Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurina narkkari

Vierailija
14.05.2026 |

Meidän talossa on nyt jonkun hetken asunut nuori nainen, joka pyörittää asunnossaan huumebisnestä. Rapussamme luuhaa ja sekoilee yötä päivät narkkiporukkaa huutamassa ja riehumassa. Poliiseja on soitettu, isännöitsijälle ilmoitettu. Mitä muuta tässä voi enää tehdä kuin muuttaa itse pois? 

Tampereesta on kyllä tullut oikea narkkizombieland.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä hänellä saa käydä vieraita niin kuin sinullakin saa käydä"

Ei narkkiporukkaa. Pitää saada huumeet pois, niin heidän määränsä vähenee.

Vierailija
22/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy ostamassa muutama gramma itsellesikin.

Tätä meinasin ehdottaa. Kun ryhtyy itsekin narkiksi, niin ongelmat naapurin kanssa katoaa täysin...

Tätä pitää kokeilla jos muu ei auta. Ei kai se maksa liikaa minulle??

Naapurialennusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee nettivinkkiä tai soita poliisille ?

Olen soittanut poliisille ja siellä on muutenkin käynyt poliisi useita kertoja. 

Oletko tehnyt valituksen vuokranantajalle, nimittäin poliisi sitä ei voi tehdä ? Mainitse poliisin käynneistä !

Vierailija
24/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naapurissa hurlumhei-porukka, joka mölisee kaikki vapaat ja juhlii. Sitten jos meen ulos alueella, siellä haisee nuorten aikuisten kannabis ja setien tupakka. Tampere.

Vierailija
25/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee nettivinkkiä tai soita poliisille ?

Mitä se auttaisi?

Vierailija
26/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei narkkiporukkaa. Pitää saada huumeet pois, niin heidän määränsä vähenee.

Saa käydä ketä käy ja sinä tiedät sen itsekin.

Vierailija
27/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy ostamassa muutama gramma itsellesikin.

Tätä meinasin ehdottaa. Kun ryhtyy itsekin narkiksi, niin ongelmat naapurin kanssa katoaa täysin...

Tampereella siis menen kohti kannabiksen käryä rannalla ja kysyn voiko alkaa myymään mulle? Enpä taida.

Vierailija
28/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette häiriöilmoituksen vuokranantajalle ja siihen mukaan tieto, että poliisikin on käynyt kohteessa (tämä kertoo vuokranantajalle siitä, että on olemassa ehkä konreettisia todisteita huumehommista). Vuokranantaja sitten lähtee hakemaan häätöä. Jos kyseessä omistuasunto ja harvinaisesti tuo asunnossa asuja omistaakin kämpän, niin häiriöilmoitus taloyhtiö hallitukselle, joka voi tehdä päätöksiä. 

aikaa tuossa toki menee, joten parempi ehkä alkaa itse katsella uutta kotia.siirrä varastostasi kaikki tärkeät pois asuntoosi, koska jossain vaiheessa ne lähtee sieltä kävelemään. Pistä  kotisi oveen turvalukko 

Vierailija
29/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tavallista, että he ovat aineissa, kuin itse piruja. Heidän aivonsa ovat niin sekaisin. Sen takia pitää soittaa poliisit. Jos tämä yhtään lohduttaa, niin itsensähän he siinä tuhoavat, kun laittavat elimistöönsä sellaisia kemikaaleja, jotka eivät sinne kuulu. Tsemppiä!

Vierailija
30/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka omistaa asunnon?

Joku vanha pariskunta

Vierailija
31/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no vittuux flexaat iha sama vaik vasikoit ei sil mitää vaikutusta oo ja miks boustaat vasikoinnilla eiks sul oo yhtää häpeet? mut joo iha sama viak olis iha selvipäi ain ollaa soittamas poliisei tai vartioit iha sama mitä tekee vasikkalampaat pelkää vaik ei oo mitää sanonu tai tehny vittuvituttaa

Vierailija
32/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saa käydä ketä käy ja sinä tiedät sen itsekin."

Eipä saa, jos on huumeporukoita. Heille soitetaan poliisit.

Vierailija
33/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Jyväskylän Pupuhuhtaan: siellä narkkarien sijasta terrorisoivat kovaäänistä elämää elävät lapsiperheet. Pelottaa välillä, että koko yläkerta romahtaa alas, kun pennut juoksee siellä joukolla kuin mikäkin norsulauma.

Vierailija
34/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tavallista, että he ovat aineissa, kuin itse piruja. Heidän aivonsa ovat niin sekaisin. Sen takia pitää soittaa poliisit. Jos tämä yhtään lohduttaa, niin itsensähän he siinä tuhoavat, kun laittavat elimistöönsä sellaisia kemikaaleja, jotka eivät sinne kuulu. Tsemppiä!

Oletan, että itse et käytä alkoholia ollenkaan.

Vierailija
35/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saa käydä ketä käy ja sinä tiedät sen itsekin."

Eipä saa, jos on huumeporukoita. Heille soitetaan poliisit.

Saa käydä ketä käy ja tiedät sen itsekin.

Vierailija
36/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hänellä saa käydä vieraita niin kuin sinullakin saa käydä

Aa aivan. Yötä päivää huutamassa pitkin rappuja ja rikkomassa paikkoja? Ja on aivan ok että muut naapurit eivät uskalla poistua kotoaan kun narkkarinaapurin vieraat hilluvat huumepäissään rapussa?

Vierailija
37/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta Jyväskylän Pupuhuhtaan: siellä narkkarien sijasta terrorisoivat kovaäänistä elämää elävät lapsiperheet. Pelottaa välillä, että koko yläkerta romahtaa alas, kun pennut juoksee siellä joukolla kuin mikäkin norsulauma.

Onko rikastuttajaporukkaa? 

Vierailija
38/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no vittuux flexaat iha sama vaik vasikoit ei sil mitää vaikutusta oo ja miks boustaat vasikoinnilla eiks sul oo yhtää häpeet? mut joo iha sama viak olis iha selvipäi ain ollaa soittamas poliisei tai vartioit iha sama mitä tekee vasikkalampaat pelkää vaik ei oo mitää sanonu tai tehny vittuvituttaa

Olet pelle

Vierailija
39/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa asui narkkari. Vankilassa se ollut myös.  Se oli vit--un hullu ja yritti tulla oveni läpi kirveellä. Minulla oli ase ja soitin poliisille että ammun jos se pääsee oveni läpi. Poliisi tuli onneksi ensiksi. Se tyyppi kidnappasi naapuritalosta jonkun ja pakotti sen pankkiautomaatille nostamaan rahaa. Onneksi se hullu kuoli sitten.

Vierailija
40/98 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aa aivan. Yötä päivää huutamassa pitkin rappuja ja rikkomassa paikkoja? Ja on aivan ok että muut naapurit eivät uskalla poistua kotoaan kun narkkarinaapurin vieraat hilluvat huumepäissään rapussa?"

Komppaan jälkimmäistä. Pitää rajoittaa sellaisia tyyppejä, jotka hajottavat paikkoja ja käyvät päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän