Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inka ei vanhene?

Vierailija
14.05.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011879257.html

Mikä on Inkan ikä. Arvaan 42v

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti arvioidaan "tyhmäksi", jos henkilön perustelut ilkeilylleen on noin typerät, eli "koska minä itse olen joku tällainen superharvinaisuus jota luullaan nelikymppisenä teiniksi, niin arvioin tietysti sen perusteella muitakin".

Normaaliälyiset ihmiset kykenevät jonkinlaiseen objektiivisuuteen, eivätkä arvioi asioita pelkästään itsestään ja omasta peilikuvasta käsin. 

En olekaan normaaliälyinen, vaan keskivertoa älykkäämpi. Hyvä tietää, että sinä olet normaaliälyinen. Siltä se vaikuttaakin. En perustanut arviota vain omaan ulkonäkööni, vaan myös tieteeseen ja tyypillisiin iän tuomiin muutoksiin. 

Selittelysi ja kiusaaminen selvästi jatkuu, etkä ota vastuuta omasta käytöksestäsi… Katkeruus ja ilkeys välittyvät viesteistäsi. Lopeta kiusaamiseni. 

Vierailija
122/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Inka siitä Manifestoijat -sarjasta? Eikös se ollut joku n. 33 v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain ilkeällä mammalla meni tunteisiin kun hänen lailla käyttäytyviä sanottiin ilkeiksi, ja nyt sitten defensiivisenä selittelee ja esittelee tyhmyyttään (tarkastelee muita ihmisiä ja maailmaa VAIN itsestään käsin)
Lol

Selvästi sullakin, kun laitat sata viestiä ja yrität loukata toista haukkuen. Lol

Vierailija
124/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

60

Vierailija
125/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti arvioidaan "tyhmäksi", jos henkilön perustelut ilkeilylleen on noin typerät, eli "koska minä itse olen joku tällainen superharvinaisuus jota luullaan nelikymppisenä teiniksi, niin arvioin tietysti sen perusteella muitakin".

Normaaliälyiset ihmiset kykenevät jonkinlaiseen objektiivisuuteen, eivätkä arvioi asioita pelkästään itsestään ja omasta peilikuvasta käsin. 

En olekaan normaaliälyinen, vaan keskivertoa älykkäämpi. Hyvä tietää, että sinä olet normaaliälyinen. Siltä se vaikuttaakin. En perustanut arviota vain omaan ulkonäkööni, vaan myös tieteeseen ja tyypillisiin iän tuomiin muutoksiin. 

Selittelysi ja kiusaaminen selvästi jatkuu, etkä ota vastuuta omasta käytöksestäsi… Katkeruus ja ilkeys välittyvät viesteistäsi. Lopeta kiusaamiseni. 

Ja yhä vain jatkat harhoissasi. Normaaliälyinen -tai sen yli- tarkastelee maailmaa hieman objektiivisemmin kuin sinä, joka sepostit nimenomaan omasta peilikuvastasi ja henkilökohtaisesta kokemuksestasi.

Älä yritä nyt muka yhtäkkiä selitellä, että olisit jotain "tieteellisiä perusteita" käyttänyt :D Kummasti aloit selittämään tuollaista heti, kun älysi kyseenalaistettiin. 

Defenssit päällä mammalla, ei siinä. Jatka vain! Ottaa näköjään koville huomata, kenen joukossa seisoo..

Vierailija
126/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain ilkeällä mammalla meni tunteisiin kun hänen lailla käyttäytyviä sanottiin ilkeiksi, ja nyt sitten defensiivisenä selittelee ja esittelee tyhmyyttään (tarkastelee muita ihmisiä ja maailmaa VAIN itsestään käsin)
Lol

Selvästi sullakin, kun laitat sata viestiä ja yrität loukata toista haukkuen. Lol

Ja dramaattinenkin vielä. SATA VIESTIÄ. Muutama on päässäsi sata. Lol.

Yritä loukata... joo, siltä se tuntuu jos itsellä tulee helposti tuollaiset mieleen. Tosin en nyt mitenkään ystävällinenkään yritä olla, tahallinen tyhmyys ja defensiivisyys on sellaista ettei kauheasti säälitä.

Vierailija
127/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol

Yritä loukata... joo, siltä se tuntuu jos itsellä tulee helposti tuollaiset mieleen. Tosin en nyt mitenkään ystävällinenkään yritä olla, tahallinen tyhmyys ja defensiivisyys on sellaista ettei kauheasti säälitä.

Vau osaat yhden sivistyssanan, jota hoet! Kommunikointi- argumentointitaitosi ovat huikeat <3

Vierailija
128/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol

Sinun oma käytös vaikuttaa defensiiviseltä

Vierailija
129/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällaisilla jutuilla tavoitellaan? 

Vierailija
130/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol

Ei vaikuta. En minä ole tässä mitään selitellyt, vaan tuo defensiivinen mamma, jonka selitykset olivat vähintäänkin typeriä.

Ja tietysti "hoen yhtä sivistyssanaa", kun kyseessä on nimenomaan defensiivinen selittely. Miksi jotain muita hokisin xD 

Oman käytöksen tarkastelu ottaa toisille todella koville, ja siksi ovat -sanotaan nyt vielä kerran- DEFENSIIVISIÄ. Ja selittelevät typeryyteen asti. Itse en ole sellainen, vaan myönnän aika helposti, jos toimin tyhmästi. Esim. tämä palstalla jankutus on sellaista tyhmää toimintaa, vaikka toi toinen onkin typerä selitellessään ihan ihme juttuja. 

