”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (2638)
Pahimmat kyläpyöräksi haukkujat ovat olleet weetee-naisia, joilla oli ollut kolminkertainen saldo miehiä kaadettuna verrattuna siihen kyläpyöräksi haukuttuun jo parikymmentä vuotta sitten. Näitä nuorempi ja hoikempi nainen, jolla ei ollut ollut paljon seksipartnereita, oli kaiketi uhka heidän omalle mieshaaremilleen. Eräs erityisen hävytön nainen yritti peittää naista haukkumalla sitä faktaa, että myi itseään, siirtämällä kaikki omat salaiset tekonsa ja syntinsä tähän naiseen, jolle oli ollut mustasukkainen. Keksivät sitten pistää joukolla juoruja liikkeelle.
Todellisuudessa ketään tästä näiden naisten mieshaaremiin kuuluneista ei haittaa se fakta, että omalla vaimolla tai tyttöystävällä on ollut satoja seksisuhteita kuten heillä itselläänkin. Kyläpyöräksi haukutaan sitä, jota ei saada itse tai joka koetaan uhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat kyläpyöräksi haukkujat ovat olleet weetee-naisia, joilla oli ollut kolminkertainen saldo miehiä kaadettuna verrattuna siihen kyläpyöräksi haukuttuun jo parikymmentä vuotta sitten. Näitä nuorempi ja hoikempi nainen, jolla ei ollut ollut paljon seksipartnereita, oli kaiketi uhka heidän omalle mieshaaremilleen. Eräs erityisen hävytön nainen yritti peittää naista haukkumalla sitä faktaa, että myi itseään, siirtämällä kaikki omat salaiset tekonsa ja syntinsä tähän naiseen, jolle oli ollut mustasukkainen. Keksivät sitten pistää joukolla juoruja liikkeelle.
Todellisuudessa ketään tästä näiden naisten mieshaaremiin kuuluneista ei haittaa se fakta, että omalla vaimolla tai tyttöystävällä on ollut satoja seksisuhteita kuten heillä itselläänkin. Kyläpyöräksi haukutaan sitä, jota ei saada itse tai joka koetaan uhaksi.
Ikävä kierre voi sit syntyä tällaisista valheista, koska idiootteja miehiä riittää, jotka uskovat sellaisenaan pahansuopien puheita, että joku on mielenterveysongelmainen h___a, ja päättävät käyttää naista hyväkseen esim. sekoittamalla drinkkiin lakkaa tai r__kaavat nukkuvan naisen, koska kuka muka uskoisi mielenvikaista hu__aa. Pahantekoa ja valehtelua ja naisen panettelua on pakko jatkaa, jotta rikollinen oma toiminta pysyisi piilossa. Samaan porukkaan kuuluvat naiset ovat vain tyytyväisiä, että saivat ajettua uhaksi koetun naisen ulos piireistään ja miesten on pakko kompata ja pitää juorumyllyä liikkeellä, jotta eivät paljastuisi valehteleviksi r__skaajiksi tai hyväksikäyttäjiksi.
Asiaa oikeastaan kadutaan vasta sitten, kun on omia lapsia ja tajutaan, kuka tahansa tarpeeksi samanlainen kuin he itse, voisi tehdä heidän lapsilleen saman tempun.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen osan Tomi on tehnyt sen eteen etteivät rikkinäiset ja traumatisoituneet naiset päädy miesten leikkikaluiksi? Aivan.
Idiootti on se joka hoitaa vahinko kakaroita. Sen sanoo jo järkikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kierre voi sit syntyä tällaisista valheista, koska idiootteja miehiä riittää, jotka uskovat sellaisenaan pahansuopien puheita, että joku on mielenterveysongelmainen h___a, ja päättävät käyttää naista hyväkseen esim. sekoittamalla drinkkiin lakkaa tai r__kaavat nukkuvan naisen, koska kuka muka uskoisi mielenvikaista hu__aa. Pahantekoa ja valehtelua ja naisen panettelua on pakko jatkaa, jotta rikollinen oma toiminta pysyisi piilossa. Samaan porukkaan kuuluvat naiset ovat vain tyytyväisiä, että saivat ajettua uhaksi koetun naisen ulos piireistään ja miesten on pakko kompata ja pitää juorumyllyä liikkeellä, jotta eivät paljastuisi valehteleviksi r__skaajiksi tai hyväksikäyttäjiksi.
Asiaa oikeastaan kadutaan vasta sitten, kun on omia lapsia ja tajutaan, kuka tahansa tarpeeksi samanlainen kuin he itse, voisi tehdä heidän lapsilleen saman tempun.
Kiva tarina muuten hessu. Mutta ihan oikein naisille. Oppivat olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olin nuori 90-luvulla. Miehet olivat silloin paljon viisaampia. Tiesivät, että jos haluaa saada seksiä niin siihen tarvitaankumppani ja saaminen loppuu lyhyeen jos naisia ei arvosteta.
Kyllä on nykymiehillä tiedossa tylsä ja yksinäinen elämä. Kysykääs neuvoa isänne ikäisiltä.
Olin nuori 80-luvulla. Jo silloin vakavaan suhteeseen valittiin henkilö, jolla ei ollut takana holtitonta seksielämää.
Niinpä. Vaimoksi haluttiin nainen, joka oli riuska työihminen. Mitä reippaammin nainen hakkasi matot ja kantoi painavat ruokaostokset, sitä houkuttelevampi hän oli miesten mielestä.
Miten paljastaa olevansa gay paljastamatta olemansa gay.
Jos naista arvostetaan vain tämän maskuliinisten ominaisuuksien perusteella, kyseesä on homoseksuaali mies. Naisten ei tule sekaantua tällaisiin, vaan kohdella heitä kuin homoseksuaalia miestä. Eli pippeli poikki jos yrittää lähestyä sillä naista - ihan niinkuin mieskin uhkaa väkivallalla miestä joka yrittää r aiskata tämän. Ja tarvittaessa toteuttaa sen väkivallan.
Minulle tulee kyllä tuollaisesta metsurinaisesta heti mieleen lesbo punamustaruudullinen puuvillapaita päällä. Persvako vilkkuu ja jättää jälkeensä väkevän hien ja persvaon lemun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa neitsyen mutta kuitenkin itse jakaa itseään ties kenelle. Tätä ristiriitaa en ole ymmärtänyt.
Jos mies saisi arvostusta neitsyydestään, hän toimisi päinvastoin
Keneltä ja millaista arvostusta mies haluaisi? Missä tilanteessa tulisi ilmi, että miehellä ei ole mitään seksikokemuksia? Minä nyt en osaa kuvitella, että aihe tulisi esiin työpaikan kahvipöydässä, harrastusporukan kokoontumisessa tai edes ensimmäisillä treffeillä.
Minä toivon miehenä, että naiset arvostaisivat ja kunnioittasivat miesten kokemattomuutta samalla tavalla, kuin minä olen kunnioittanut ja erityisesti arvostanut naisten kokemattomutta.
Miten sä osoitat sen kunnioittamisesi ja mistä sä tiedät naisten seksielämän määrän?
Pitää tietysti jo lähtökohtaisesti olla erittäin tarkka ja valita naisista, jotka ovat luotettavia. Fiksu nainen ei häpeä kertoa, jos on neitsyt eikä fiksulla naisella ole yleensä yhden illan juttuja ollenkaan.
Hyvin usein niillä naisilla eka kerta on aivan karmea kokemus, jotka ovat hypänneet sänkyyn nuorena teininä, eli palstamammojen mukaan aivan lapsina, koska alle 25-vuotiaan aivot ovat palstamammoilla olleet vielä todella alikehittyneet ja silloin, kun immenkalvo posahtaa puhki, niin olisi hyvä, jos äiti olisi tyttärellä mukana tilanteessa ja neuvomassa poikaa.
Kokematonta naista tai vaikka olisi jo neitsyyden menettänytkin, voi kunnioittaa antamalla tämän itse syttyä rauhassa ja tavallaan hienovaraisesti myötäillä, jos tämä haluaa kiihkeästi päästä yhdyntään saakka.
Kyläpyörät kuulemma heittävät heti pöksyt kattolamppuun ja levittävät reidet niin, että pesemätön pyllynreikä hohkaa punaisena sen yläpuolella ammottavan mustan aukon alla. Huoneeseen leviää persvaon väkevä käry...
Nyt on kyllä kioskikirjailijatrolli asialla... 😆
Kaikki kuitenkin pohjautuu mammojen omiin kertomuksiin ja seikkailuihin.
