Onko muita, joille sokeri aiheuttaa runsaampaa valkovuotoa eikä siksi tee mieli syödä karkkeja?
Melkein joka päivä liian runsasta valkovuotoa, jonka takia turvottava olo. Kaapissa odottaa muilta lahjaksi saamiani konvehtirasioita, mutta ei tee yhtään mieli syödä suklaata tai muutakaan makeaa, koska en halua pahentaa vaivaa. Ehkä muutaman viikon välein pystyn syömään niitä jonkun pari kappaletta. Tällaistako tämä tulee aina olemaan? Kestänyt jo monta vuotta :(
Tilasin just nieltäviä maitohappobakteerikapseleita, toivottavasti auttaisivat ja voisin suht koht normaalisti olla.
Kommentit (35)
En ole huomannut itselläni tuollaista. Lähinnä vain ovulaation ajankohtaan liittyy itselläni vastaavaa ja sekin on lähinnä sitä limaa.
Sokeria ei pidä syödä jos se aiheuttaa, mutta se on ihmisestä kiinni, jotkut on herkistyneitä vähän kuin maitosokeri, ei käy kaikille, jotta silloin pitää välttää kaikessa makeaa.
Toosassasi taitaa olla joku tulehdus.
Saat sokerista hiivatulehduksen. Hoida tulehdus pois ja vähennä sokerinkäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
En edes syö sokeria paljoa. Hiivatulehdus tulee kesäisin, muulloin pelkästään runsasta valkovuotoa.
Mä saan ihan irtokarkeista vatsaväänteitä ja pahan ripulin. Peräpukama alkaa kukkia. Mulla on todettu IBS maha, ja tietty laktoosi.
Tota valkovuotoa en ole ajatellut, mutta saattanut lisääntyä.
Olen vähentänyt sokeria ja hiilareita, kroppa ja pääkoppa kiittää.
Vie ne rasist töihin syötäväksi tai anna jollekin herkkusuulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes syö sokeria paljoa. Hiivatulehdus tulee kesäisin, muulloin pelkästään runsasta valkovuotoa.
Pumpulialkkarit päivällä, pitkä yöpaituli ilman alkkareita. Ei striksejä.
Sun fiffi tarttee ilmakylpyjä.
Vanha konsti on pessä fiffi jugurtilla.
Vierailija kirjoitti:
Vie ne rasist töihin syötäväksi tai anna jollekin herkkusuulle.
Rasiat
Onko kukaan kokeillut koskaan maitohappobakteereja ja saanut niistä avun vaivaan? Voitin jokin aika sitten lahjakortin yhteen verkkokauppaan, josta saa myös maitohappobakteerivalmisteita ja päätin tilata niitä, kun verkkokaupassa ei itelle mitään muutakaan hyödyllistä. Nyt odottamassa pakettia postista.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan ihan irtokarkeista vatsaväänteitä ja pahan ripulin. Peräpukama alkaa kukkia. Mulla on todettu IBS maha, ja tietty laktoosi.
Tota valkovuotoa en ole ajatellut, mutta saattanut lisääntyä.
Olen vähentänyt sokeria ja hiilareita, kroppa ja pääkoppa kiittää.
Minullakin todettu IBS. Harmittaa, kun just turvotus aiheuttaa runsaampaa valkovuotoa ja ihan inhottaa, kun välillä tuntee vessassa käydessä, että alapää on ihan limainen etenkin silloin, jos maha ei toimi jonakin päivänä. Eli, jos ei olisi turvotusta, ei valkovuotoakaan olisi niin paljon :(
Ap
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Miksi joku koko ajan alapeukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kokeillut koskaan maitohappobakteereja ja saanut niistä avun vaivaan? Voitin jokin aika sitten lahjakortin yhteen verkkokauppaan, josta saa myös maitohappobakteerivalmisteita ja päätin tilata niitä, kun verkkokaupassa ei itelle mitään muutakaan hyödyllistä. Nyt odottamassa pakettia postista.
En tiedä mutta apteekin sivulla nimenomaan suositellaan maitohappobakteereja hiivan ennaltaehkäisyyn eli aina voi kokeilla etenkin jos eivät sinulle mitään maksa.
Mitenköhän kauan noita maitohappobakteereja käytettävä että huomaa tepsivätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites hiilarit muuten? Valkoiset jauhot... mussutatko keksejä, vaaleaa leipää, mysliä, muroja tms.? Juotko mehuja tms.? Kaikki makea pois ja mielellään myös viljatuotteet ja maitotuotteet hetkeksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites hiilarit muuten? Valkoiset jauhot... mussutatko keksejä, vaaleaa leipää, mysliä, muroja tms.? Juotko mehuja tms.? Kaikki makea pois ja mielellään myös viljatuotteet ja maitotuotteet hetkeksi aikaa.
Mistä saa kuidun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksejä hyvin harvoin, muroja ja mysliä en syö. Tuoremehua aamuisin. Maidosta oon kyllä huomannut, että tekee täyttävän olon, kun juon sitä ruoan yhteydessä, mutta mitä muuta voisi juoda, kun kalsium saatava jostain? Vettäkään ei viitsi juoda koko ajan. Kesäisin juon hiivan takia piimää, mutta se täyttää vielä enemmän. Oon kokeillut soijamaitoa, mutta sekin aiheuttaa turvotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa kuidun?
Esim. vihanneksista ja pähkinöistä.
Sitten vielä, kun varsinkin liikunnan jälkeen tulee valkovuotoa, jonka takia pitää vaihtaa alushousut.