Vierailija
131/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaan klikkauksia, kun kaikenmaailman Pirkko-Irmelit kiihottuvat näistä jutuista ja pääsevät kilvan vertailemaan ja julistamaan, miten Juuri He ovat niitä harvinaisia luonnonoikkuja jotka näyttävät oikeasti huomattavasti ikäistään nuoremmalta, ja paljastamaan sielunsa rumuuden eli sen, miten paljon syynäävät myös toisten naisten ryppyjä ja naamoja.

Sitten muka (huom: muka) viattomasti pöyristellään, että eikö toi nuorehko ihminen ole muka jo vähintään nelikymppinen tai jopa viiskymppinen, kun kyllä mä ainakin olen rypyttömämpi kuin tuo, ja jo paljon vanhempikin!

Eli tuollaisia naiseuden alemmuudentilan näytöksiä nämä ketjut. Ja kun keltainen lehdistö tekee tuollaisia artikkeleita, niin tasan tietävät, miten paljon klikkejä ne saa. 

Vierailija
132/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saadaan klikkauksia, kun kaikenmaailman Pirkko-Irmelit kiihottuvat näistä jutuista ja pääsevät kilvan vertailemaan ja julistamaan, miten Juuri He ovat niitä harvinaisia luonnonoikkuja jotka näyttävät oikeasti huomattavasti ikäistään nuoremmalta, ja paljastamaan sielunsa rumuuden eli sen, miten paljon syynäävät myös toisten naisten ryppyjä ja naamoja.

Sitten muka (huom: muka) viattomasti pöyristellään, että eikö toi nuorehko ihminen ole muka jo vähintään nelikymppinen tai jopa viiskymppinen, kun kyllä mä ainakin olen rypyttömämpi kuin tuo, ja jo paljon vanhempikin!

Eli tuollaisia naiseuden alemmuudentilan näytöksiä nämä ketjut. Ja kun keltainen lehdistö tekee tuollaisia artikkeleita, niin tasan tietävät, miten paljon klikkejä ne saa. 

Onhan tuo naurettavaa että 90-luvulla syntyneet keulii, etteivät vanhene, ai ettekö, no, todista se meille vuonna 2045. Joku Marja Putkisto on nuorekas ja Elisabeth Rehn näyttää 75v vaikka on 91. Mutta nää kolmikymppiset harhaiset. Menkää synnyttämään veetun ulisijat. Keltanoka.t!

Vierailija
133/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo naurettavaa että 90-luvulla syntyneet keulii, etteivät vanhene, ai ettekö, no, todista se meille vuonna 2045. Joku Marja Putkisto on nuorekas ja Elisabeth Rehn näyttää 75v vaikka on 91. Mutta nää kolmikymppiset harhaiset. Menkää synnyttämään veetun ulisijat. Keltanoka.t!

No siis tietysti se on aika naurettavaa mennä tuollaisiin artikkeleihin tai tuhlata ylipäätään aikaa johonkin ikuisen nuoruuden tavoitteluun - ja aloittaa sen ympärillä kieriskely jo kolmikymppisenä, mutta on nämä reaktiot aina myös ehtaa kamaa :D

Vierailija
134/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain koreassa kaikki 40-45 v naiset näyttää tuolta, mutta Inka on vasta 33. Varmaan aika hermostuttava elämää tuon kehonsa kyttäys, suupalojen kyttäys, arvojen mittaus. 

Vierailija
135/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol

Ei vaikuta. En minä ole tässä mitään selitellyt, vaan tuo defensiivinen mamma, jonka selitykset olivat vähintäänkin typeriä.

Ja tietysti "hoen yhtä sivistyssanaa", kun kyseessä on nimenomaan defensiivinen selittely. Miksi jotain muita hokisin xD 

Oman käytöksen tarkastelu ottaa toisille todella koville, ja siksi ovat -sanotaan nyt vielä kerran- DEFENSIIVISIÄ. Ja selittelevät typeryyteen asti. Itse en ole sellainen, vaan myönnän aika helposti, jos toimin tyhmästi. Esim. tämä palstalla jankutus on sellaista tyhmää toimintaa, vaikka toi toinen onkin typerä selitellessään ihan ihme juttuja. 

Et taida edes ymmärtää, mitä defensiivisyys tai jankkaaminen tai tyhmästi toimimisen myöntäminen tarkoittavat. Millä tavalla itse tarkastelet omaa käytöstäsi? 

Vierailija
136/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain koreassa kaikki 40-45 v naiset näyttää tuolta, mutta Inka on vasta 33. Varmaan aika hermostuttava elämää tuon kehonsa kyttäys, suupalojen kyttäys, arvojen mittaus. 

Joo, Euroopassa ei näytetä korealaisilta.

Olen kyllä samaa mieltä tuon yhden kirjoittajan kanssa, joka mainitsi Marja Putkiston ja Elisabeth Rehnin.

Onhan se vähän jotenkin noloa, jos kolmekymppiset tekee tuollaisia ulostuloja. Kuin olisi jo kovinkin vanha. 

Vierailija
137/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Ivanka Trump, 44v paljon nuorekkaamman oloinen kuin Inka Irmeli, vasta 33. :)

Vierailija
138/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan aina, miten itseään nuorekkaana pitävät, liikaa urheilevat, diettejå mainostavat tai naamaansa leikkeleville käy, kun oikeasti alkaa rupsahtaminen eli noin 45-55 välin. 

Siellä ne on lätäkössä pyrstöllään pahemmin kuin ns. Norminaiset vaihdevuosissa, ja masentuneita. 

Vierailija
139/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä enemmän kevyttä liikuntaa kuten joga, pilates ja taijin tyyliset kuin kovaa rääkkiä joka vanhentaa ja tuhoaa soluja. 

Vierailija
140/141 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin ylioppilas Seppo Tuuha 79 v näyttää 60 v ja Inka näyttää 50 v . Vaikka heillä on ikäeroa peräti 46 vuotta.