Inka ei vanhene?
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011879257.html
Mikä on Inkan ikä. Arvaan 42v
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään kiinnosta miksi hänen elimistönsä biologinen ikä on 16, kaikkia kiinnostaa vain naama?!! Minua ainakin kiinnostaa enemmän hänen elimistönsä toiminta, naamasta viis.
Millä mittarilla tuo biologinen ikä on mitattu? Missä sellaisia mittareita edes on?
Yleisimmät tavat mitata biologista ikää ovat:
Verikokeet
Tulehdus, kolesteroli, verensokeri, hormonit, maksa-arvot jne.Epigeneettiset testit (DNA-metylaatio)
Tutkivat DNA:n kemiallisia muutoksia, jotka liittyvät ikääntymiseen. Näitä pidetään nykyään tarkimpina biologisen iän mittareina.Fyysiset mittarit
Lihasmassa, rasvaprosentti, puristusvoima, aerobinen kunto, sykevaihtelu (HRV), uni jne.Elintoimintojen kunto
Sydän- ja verisuoniterveys, keuhkokapasiteetti, aineenvaihdunta.
On mittareita, jotka voivat antaa ihan erilaisia tuloksia. Voidaan mitata telomeereja tai metabolista ikää. Voi olla hyvässä fyysisessä kunnossa mutta stressi ja huonot kokemukset vanhentaneet, telomeerit lyhentyneet.
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen rypyistä päätellen nelikymppinen. Ei todellakaan 16.
Missä kohtaa kasvoissa oli ryppy? Ei tuo kyllä nelikymppiseltä näytä, itse sanoisin että on 26.v näköinen
Mikäs shemale tämä on kun tollaset suonet?
Vierailija kirjoitti:
Joukoamme elää vampiirejä.
Näin on marjat!
- vambyrg-
Luonnottoman sileä kasvojen iho. Montakohan filtteriä tuossa on käytetty.
Vaikea sanoa tuollaisesta filtterikuvasta. Mutta oletettavasti jotain 40 v.
muissa jutun kuvissa nauraa ja näyttää 40v , jos itse pidän normi ilmeen niin minulla on vielä sileät kasvot, ikää 46. Inkalla ei ole vuosiin ollut kunnon flunssaa, minulla ei flunssa vuosikymmeniin.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs shemale tämä on kun tollaset suonet?
Hyvin hoikka, rasvaton ja sporttisessa kunnossa oleva nainen, silloin voi suonet näkyä käsivarsissa. Ikää ei ilmeisesti saa täällä nyt kertoa, jos haluatte yhä arvuutella. Minusta on juuri ikäisensä näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen rypyistä päätellen nelikymppinen. Ei todellakaan 16.
Missä kohtaa kasvoissa oli ryppy? Ei tuo kyllä nelikymppiseltä näytä, itse sanoisin että on 26.v näköinen
Muissa kuvissa on ryppyjä. On normaalia että alle 45v kasvoissa ei perusilmeellä ole juuri kunmoisi uurteita koska iän merkirt ilmaantuvat 45-55 välillä konkreettisesti. Myös meikki nuorentaa tekoälynkin mukaan 5 vuotta, taidokas jopa 10v.
Inka voi sanoa tuloksistaan mitä vain. Kuka niitä tarkistelee? Menkööt verikokeisiin, mitatkoon hedelmällisyyden verenpaineen maksa-arvon ja varmaan on ikäisensä ellei vanhempi.
Taas joku max 40v hehkuttamassa kehonsa nyoruutta. Jos sä inka pysyt samana kun täytät 50v olet erikoinen ja nuorekas, mutta sitä ei tapahdu. Esim karita tykkä on 49, tekee kaikkensa ollakseen nuoeekas, eikä silti näytä enää 39.
Samaa arvelin. Arvelin Inkan olevan 40- 42-vuotias. Omasta mielestään kuvittelee varmaan olevansa teinitytön näköinen.
Veikkaan 42v. Näyttää filtteröidyssä kuvassa nelikymppiseltä.
Pitihän se arvata! 33 vuotias keulimassa!
Tää naurattaa ja pitkään! Kilpailee siis sarjassa N30.
Ihmettelee ettei ryppyjä.. ahhahaahhaaaa… tuossa iässä jokainen liikkuva ja hoikka nainen ja mies näyttää vielä mukulalta. Näytin itsekin ja reilummin vielä…!
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan 42v. Näyttää filtteröidyssä kuvassa nelikymppiseltä.
On 33! Näyttää 40.
Vierailija kirjoitti:
Taas joku max 40v hehkuttamassa kehonsa nyoruutta. Jos sä inka pysyt samana kun täytät 50v olet erikoinen ja nuorekas, mutta sitä ei tapahdu. Esim karita tykkä on 49, tekee kaikkensa ollakseen nuoeekas, eikä silti näytä enää 39.
Kyseinen nainen on vasta 33! Kyllä! Luit oikein!! Esim Lotta Hintsa on 37 ja nuorekkaampi kuin hän.
Päivän naurut, tosissaanko vasta 33 ikäinen luulee olevansa 16? Mitään virallista todistetta ei missään oo. Tuohan jää jo naisten ikäsarjassa kovimmista kuin nalli kalliolle.
Kolmenkympin kriisi vissiin kovana? Ootapa neljänkympin… silloin naiset luulee viimeiset vuodet olevansa ikinuoria. Koska eivät tiedä että viimeistään 47–50v alkaa mukavat uudet murroiän jutut eli kova hormonienheitto. Silloin ei enää löydy hehkuttajia. Jos on yksi aamu viikossa ilman kipuja, sitä hehkutetaan.
"Elimistön biologinen ikä" -tutkimukset ovat melko pitkälle huijausta. Niissä mitataan vain sellaisia asioita, jotka voivat olla nuorten tasolla vanhempanakin, eikä siitä ole haittaa.
On myös veriarvoja, joissa viitearvot ovat ikäsidonnaisia. Näissä ei ole tervettä se, että 35 vuotiaan arvo olisi sellainen, kuin sen kuuluisi olla 16 vuotiaalla. Anakin joitakin hormonitoimintaan liittyviä arvoja.