Miten feministit hoitaisivat maanpuolustuksen?
Kuuntelen joskus ajankuluksi feministisiä podcasteja, ja yhdessä puhuttiin vaihteeksi PV:stä. Armeijalle lähinnä naureskeltiin, kuinka se on turha ja toksinen, ja ihannoitiin aseistakieltäytyjien näkemyksiä maanpuolustuksesta hegemonisen maskuliinisuuden näkökulmasta.
Olisi joskus mukava kuulla, että mitä ilmatila- tai rajaloukkauksille tehtäisiin tai laajamittaisemmalle Ukraina-tyyppiselle invaasiolle, jos nämä feministit olisivat puikoissa?
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit ovat vuosikymmeniä vaatimeet tasa-arvoista asevelvollisuutta. Mitä sinä olet tehnyt sen eteen, että maan puolustamiseen osallistuisivat kaikki?
Feministit vaativat joo, mutta eivät halua ymmärtää että ole käyttökelpoinen, koska naisten laittaminen tykinruuaksi olisi kansakunnan tuho. Lisääntymiseen tarvitaan paljon naisia, joikta se vie min. 9kk per lapsi. Miehiä riittää hyvin pini määrä siittäjiksi. Näin pitkälle moni feministi ei ehkä ole asiaa miettinyt.
Mutta eiväthän naiset nykyään hanki lapsia.
No se ei varsinaisesti paranna tilannetta.
Mitä nämä pasifistien puolustuskeinot nyt on. Paheksuvia kirjoituksia ja tuoteboikotteja. Äärimmillään nälkälakkoilua ja polttoitsemurhia. Voi toimia, jos miehittäjä on jonkun sortin sivistysmaa, mutta rysy nakkaa paskat.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa. En tiedä feministeistä, mutta sen tiedän, että en luota suomalaisen miehen kykyyn puolustaa suomalaisia. Tämä näkyi jo korona-aikana. Suomalaiset ukot itkivät, kun ei päässyt pariin viikkoon salille ja baariin, kun piti suojella sairaita sekä vanhuksia. Ei näistä ukoista ole rintamalle.
Ai toisin kuin naispuolinen pääministeri, joka teki itsensä kansainvälisesti tunnetuksi bilettämällä korona-aikaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä pasifistien puolustuskeinot nyt on. Paheksuvia kirjoituksia ja tuoteboikotteja. Äärimmillään nälkälakkoilua ja polttoitsemurhia. Voi toimia, jos miehittäjä on jonkun sortin sivistysmaa, mutta rysy nakkaa paskat.
Veikkaan, että tuosta Saara Särmästä ei ainakaan nälkälakkoon ole :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa. En tiedä feministeistä, mutta sen tiedän, että en luota suomalaisen miehen kykyyn puolustaa suomalaisia. Tämä näkyi jo korona-aikana. Suomalaiset ukot itkivät, kun ei päässyt pariin viikkoon salille ja baariin, kun piti suojella sairaita sekä vanhuksia. Ei näistä ukoista ole rintamalle.
Ai toisin kuin naispuolinen pääministeri, joka teki itsensä kansainvälisesti tunnetuksi bilettämällä korona-aikaan? :D
Se nyt vaan on eri asia!
Heiluttelisivat nenärenkaitaan innoissaan. Tykkäisivät varmaan jos joku paleporukka valtaisi Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Muodostettaisiin viholliselle äärimmäisen vaarallisia hampaisiin asti aseistettuja feministijoukko-osastoja.
Jotka hyökkäisi suomalaista vaaleaihoista kantismiestä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä pasifistien puolustuskeinot nyt on. Paheksuvia kirjoituksia ja tuoteboikotteja. Äärimmillään nälkälakkoilua ja polttoitsemurhia. Voi toimia, jos miehittäjä on jonkun sortin sivistysmaa, mutta rysy nakkaa paskat.
Veikkaan, että tuosta Saara Särmästä ei ainakaan nälkälakkoon ole :D
Heh heh 🤣Joo ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Heiluttelisivat nenärenkaitaan innoissaan. Tykkäisivät varmaan jos joku paleporukka valtaisi Suomen.
Seuraava Helsinki Pride olisikin sitten sitä kun huivipäät heittelevät niitä pridettäjiä alas katolta...
Mut mut... me oltiin hei teidän puolella! Mut patriarkaatti ja toksinen maskuliinisuus! Monikulttuuriaaaahhhh***** pläts
Emme mitenkään! Mä vihaan miehiä ja rajoja! Miehet ovat sikoja!
Tm feministi
Nyt ne puhuivat huoltovarmuudesta... valittivat kovasti sotahulluudesta, ja alkoivat lässyttää jotain varhaiskasvatuksesta osana huoltovarmuutta...
Eikö nämä urpot tajua, että jos ei ole polttoainetta/sähköä/vettä, ei ole myöskään varhaiskasvatusta? Mutta jos varhaiskasvatusta ei ole muutamaan kuukauteen, polttoainetta, sähköä ja vettä voi olla tästä huolimatta, ja tietyt ydintoiminnot voidaan säilyttää.
Mikä on näiden ihmisten kyky hahmottaa järjestelmän kriittisiä kohteita?
Näitä hyödyllisten idioottien järjestöjä on Suomi pullollaan kaiken maailman rauhanpuolustajista lähtien. Saksa nyt on vielä pahempi esimerkki. Esim. Vihreän liikkeen perustajajäsenistö on täynnä entisiä stasin agentteja. Ja ajoivat kyseisen maan energiakatastrofiin sulkemalla ydinvoimalat ja puolustuskyvyttömyyteen lakkauttamalla asepalveluksen, ja pitämällä ammattiarmeijan resurssit naurettavalla tasolla.
Veli Venäläisen myyräntyötä tekevät. Kuten myös woke-feministit, jotka haluavat PV:n lakkauttaa.
T. Ap