Pottukoira-rapajuopon satuunhan tuo kuvitelma pohjautui.
Joku pyysi todistetta ja Pottukoira on vain yksi tuhansista kakkapyllynaisiin törmänneistä miehistä. Kunniallisten naisten kanssa tuollaista kokemusta ei joudu kärsimään.
Samanlainen satu se oli kuin sinunkin fantasiasi. Tuollaiset luuserit eivät myöskään liiku normaalien ihmisten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, hillitkää himojanne.
Hillitse aivan itse. Vain itseäsi voit määräillä, muut saavat toimia juuri niin kuin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka jakaa reikäänsä on kyläpyörä.
Mies, joka yrittää hallita naisten seksuaalisuutta on luuseri.
Joskus sitä miettii, miten tyhmiä miehet voi olla.
Mies joka arvostaa naista tämän neitsyyden kautta ja samalla haluaa panna tätä, myöntää avoimesti että hänen motiivinsa on huonontaa nainen ja vähentää naisen arvoa. Se on hänen päänsisäinen maisemansa. Kuka nainen (varsinkaan neitsyt) haluaa tähän kuvioon ja suhteeseen?
Sitten vaihtoehtona on mies, joka näkee elämänkokemusten, kokemuksen, itsensä toteuttamisen yms. parantavan naista ja haluaa itse omalta osaltaan nostaa naisen arvoa. Hän arvostaa äitejä (riippumatta siitä ovatko yh, naimisissa vai eronneita) ja puhuu kauniisti kaikista, arvostaa kaikkia. Hän ajattelee että jos ero tulisikin, hänen jälkeen nainen jää parempaan kuntoon kuin ennen häntä. Nainen on ehkä oppinut lisää itsestään, uskaltanut tavoitella unelmiaan ja ollut oma itsensä. Tää on jostain syystä monille naisille houkuttelevampi.
Terveisin ex-neitsyt, joka swaippasi vasempaan kaikki neitsyttä etsivät ja meni naimisiin miehen kanssa, jolla bc 20 ja jota ei kiinnostanut kontrolloida naisten seksuaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaa miettiä, mitä ne naisia kyläpyörittelevät miehet oikeastaan ovat ja mitä he sillä h__ritelulla peittelevät. Aika moni on varmaan r__skaaja tai pettää puolisoaan ja haluaan siirtää huomion ja tuomion omista teoistaan ihan toisaalle.
Uskikset ym. voisivat kysyä itseltään, että h__ritelisivatko omaa tytärtään, jos tällä olisi ollut enemmän kuin yksi seksipartneri tai miten suhtautuisivat siihen, jos joku mustasukkainen poika(porukka) väittäisi heidän puhtoista teinitytärtään kyläpyöräksi ympäri nettiä, sylkisi tätä naamaan ja huutelisi törkeyksiä perään ja saisi muut aikuisia myöten toimintaan mukaan huolimatta siitä, että tyttö ei ole edes koskaan pannut ketään. Kun ei sitä voi oikeasti kukaan tietään, mutta maineen voi menettää ja toisen elämän pilata ihan valheidenkin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kilahtaa termistä kyläpyörä = on kyläpyörä
That's it
Joka käyttää termiä kyläpyörä on idiootti.
That's it
Joidenkin miesten mielestä on niin kamalaa tuo naisen seksuaalisuus, sitä on hillittävä keinolla millä hyvänsä, vaikkapa niin kutsutulla ympärileikkauksella.
Samaa sakkiahan nämä tyypit ovat. Niin epävarmoja itsestään, että pitää kontrolloida naisia. Voisivat joskus kasvaa aikuisiksi miehiksikin, se olisi mukavaa vaihtelua näiden kohdalla.
Onneksi kuitenkin meitä aikuisiakin miehiä kuitenkin myös riittää, olemme itse asiassa vahvassa enemmistössä.
Nää epävarmat, epäaikuiset miehet on lähinnä vain rasittavia. Parisuhdemielessä niitä pystyy onneksi välttämään, koska ne paljastavat itsensä paljon nopeammin kuin esim. väkivaltaiset, kontrolloivat tai pettäjät. Sit voi etsiä aikuisen miehen. <3
Kauanko keskimäärin menee aikaa, että sellainen mies löytyy joka ei osaa aavistaa naisen synkkää menneisyyttä?
Seksi harrastaminen useamman kuin yhden miehen kanssa ei ole mikään synkkä menneisyys.
Ei olekaan. Ainakin aikuisiällä sitä olettaa, että ihmisillä on ollut parisuhteita.
Kuitenkin, rajansa kaikella. Jos olet joku Bonnie Blue, joka ottaa 1000 miestä sisäänsä vuorokaudessa, voit pitää tunkkisi.
Ei jumaliste. Siinä taas yksi tollo joka ei ymmärrä väliltä mitään neitsyt ja kirjaimellinen huo ra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa neitsyen mutta kuitenkin itse jakaa itseään ties kenelle. Tätä ristiriitaa en ole ymmärtänyt.
Keneltä ja millaista arvostusta mies haluaisi? Missä tilanteessa tulisi ilmi, että miehellä ei ole mitään seksikokemuksia? Minä nyt en osaa kuvitella, että aihe tulisi esiin työpaikan kahvipöydässä, harrastusporukan kokoontumisessa tai edes ensimmäisillä treffeillä.
Minä toivon miehenä, että naiset arvostaisivat ja kunnioittasivat miesten kokemattomuutta samalla tavalla, kuin minä olen kunnioittanut ja erityisesti arvostanut naisten kokemattomutta.
Ei kokemuksen puute ole ongelma miehellä, vaan incelien ajattelutapa.
Osaat lukea ajatuksia. Wow!
Heh, kerrottu ne täällä ihan itse. Eihän me muuten niistä mitään tiedettäisikään.
Et naaraana taida kyetä siihen, mutta näin miehenä kun lukee kommentteja, niin kyllä ne aikalailla menevät niin, että lauma helvetin vähäjärkisiä naisia keksivät omasta päästään, mitä miehet muka ajattelevat ja tekisivät. Kätevä keino rakennella olkiukkoja ja aiheuttaa eripuraa. Ja sitten kun mies kertoo mitä oikeasti ajattelee, sama pa sk asa kki vääntää kaiken päälaelleen ja keksii jälleen omasta päästään mitä sattuu.
Niin ja miehethän ei ikinä täällä palstalla väitä tietävänsä naisten ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä osoitat sen kunnioittamisesi ja mistä sä tiedät naisten seksielämän määrän?
Pitää tietysti jo lähtökohtaisesti olla erittäin tarkka ja valita naisista, jotka ovat luotettavia. Fiksu nainen ei häpeä kertoa, jos on neitsyt eikä fiksulla naisella ole yleensä yhden illan juttuja ollenkaan.
Hyvin usein niillä naisilla eka kerta on aivan karmea kokemus, jotka ovat hypänneet sänkyyn nuorena teininä, eli palstamammojen mukaan aivan lapsina, koska alle 25-vuotiaan aivot ovat palstamammoilla olleet vielä todella alikehittyneet ja silloin, kun immenkalvo posahtaa puhki, niin olisi hyvä, jos äiti olisi tyttärellä mukana tilanteessa ja neuvomassa poikaa.
Kokematonta naista tai vaikka olisi jo neitsyyden menettänytkin, voi kunnioittaa antamalla tämän itse syttyä rauhassa ja tavallaan hienovaraisesti myötäillä, jos tämä haluaa kiihkeästi päästä yhdyntään saakka.
Kyläpyörät kuulemma heittävät heti pöksyt kattolamppuun ja levittävät reidet niin, että pesemätön pyllynreikä hohkaa punaisena sen yläpuolella ammottavan mustan aukon alla. Huoneeseen leviää persvaon väkevä käry...
Nyt on kyllä kioskikirjailijatrolli asialla... 😆
Kaikki kuitenkin pohjautuu mammojen omiin kertomuksiin ja seikkailuihin.
Pottukoira-rapajuopon satuunhan tuo kuvitelma pohjautui.
Joku pyysi todistetta ja Pottukoira on vain yksi tuhansista kakkapyllynaisiin törmänneistä miehistä. Kunniallisten naisten kanssa tuollaista kokemusta ei joudu kärsimään.
En anna yhtään painoarvoa jonkun juopon Pottukoiran sanoille joka panee kaikkea minkä kiinni saa aina Ladyboysta lähtien eikä ilmeisesti käytä edes kortsua. Taitaa miehellä olla jo HIV.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole asenne vaan fakta. Kaikki seksi on naiselle surkeaa.
Sun kanssa ilmeisesti siis. Sääliksi käy naisia jotka ovat sun kanssa petiin erehtyneet.
Vierailija kirjoitti:
Opettele sanojen mustasukkainen ja kateellinen ero. Lause kuuluisi olla: syntinsä tähän naiseen, jolle oli ollut kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olin nuori 90-luvulla. Miehet olivat silloin paljon viisaampia. Tiesivät, että jos haluaa saada seksiä niin siihen tarvitaankumppani ja saaminen loppuu lyhyeen jos naisia ei arvosteta.
Kyllä on nykymiehillä tiedossa tylsä ja yksinäinen elämä. Kysykääs neuvoa isänne ikäisiltä.
Olin nuori 80-luvulla. Jo silloin vakavaan suhteeseen valittiin henkilö, jolla ei ollut takana holtitonta seksielämää.
Niinpä. Vaimoksi haluttiin nainen, joka oli riuska työihminen. Mitä reippaammin nainen hakkasi matot ja kantoi painavat ruokaostokset, sitä houkuttelevampi hän oli miesten mielestä.
Miten paljastaa olevansa gay paljastamatta olemansa gay.
Jos naista arvostetaan vain tämän maskuliinisten ominaisuuksien perusteella, kyseesä on homoseksuaali mies. Naisten ei tule sekaantua tällaisiin, vaan kohdella heitä kuin homoseksuaalia miestä. Eli pippeli poikki jos yrittää lähestyä sillä naista - ihan niinkuin mieskin uhkaa väkivallalla miestä joka yrittää r aiskata tämän. Ja tarvittaessa toteuttaa sen väkivallan.
Minulle tulee kyllä tuollaisesta metsurinaisesta heti mieleen lesbo punamustaruudullinen puuvillapaita päällä. Persvako vilkkuu ja jättää jälkeensä väkevän hien ja persvaon lemun.
Siihen vastapainoksi Monty Python tukkijätkä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaa miettiä, mitä ne naisia kyläpyörittelevät miehet oikeastaan ovat ja mitä he sillä h__ritelulla peittelevät. Aika moni on varmaan r__skaaja tai pettää puolisoaan ja haluaan siirtää huomion ja tuomion omista teoistaan ihan toisaalle.
Uskikset ym. voisivat kysyä itseltään, että h__ritelisivatko omaa tytärtään, jos tällä olisi ollut enemmän kuin yksi seksipartneri tai miten suhtautuisivat siihen, jos joku mustasukkainen poika(porukka) väittäisi heidän puhtoista teinitytärtään kyläpyöräksi ympäri nettiä, sylkisi tätä naamaan ja huutelisi törkeyksiä perään ja saisi muut aikuisia myöten toimintaan mukaan huolimatta siitä, että tyttö ei ole edes koskaan pannut ketään. Kun ei sitä voi oikeasti kukaan tietään, mutta maineen voi menettää ja toisen elämän pilata ihan valheidenkin perusteella.
Naisen hu__rittelulla miehet yllyttävät muita mukaan joko väkivaltaan tai parisuhteissa syrjimiseen.
Jos väkivalta, juoruilu ja kiusaaminen tulee tällaisilta miehiltä luonnostaan, eivät he ole parasta parisuhdemateriaalia. Vallankäyttöä lopulta hu__rittelu on aivan kuten raiskailukin, ja huo__telulla mies kertoo olevansa luonteeltaan ra__skaaja.
Madonna vai huara. Näin ajattelee aika yksinkertaiset ihmiset. Ei taida olla pahemmin elämää nähtynä, jos naiset näin typistää.
Tän päivän vastine miehille olis: incel vai pukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se on mahdollinen seuraus, tällaisten jäljiltä, joilla on tarve naisia määrittää milloin milläkin syyllä.
Kaveri alkoi seurutella 16v. Isänsä siitä hyvästä haukkui huoraks ja potki tän tytön maahan. Ihan neitsyenä seurusteli. Mut sehän ei riittänyt iskälle.
Nainen, joka jakaa reikäänsä on kyläpyörä.