Miksi aina yh-naisen lapsi on "erityis"lapsi?
Kommentit (198)
Täällä on joku päävikainen uhkailemassa muiden lasten henkeä ja elämää lisäksi vieläpä rikkoo lakia. Laittakaa tuo rikollinen välittömästi johonkin vankilaan pariksi päivää miettimään miten muille puhutaan, perustuslain rikkoja.
Isät eivät ole kestäneet lapsiarkea erityislapsen kanssa ja jättäneet äidin yksin. Ne sankarit.
Naisten nepsyys on alidiagnosoitua. Voipa sillä äipälläkin olla jotain "erityisyyttä" mikä hankaloittaa parisuhteen muodostamista/pysyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Saman olen huomannut kun olen treffaillut yh-äitejä.
Aika luodin väistämistähän se tuo parin etsiminen on.
M47
Varoittelethan myös niitä miehiä luodeilta, jotka lähestyvät sinun jättämäsi erityislapsesi äitiä. Pitäkää yhtä ja niinhän te pidättekin. Miehet on miehiä ja valmiita uusiin seikkailuihin. Lastenne äidit kantakoot vastuun lapsistanne. Uutta putkeen vaan!
Olen yh äiti ja erityislapsen äiti mutta ei se minusta huonoa ihmistä tai huonoa naista tee. En käy baareissa, en käytä päihteitä ja elän turvallista tasaista arkea. Joten kukaan mies ei voi minun arvoa määrittää, en tarvitse heidän hyväksyntää, mutta ehkä se onkin se mikä heitä ärsyttää kun arvoni ei ole heistä riippuvainen eikä heidän vähättelystään, kiusaamisestaan ja haukuistaan. Kuka haluaa edes miestä joka haukkuu yh äitejä, kertoo että miehen omassa päässä on joku iso vika ja se mies on red flag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska erityislasten isät lähtevät karkuun.
Niinpä! Jos nainen saa terveen, normaalin lapsen, miehen ei tarvi lähtä karkuun erikoishoitoa ja - hoivaa, erikoiskohtelua vaativaa lasta, 10 kertaa raskaampaa arkea ja 10 kertaa hankalampaa lasta. Helpompi häipyä jatkamaan omaa elämää ja kaivaa kuvetta, maksaa elarit.
Unohdat että moniongelmainen vammainen nepsylapsi ei jatka miehen geenejä. Tai jos jatkaa tämän lapsista tulee hyvin todennäköisesti nepsyjä. Miehen kannattaakin ottaa uusi nainen joka pystyy synnyttämään terveitä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa yksinhuoltajat ovat pääasiassa narsistisia vieraannuttajia. Valehtelevat ja keksivät ongelmia lapselle, joilla pahoinpitelevät ja kontrolloivat heitä. Ks. Münchhausen by proxy.
Rikolliset isät ulisee ja valehtelee, projisoi omaa narsismiaan kunnollisiin yh äiteihin jotka korjaa jäljet. Suurin osa yh äideistä ihan kunnollisia ja empaattisia. Eivät vain rieku lehtien palstoilla eivätkä telkkarissa.
Ennen kuin hyökkäät lapsen isän ja äitipuolen kimppuun, mieti, mitä sinä biologisena äitinä teit tai et tehnyt.
Estän rikollisten pääsyyn lapseeni. Se ei ole vieraannuttamista. Älä tee rikoksia vaan ole kunnollinen isä. Oman lapseni isällä on rikosrekisteri joten hän ei voi väittää että minä valehtelen kun hän valehtelee itse! Ja joo se äitipuoli samanlainen roskasakkiin kuuluva alamaailman kieroliero jolle en lastani suo.
“Eivät vain rieku lehtien palstoilla eivätkä telkkarissa. ”
Ketä tämä kohta kuvailee?
Koko tuo teksti on allegoria naisten typeryydelle. Meni tekemään lapsen rikolliselle ja nyt valittaa kun lapsen isä on rikollinen.
Sinä olet kiusaaja ja huonosti kasvatettu typerys itse kun et mitään ymmärrä siitä, että miten rikolliset voi naisten elämään päästä. Minä en tietoisesti ole rikollisen kanssa lasta tehnyt. Kysyin onko hänellä rikosrekisteriä johon hän vastasi että ei ole, eli hän valehteli. Ymmärrätkö typerys? Rikollisilta myös pyyhkiytyy tietyn ajan päästä rikosrekisteri joten naisen on vaikea tietää edes rekisteriä pyytämällä mitä taipumuksia miehellä voi olla.
Kyllä miehet joilla on tai mahdollisesti on rikosrekisteri tunnistaa. Olet kiinnostunut juuri näistä tietyntyyppisistä miehistä.
Tulehdustautien pilaamat munasarjat ja kohtu ovat yksi syy erityislapsien määrään. Kuten tunnettua on monilla naisilla erityisen vilkas seksielämä jossa miestä vaihdetaan kuin paitaa.
Raamattu sen kertoo jos sitä suostuttaisiin lukemaan. Herra käski profeetta Hoosean mennä ottamaan haureellinen nainen vaimoksi ja haureudesta syntyneet lapset.
Vierailija kirjoitti:
Naisten nepsyys on alidiagnosoitua. Voipa sillä äipälläkin olla jotain "erityisyyttä" mikä hankaloittaa parisuhteen muodostamista/pysyvyyttä.
Nepsy nainen voi olla aika luova, eli on harrastuksia ja sellainen kovin konservatiivinen mies joka haluaa tahdottoman piika/palvelija tyyppisen vaimon joka aamusta iltaan siivoaa kotia, laittaa ruokaa, on hiljaa (ei siis puhu eikä sano omia mielipiteitään), vaan on sellainen joka sanoo kaikkeen joo ja kyllä ja tuon pian oluesi ym ym. Sietää pettämistä ja alistuu miehelle. Nepsy nainen ei tule toimeen itsekkään saati narsistisen miehen kanssa, koska hän ei laita miestä kaiken keskipisteeksi vaan tekee väliä omia juttujaan. Nepsy naisen kannattaa ehkä harkita suhdetta mielummin nepsy miehen kanssa joka on samalla aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Tulehdustautien pilaamat munasarjat ja kohtu ovat yksi syy erityislapsien määrään. Kuten tunnettua on monilla naisilla erityisen vilkas seksielämä jossa miestä vaihdetaan kuin paitaa.
Ei mulla ainakaan mies vaihtunut ja miehethän ne yleisemmin pettää kuin naiset. Miehet tuovat naisille tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu sen kertoo jos sitä suostuttaisiin lukemaan. Herra käski profeetta Hoosean mennä ottamaan haureellinen nainen vaimoksi ja haureudesta syntyneet lapset.
On varmaan Hoosea raukalla ollut fiilikset katossa kun morsiamen kanssa vietetyn ensimmäisen yön jälkeen kuseminen kirvelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa yksinhuoltajat ovat pääasiassa narsistisia vieraannuttajia. Valehtelevat ja keksivät ongelmia lapselle, joilla pahoinpitelevät ja kontrolloivat heitä. Ks. Münchhausen by proxy.
Rikolliset isät ulisee ja valehtelee, projisoi omaa narsismiaan kunnollisiin yh äiteihin jotka korjaa jäljet. Suurin osa yh äideistä ihan kunnollisia ja empaattisia. Eivät vain rieku lehtien palstoilla eivätkä telkkarissa.
Ennen kuin hyökkäät lapsen isän ja äitipuolen kimppuun, mieti, mitä sinä biologisena äitinä teit tai et tehnyt.
Estän rikollisten pääsyyn lapseeni. Se ei ole vieraannuttamista. Älä tee rikoksia vaan ole kunnollinen isä. Oman lapseni isällä on rikosrekisteri joten hän ei voi väittää että minä valehtelen kun hän valehtelee itse! Ja joo se äitipuoli samanlainen roskasakkiin kuuluva alamaailman kieroliero jolle en lastani suo.
“Eivät vain rieku lehtien palstoilla eivätkä telkkarissa. ”
Ketä tämä kohta kuvailee?
Koko tuo teksti on allegoria naisten typeryydelle. Meni tekemään lapsen rikolliselle ja nyt valittaa kun lapsen isä on rikollinen.
Sinä olet kiusaaja ja huonosti kasvatettu typerys itse kun et mitään ymmärrä siitä, että miten rikolliset voi naisten elämään päästä. Minä en tietoisesti ole rikollisen kanssa lasta tehnyt. Kysyin onko hänellä rikosrekisteriä johon hän vastasi että ei ole, eli hän valehteli. Ymmärrätkö typerys? Rikollisilta myös pyyhkiytyy tietyn ajan päästä rikosrekisteri joten naisen on vaikea tietää edes rekisteriä pyytämällä mitä taipumuksia miehellä voi olla.
Kyllä miehet joilla on tai mahdollisesti on rikosrekisteri tunnistaa. Olet kiinnostunut juuri näistä tietyntyyppisistä miehistä.
En ole kiinostunut rikollisista, tuo on vain sinun mielipiteesi ja pakkomielteinen jämähtänyt harhaluulosi. Totuus on että jotkut todella ovat taitavia valehtelemaan ja manipuloimaan. Luulet itsestäsi liikoja ja yliarvoit itseäsi jos kuvittelet että pystyt aina tunnistamaan rikollisen. Siksipä rikolliset joskus onnistuu kun me naiset ajatellaan, että "ei mun kohdalle voi sattua", mutta ainakin mun elämääni pääsi rikollinen kun olin haavoittuvassa tilanteessa eli olin irtisanoutunut töistäni ja olin ollut sairauslomalla. Jokaisella ihmisellä on jokin haavoittuvuus ja jos ei sitä tunnista ja pitää itseään koskemattomana niin tekee virheen. Voit törmätä rikolliseen silloin kun sitä vähiten odotat. Joten ei kannata tuomita muita koska seuraava rikollisen uhri voit olla sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska erityislasten isät lähtevät karkuun.
Niinpä! Jos nainen saa terveen, normaalin lapsen, miehen ei tarvi lähtä karkuun erikoishoitoa ja - hoivaa, erikoiskohtelua vaativaa lasta, 10 kertaa raskaampaa arkea ja 10 kertaa hankalampaa lasta. Helpompi häipyä jatkamaan omaa elämää ja kaivaa kuvetta, maksaa elarit.
Miehet lähtevät toisinaan myös karkuun ihan normaalia pikkulapsielämää. Koskaan ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
"erityis" meinaa jollai tavala jälkeejäänyttä keharia.
Ei mitenkään kummallista että toteutuu yh-äidille kun ei ole miestä lapselle keltä oppia ettei maailma olekkaan pelkää pumpulia.
Vierailija kirjoitti:
"erityis" meinaa jollai tavala jälkeejäänyttä keharia.
Ei mitenkään kummallista että toteutuu yh-äidille kun ei ole miestä lapselle keltä oppia ettei maailma olekkaan pelkää pumpulia.
Sinä et tiedä erityisyydestä mitään, ole pelkkä nettikiusaaja joka ei omalla naamalla uskaltaisi huudella. Erityislapsi ei ole aina myöskään kehitysvammainen. Erityislapsi voi olla jossakin asiassa hyvinkin lahjakas ja jopa kympin oppilas. Eivät he välttämättä ole lopullisesti jälkeenjääneitä vaikka lapsena heillä voikin olla vaikeita kausia ja joissakin asioissa "jäleenjäämistä". Itseasiassa miksi itse kiirehdit liian nopeasti eteenpäin? Onko se syy siihen miksi olet kiusaaja? Kuvittelet että olet kehittynyt oikeassa tahdissa, mutta silti kehityksessäsi on ollut puutteita kun harrastat nettikiusaamista. Mielummin jälkeenjäänyt ja kiltti kuin vauhdilla edennyt empatiakyvytön narsistinen kiusaaja.
Teitkö sinä juuri uhkauksen toisen elämää, terveyttä ja henkeen kohdistuvan uhkauksen. Perustulaissa kiellettään kenenkään syrjintää esim. vammasta johtuen. Tämä laki koskettaa sinuakin.