Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurina narkkari

Vierailija
14.05.2026 |

Meidän talossa on nyt jonkun hetken asunut nuori nainen, joka pyörittää asunnossaan huumebisnestä. Rapussamme luuhaa ja sekoilee yötä päivät narkkiporukkaa huutamassa ja riehumassa. Poliiseja on soitettu, isännöitsijälle ilmoitettu. Mitä muuta tässä voi enää tehdä kuin muuttaa itse pois? 

Tampereesta on kyllä tullut oikea narkkizombieland.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eiks sul oo yhtää häpeet?"

Häpee ite vaan.

Vierailija
42/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa teidän taloyhtiön huumeettomat asukkaat laittaisivat hänen kuriin eivätkä vain lymyilisi omissa asunnoissaan. Eikö siellä ole armeijahenkisiä asukkaita, jotka eivät pelkää vastakkainasettelua huumehörhön kanssa?

Menetkö itse reippain mielin narkkiluolaan laittamaan "porukan kuriin"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta Jyväskylän Pupuhuhtaan: siellä narkkarien sijasta terrorisoivat kovaäänistä elämää elävät lapsiperheet. Pelottaa välillä, että koko yläkerta romahtaa alas, kun pennut juoksee siellä joukolla kuin mikäkin norsulauma.

Onko rikastuttajaporukkaa? 

Ei, vaan ihan valkoisia kantasuomalaisia ovat. On siellä muunvärisiäkin, mutta omassa naapurustossani nimenomaan nämä ihan kotimaiset terrorisoineet.

Vierailija
44/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no vittuux flexaat iha sama vaik vasikoit ei sil mitää vaikutusta oo ja miks boustaat vasikoinnilla eiks sul oo yhtää häpeet? mut joo iha sama viak olis iha selvipäi ain ollaa soittamas poliisei tai vartioit iha sama mitä tekee vasikkalampaat pelkää vaik ei oo mitää sanonu tai tehny vittuvituttaa

Olet pelle

Vasikka.

Vierailija
45/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tavallista, että he ovat aineissa, kuin itse piruja. Heidän aivonsa ovat niin sekaisin. Sen takia pitää soittaa poliisit. Jos tämä yhtään lohduttaa, niin itsensähän he siinä tuhoavat, kun laittavat elimistöönsä sellaisia kemikaaleja, jotka eivät sinne kuulu. Tsemppiä!

Oletan, että itse et käytä alkoholia ollenkaan.

Vertaat jonkun oluen(joka on täysin luonnollinen tuote muutenkin) johonkin kovaa kamaa vetäviin nisteihin?

Minkälainen aivovamma laittaa ajattelemaan näin? 

Vierailija
46/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hänellä saa käydä vieraita niin kuin sinullakin saa käydä

Aa aivan. Yötä päivää huutamassa pitkin rappuja ja rikkomassa paikkoja? Ja on aivan ok että muut naapurit eivät uskalla poistua kotoaan kun narkkarinaapurin vieraat hilluvat huumepäissään rapussa?

Missäs noin sanottiin?

Käydä saa ketä käy ja tiedät sen itsekin.

Aineet ja häiriöt erikseen.

Vierailija
47/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no vittuux flexaat iha sama vaik vasikoit ei sil mitää vaikutusta oo ja miks boustaat vasikoinnilla eiks sul oo yhtää häpeet? mut joo iha sama viak olis iha selvipäi ain ollaa soittamas poliisei tai vartioit iha sama mitä tekee vasikkalampaat pelkää vaik ei oo mitää sanonu tai tehny vittuvituttaa

Olet pelle

en oo pelle kuka on pelle katotaa pelle katotaa sirkuspelle vasikka!

Vierailija
48/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tavallista, että he ovat aineissa, kuin itse piruja. Heidän aivonsa ovat niin sekaisin. Sen takia pitää soittaa poliisit. Jos tämä yhtään lohduttaa, niin itsensähän he siinä tuhoavat, kun laittavat elimistöönsä sellaisia kemikaaleja, jotka eivät sinne kuulu. Tsemppiä!

Vertaat jonkun oluen(joka on täysin luonnollinen tuote muutenkin) johonkin kovaa kamaa vetäviin nisteihin?

Alkoholi on kovaa kamaa.

Vierailija
49/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en oo pelle kuka on pelle katotaa pelle katotaa sirkuspelle vasikka!"

Mmmööööö sinulle, pelle!

Vierailija
50/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasikka saatana mössöttää fazerin sinistä joka päivä kaksi kiloo ja syyllistää meitä laihoi ollaa muka riehumassa vaik vaan ollaa olemassa ja jutellaan normaalisti normaaliäänee

Vierailija
51/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä mainitsit oluen, en minä.

Tässä entisen amfetamiiniriippuvaisen näkökulma asiaan:

https://youtube.com/shorts/VyXg2N0ZIqw?si=YwPm4Ph6072OmI0k

Vierailija
52/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos poliisin joku pitäis raudottaa varmaa vois vasikan raudottaa ku häiritsee kotirauhaa ei heil oo oikeut tulla meidä kotii tai kuunnella meiä juttuja tai pitää kirjaa mun vieraista. Vasikasta soitan jatkossa poliisit nii ei soitella poliisei mun perää enkö mä saa edes asua mun asunnossa?

Vierailija
53/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka omistaa asunnon?

Joku vanha pariskunta

olisivat ehkä kiitollisia, jos joku asukas ottaisi heihin yhteyttä ja kertoisi millaista elämää heidän asunnossaan vietetään. 

Vierailija
54/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee nettivinkkiä tai soita poliisille ?

Katsopas aloitus ja toteat ihan itse: poliiseja käynyt ja isännöisijää informoitu. Lakia noudattavat tekevät lain mukaan. Arneijahenkinen kurinpalautus ei ole laillista Harmi sinänsä. Netistä puuttuu Omakädenoikeus- sivusto 

Vierailija
55/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko joku jo vastata

Vierailija
56/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan hirveä tilanne. Häätö saattaa kestää valitusprosesseineen jopa vuoden. Olisi parasta, jos häädön voisi laittaa toteen kuukauden varoitusajalla ilman valitusoikeutta, jos näyttö on selvä ja toistuva. 

Olen asunut narkkarin vieressä. Siellä oli koirakin kiusattavana. Kun koira alkoi paskantaa rappukäytävään ja naapurissa tapeltiin, ilmoitin poliisille ja isännöitsijälle, sekä eläinsuojeluun. En tiedä auttoiko se mitään, koska muutin itse siitä pois. 

Jos haluat vuokralaisena välttää narkkari/ongelnakämpät niin tee seuraavat kun menet katsomaan asuntoa:

1. Katso asuntoja vain ns. paremmilta alueilta. Hieman kalliimpi vuokra on tavallaan vakuutus ongelmia vastaan.

2. Katso rappukäytävän ja roskisten yleisilmettä. Onko roskat astioissa vai vieressä. Onko rapussa töhryjä, Onko nimitaulussa Korhosia ja Virtasia vai jotakin muuta.

3. Mene parkkipaikalle ja katso autot. Jos autokanta uutta ja parkki täynnä, hyvä. Jos autokanta bemaria tai rämää ja vanhaa autoa täynnä, harkitse uudelleen.

Aika pitkälle pääsee näillä. Selvitä myös vuokranantajalta, asuiko edellinen asukas pitkään. Jos asui, hyvä. Se kertoo että vuokranantaja on ok ja häiriöitä tuskin on ollut. Jos ei, saattaa johtua häirikkönaapureista tai hankalasta vuokranantajasta (toki on voinut olla edellisen asukkaan omakin syy).

Vierailija
57/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missäs noin sanottiin? Käydä saa ketä käy ja tiedät sen itsekin. Aineet ja häiriöt erikseen."

Huumehörhöjä pitää rajoittaa ja usein niihin tapauksiin liittyy väkivaltaa ja se vasta tuottaakin häiriöitä, että hajotetaan paikkoja ja huudellaan uhkauksia. Toimenpiteitä vaaditaan.

Vierailija
58/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pari karskin näköistä kovanaamaa mukaasi ja menette pesäpallomailat kädessä kertomaan sille että sen on tullut aika muuttaa pois.

Vierailija
59/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka omistaa asunnon?

Joku vanha pariskunta

olisivat ehkä kiitollisia, jos joku asukas ottaisi heihin yhteyttä ja kertoisi millaista elämää heidän asunnossaan vietetään. 

Heihin on otettu yhteyttä

Vierailija
60/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vasikka saatana mössöttää fazerin sinistä joka päivä kaksi kiloo ja syyllistää meitä laihoi ollaa muka riehumassa vaik vaan ollaa olemassa ja jutellaan normaalisti normaaliäänee"

Te vedätte kaksin käsin kemikaaleja XD Sellainen laihuus on epätervettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä