Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lotta 18 sai Rollsista kuitin, jossa luki: ei majoneesia, ei sipulia s**tana

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, tällaisellakin roskalla pääsee nykyään lehteen. Iltapaskojen uutisvirta koostuu jo yli 50% tällaisesta täysin turhanpäiväisestä sonnasta. Ovatko ihmiset, varsinkin nuoret nykyään niin sosiaalisen median muovaamia pesunkestäviä narsisteja että tällaisista pikkuasioista aletaaan ilmoittamaan lehdille ihan vain maineen vuoksi ja että "pääsin lehteen oujee oon hyvä ja suosittu ihminen ihqudaa". Kuvottavaa.

Vierailija
22/27 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan peruspyyntö hampurilaispaikassa tai ravintolassa yleensäkin. 

Mielestäni tuollaisista kommenteista huokuu se, että alaa olis pitänyt vaihtaa jo kauan sitten mutta kaikki eivät sitä ymmärrä vaan sitkuttelevat huonossa työpaikassa ja myrkyttävät kaikkea ympärillään ja viimein ihan kaikki alkaa ketuttaa, niinkuin nyt tuollaiset normiasioiksi luokiteltavat pyynnöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi äärettömän upeat kynnet näkyivät kuvassa. 🤭

Tätä minäkin kiirehdin tänne kehumaan, täydellisesti viimeistellyt raatelijankynnet.

Vierailija
24/27 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä kuitteja ees lukee? Jonkun hämäsen euron purgerin takiako?

Vierailija
25/27 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin joskus kaupassa töissä ja työkaveri tajus, että saatiin kassakoneella vaihdettua kuitin "Tervetuloa uudelleen"-teksti ja vitsillä laitettiin siihen "Älä tuu ikinä uudelleen". Tuli sitten väliin joku hämminki, eikä maksupääte toiminut, niin se teksti vahingossa jäi vaihtamatta takasin ja ihan kauhulla mietittiin, että moniko asiakas halus kuitin. Ei onneksi kuultu asiasta myöhemmin.😅

Haluatko milleniaali kuokkaasi?!

Ööh...No en...

Vierailija
26/27 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin joskus kaupassa töissä ja työkaveri tajus, että saatiin kassakoneella vaihdettua kuitin "Tervetuloa uudelleen"-teksti ja vitsillä laitettiin siihen "Älä tuu ikinä uudelleen". Tuli sitten väliin joku hämminki, eikä maksupääte toiminut, niin se teksti vahingossa jäi vaihtamatta takasin ja ihan kauhulla mietittiin, että moniko asiakas halus kuitin. Ei onneksi kuultu asiasta myöhemmin.😅

Haluatko milleniaali kuokkaasi?!

Ööh...No en...

Saisit jos pyytäisit.

Ei mulla muuta.

Vierailija
27/27 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti keittiön keskeistä kielenkäyttöä. "Pena" on muutaman kerran erehtynyt laittamaan esim. majoneesia sellaiseen hampurilaiseen mistä se on pyydetty jättämään pois ja on tullut sanomista, niin "Kari" kassalla on ryhtynyt kirjaamaan ohjeisiin "nyt Pena PRKL et laita sitä majoneesia!!". Harmi, että eksyi asiakkaan kuittiin asti.