurin osa naisista tekeekin jo, ja sekös miehiä vituttaa yhtä lailla. Miehet haluavat että naisetr käyttävät pillua ja eivät käytä, mutta eivät suostu millään ymmärtämään, että asia ei kuulu heille - ei kä ole koskaan kuulunutkaan - millään tasolla. Teillä on oma munanne ja rupuiset siemenenne, jotak kelpaavat joillekin tai sitten eivät. End of story. Teillä ei ole mitään muuta, eikä se mitä naiset tekevät pilluillaan, kuulu teille tippaakaan.

Vierailija
716/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudointa tässä uutisoinnissa on se, että rivien välissä tuomitaan se, että miehellä on odotuksia naisensa suhteen. Ilmeisesti lähdetään siitä, että feminismin ihanteiden vuoksi miehellä tulee olla vain velvollisuuksia ja kaikenlainen feminismin ulkopuolinen omaehtoisuutta osoittava käytös on ns. toksista maskuliinisuutta. 
Jos tämä on kehitystä ja vapautta niin toivon todellakin, että se kehittyy nopeaa vauhtia tästä johonkin muuhun suuntaan.

Oidointa on se että sinun mielestäsi ihmisten solvaaminen=miehellä on odotuksia.

Kerrotko sinä muutenkin odotuksistasi solvaamalla muita?

Kannattaa tutustua feministisiskojesi ja veljiesi tapaan jutella eri tavalla ajattelevista ihmisistä. Oudointa kaikista on se miten erilaisia standardeja js ihanteita me arvotamme ja miten niitä itsellemme perustelemme.

Sekö tekee Tomista syyntakeettoman. Jos joku kirjoittaa netissä rumasti niin se oikeuttaa Tomin solvaamaan naisia?

Sinähän vaihdat puheenaihetta kuin poliitikko ikään. Whatabout this, whatabout that. 

Sinähän aloitit koko ketjun vaihtamalla puheenaihetta kuin poliitikko ikään. what about projisointi 😂😂😂

Ja nyt alat keksimään asioita omasta päästäsi. 😄 Eiköhän tämä "keskustelu" ole sinun kanssasi tällä nähty ja käyty. 

Vierailija
717/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
718/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tomihan on oikeassa.

Siinä kaikki mitä tietää tarvii.

Vierailija
719/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään naisena huoli h**ripukkia ja/tai empatiakyvytöntä miestä. 

Sulla on siihen oikeus.

Nyt odottamaan tekeekö media tuosta jutun jossa sinua ja muita naisia syytetään miesvihasta.

Tuskin tehdään. Se todistaa median miesvihan.

Vierailija
720/777 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä ei pitäisi pakottaa peruskouluihin suljettuihin tiloihin tai asumaan siittävien koiraiden kanssa yhtään sen enempää kuin naisiakaan. Asukoot keskenään. Hyi helvetti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän