Inka ei vanhene?
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011879257.html
Mikä on Inkan ikä. Arvaan 42v
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään kiinnosta miksi hänen elimistönsä biologinen ikä on 16, kaikkia kiinnostaa vain naama?!! Minua ainakin kiinnostaa enemmän hänen elimistönsä toiminta, naamasta viis.
Elimistön terveys vaikuttaa myös naamaan.
No joo, mutta elimistön biologinen ikä ei määrity naaman mukaan.
"Elimistön biologinen ikä" -tutkimukset ovat melko pitkälle huijausta. Niissä mitataan vain sellaisia asioita, jotka voivat olla nuorten tasolla vanhempanakin, eikä siitä ole haittaa.
On myös veriarvoja, joissa viitearvot ovat ikäsidonnaisia. Näissä ei ole tervettä se, että 35 vuotiaan arvo olisi sellainen, kuin sen kuuluisi olla 16 vuotiaalla. Anakin joitakin hormonitoimintaan liittyviä arvoja.
Hdelmällisyys on taas aika julma mittari. Sitä ei tässä taidettu käyttää?
Arvioisin 32-34 v. Jos on vanhempi niin sitten elintavat ovat tehonneet.
Vierailija kirjoitti:
Virolainen. Löytyi julkiterhikistä eli ainakaan neuvostoajan valepsykologi koska syntynyt vasta 1992. ;)
No se selittääkin miksi näyttää nuorelta.
Hedelmällisyys uskitaan jos perässä mukulalauma jotka itse hoitaa.
Lapsia ei vissiin ole? Ikä 33 joten kiire alkaa tulla.
Multa on kysytty paperit usein vielä 47-vuotiaana, enkä silti pidä itseäni kovin nuorekkaana. Iäkseni arvoidaan noin 40. Mitään lääkityksiä minulla ei ole. Paino ollut saman koko aikuisiän. 3 raskautta vuosia sitten.
Vitunpuristusvoimat haluaisin tietää. Varmasti mittauttanut senkin 😘
Vierailija kirjoitti:
Virolainen. Löytyi julkiterhikistä eli ainakaan neuvostoajan valepsykologi koska syntynyt vasta 1992. ;)
Eli siis hän on 34v.
Siis tuo akka on psykologi ja tuollaisessa lehtijutussa? :D
Noin 40 vuotias. On hyvin säilynyt hottis. Harmi ettei näy enempää kuvia maksumuurin takaa. Hotimpi kuin suurin osa 15 v nuoremmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein istu tuo siloinen filtteripakkelinaama muuten pilkulliseen ja suoniseen kroppaan.
Suonet kertovat, että salilla käydään treenaamassa eikä vain tutkimassa puhelinta.
Entäs muut ihon virheet, miksei sen koko kroppa ole yhtä siloisaa smoothia kuin naama.
Mitkä kehon virheet? Suurin osa kehostahan oli peitetty vaatteilla, ja luomia nyt on kaikilla.
Suuri määrä luomia on sekä kamalan näköistä että vaarallista.
Luomien määrä on g.eneettistä, eikä niille voi yhtään mitään. Kenenkään keho ei ole maailmassa miellyttämässä sun silmää.
Ohis, mutta luomet on tosi helppo poistattaa. En miettinyt niitä pätkääkään, mutta muiden hoitojen lomassa poistin ja kasvot ovat yhtäkkiä paljon kirkkaammat.
Mites niitä saa poistettua? Ja missä? Onnistuuko julkisessa terveydenhuollossa, yksityisellä vai jollain kauneuskirurgisella klinikalla? Tuleeko niiden poistettujen kohdalle helposti samanlaisia?
Vierailija kirjoitti:
muissa jutun kuvissa nauraa ja näyttää 40v , jos itse pidän normi ilmeen niin minulla on vielä sileät kasvot, ikää 46. Inkalla ei ole vuosiin ollut kunnon flunssaa, minulla ei flunssa vuosikymmeniin.
No mitä siellä jutussa kerrottiin hänen salaisuudekseen?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs shemale tämä on kun tollaset suonet?
Hyväkuntoinen mimmi. Suonet näkyvät koska lihaksien päällä ei ole liikaa rasvaa. Harvinainen tapaus.
Tuyolla on minua parempi, iho, mutta näytän tuota nuoremmalta koska kasvonpiirteet ovat neoteniset. Oon myös kolmikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen rypyistä päätellen nelikymppinen. Ei todellakaan 16.
No ei todellakaan näytä nelikymppiseltä. Olette hassuja - jälleen kerran. Tai no, ette oikeasti ole hassuja, vaan katkeria koulukiusaajapersoonia.
Tuo on 33 vee ja ei silloin kuulu mitenkään näyttää erityisen vanhalta. Mitä ihmettä nyt taas
Vierailija kirjoitti:
Päivän naurut, tosissaanko vasta 33 ikäinen luulee olevansa 16? Mitään virallista todistetta ei missään oo. Tuohan jää jo naisten ikäsarjassa kovimmista kuin nalli kalliolle.
Katsopa itseäsi kokovartalopeilistä sivukuvaa alasti miltäpä näyttää. 🐖😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tuo on 33 vee ja ei silloin kuulu mitenkään näyttää erityisen vanhalta. Mitä ihmettä nyt taas
Arvasin!
Vierailija kirjoitti:
Hedelmällisyys uskitaan jos perässä mukulalauma jotka itse hoitaa.
Lapsia ei vissiin ole? Ikä 33 joten kiire alkaa tulla.
Multa on kysytty paperit usein vielä 47-vuotiaana, enkä silti pidä itseäni kovin nuorekkaana. Iäkseni arvoidaan noin 40. Mitään lääkityksiä minulla ei ole. Paino ollut saman koko aikuisiän. 3 raskautta vuosia sitten.
Papereita kysellään usein pyöreäpiirteisiltä.
Facebookissa tullut välillä vastaan näitä juttuja, joissa neli-viiskymppiset kertoo, että Alkossa kysytään edelleen paperit.
Mun silmään noi ihmiset ei näytä todellakaan miltään parikymppisiltä, mutta se mikä niitä usein yhdistää on pulleus, pullea naama ja huppari-pipo-collegehousu -tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein istu tuo siloinen filtteripakkelinaama muuten pilkulliseen ja suoniseen kroppaan.
Suonet kertovat, että salilla käydään treenaamassa eikä vain tutkimassa puhelinta.
Entäs muut ihon virheet, miksei sen koko kroppa ole yhtä siloisaa smoothia kuin naama.
Mikä mielestäsi on ihon virhe? Jokin ihosairaus? Jos iho toimii tehtävässään kuten sen kuuluu toimia, ei siinä mitään virhettä ole.
Mun viriiliteetti ikä on 17 vuotiaan tasolla.
M38