Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa kaikki Elisan liittymät ja palveluiden osto niiltä, nyt riitti

Vierailija
13.05.2026 |

Käsittämätöntä mitä tässä maassa tapahtuu. MTV3 ei näy. 

Kommentit (549)

Vierailija
41/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä!!!! Schibsted osti MTV, Tori, Oikotie... jne jne. Ja palvelut vaan huononee, kun rahastaa joka paikassa enemmän ja useammin. 

Vierailija
42/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Elisa on tässä tehnyt väärin ? Antanut MTV:n ohjelmien näkyä kaapeliverkossaan. MTV haluaa siis, että heidän kanaviensa katsomisesta kaapeliverkossa pitää maksaa. Antennin kautta se on kuitenkin ilmaista. En ymmärrä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika ei ole Elisan vaan riisto Maikkarin.

Tää on tarkoituksellista, että muka ei ole päästy sopimukseen. Haluavat vaan yrittää totuttaa ihmisiä sinne kohdennettuihin pakkomainoksiin katsomoon.

Jatkuvasti katsomossa tulee viesti et mentävö kännykälle syöttään koodi, jotta voivat yhsitää netti evästeet katsomon mainoksiin. Kun tyhjentää ensi selainhistorian kännykässä ja syöttää vahvistuskoodin nii eipä aukeekaan katsomo! Jotain meni pieleen..

 

En enää suostu tähän. Pärjään ilman maikkaria.

Eihän se katsomokaan toimi, joten huono kampanja. 

(Ja jotkut pöljät vielä toivovat Ylen lopettamista)

Vierailija
44/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry en boikotoi enkä lopeta, jatkan ihan tyytyväisenä Elisan asiakkaana kuten tähänkin asti. 

Vierailija
45/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ala olla aika laittaa MTV:n kaltaiset perinteiset muumiomediat pakettiin ja pois muidenkin jakelusta.

En ymmärrä koko perinteisten TV-kanavien konseptia nykymaailmassa.

Vierailija
46/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittivat aamulla Elisalta ja koittivat myydä kaapelinettiä. Olisin muuten varmaan ottanutkin, mutta haluan nähdä MM-kisat varmasti. Kehtasi myyjä vielä valehdella, että kisat näkyisivät televisiosta vaikka netin olisin ottanutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekon mm-kisat pitäisi saada takaisin Ylelle. Muuten ei mtv kiinnosta, mitä nyt muksu alkoi aamulla itkemään kun ei nähnyt muumeja ennen päiväkotiin menoa

Vierailija
48/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on tarjonnut kanavan MTV:n mainoksille. MTV ei halua, että joku jakaa MTV:n mainoksia ilman, että mainosjakelun kohteet maksavat MTV:lle tästä "sisällöstä". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekon mm-kisat pitäisi saada takaisin Ylelle. Muuten ei mtv kiinnosta, mitä nyt muksu alkoi aamulla itkemään kun ei nähnyt muumeja ennen päiväkotiin menoa

Yleltä pitäisi leikata ja isosti. Pelkät uutiset voitaisi jättää. 

Vierailija
50/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika ei ole Elisan vaan riisto Maikkarin.

Tää on tarkoituksellista, että muka ei ole päästy sopimukseen. Haluavat vaan yrittää totuttaa ihmisiä sinne kohdennettuihin pakkomainoksiin katsomoon.

Jatkuvasti katsomossa tulee viesti et mentävö kännykälle syöttään koodi, jotta voivat yhsitää netti evästeet katsomon mainoksiin. Kun tyhjentää ensi selainhistorian kännykässä ja syöttää vahvistuskoodin nii eipä aukeekaan katsomo! Jotain meni pieleen..

 

En enää suostu tähän. Pärjään ilman maikkaria.

Jep, jopa hesarin Ruutu on parempi kuin maikkarin Katsomo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekon mm-kisat pitäisi saada takaisin Ylelle. Muuten ei mtv kiinnosta, mitä nyt muksu alkoi aamulla itkemään kun ei nähnyt muumeja ennen päiväkotiin menoa

Yleltä pitäisi leikata ja isosti. Pelkät uutiset voitaisi jättää. 

Yle on kuitenkin ainoa taho joka toimii kuin se vanhanajan junan vessa: laatuhjelmaa, uutista ja toimitettua eri välineiden kautta. 

Eikä kiristä asiakkaitaan kuten mtv 

Vierailija
52/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä Elisaa syytetään, MYV3 on syypää koko soppaan. Se yrittää kiristää Elisaa lopettamalla sopimuksen juuri ennen lätkän MM-kisoja.

Liikenneministerin seisoo tumput suorina. Ei tässä vetoomus auta. Maikkarin toimilupa on irtisanottava, koska se ei täytä lain velvoitetta näyttää tärkeät tapahtumat kaikille. Ei lain tulkintaa tee MTV vaan hallitus ja eduskunta.

Verorahoilla toimiva YLE ostakoon kisojen oikeudet, rahat menevät kerrankin oikeaan asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse katsomaan kun kusipäiden maan (Suomen) joukkue ottaa turpaan Kanadalta,USA:lta tai jopa Ruotsilta. Voi olla pettymys ettei tuo häviö spektaakkelia jälleen kerran näe. Suomi on pronssin maa ei edes hopean.

Vierailija
54/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikki yritykset myydään ulkomaille, näinkin voi käydä. Terveydenhoitoyhtiöt, sähköyhtiöt, pankki, hoivayhtiöt jne jne. Raha virtaa ulkomaille ja veroparatiiseihin. 

Kyllä, tämä on ollut lkaiken pahan alku ja juuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se on selvinnyt, että se on just Elisa, joka tässä on pahis? Itse en ole ottanut uutisoinneista selvää, että kumpaa pitäisi vihata Maikkaria vai Elisaa vai molempia kollektiivisesti.

Maikkari haluaa rahaa siitä, että kulut maksaa Elisa.

Maikkarissa ei oo muuta hyvää kuin uutiset.  Ja nekin on paremmat Ylellä.

Vierailija
56/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkari on syyllinen, ei Elisa. Kun on Elisa on kynitty,  alkaa sama ruljanssi DNA:n kanssa ja sitten Telia. MTV:llä rahat loppu, niin loppu häämöttää. Yrittää kuumeisesti tarrautua viimeiseen oljenkorteen, mutta ei tajua, että mainostulot vähenevät  kun 800 000, ei pysty katsomaan MTV:tä.

Vierailija
57/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi voi olla jääkiekko kansaa kuten Lulu Ranne kirjoitti mutta Suomi ei ole jääkiekko maa kuten USA tai Kanada. Suomesta lähdetään NHLään oppimaan paremmaksi pelaajaksi, ei toisinpäin. Ja se ettei oppilaasta tule välttis opettajaansa parempi pätee ainakin pronssitason joukkueisiin kuten Suomen joukkueeseen.

 

Pitäkää tämä nyt selviönä päissänne kun sitä jääkiekkoa vouhkaatte vaikka Suomihan on pronssitasoa muissakin lajeissa.

Vierailija
58/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkari on syyllinen, ei Elisa. Kun on Elisa on kynitty,  alkaa sama ruljanssi DNA:n kanssa ja sitten Telia. MTV:llä rahat loppu, niin loppu häämöttää. Yrittää kuumeisesti tarrautua viimeiseen oljenkorteen, mutta ei tajua, että mainostulot vähenevät  kun 800 000, ei pysty katsomaan MTV:tä.

Mites niin varma olet? Eikös hiljan DNA ja Telia neuvotelleet uudet diilit. Nyt Elisa selvästi yrittää jotain kusetusta mihin ei MTV suostu. Operaattorina Elisasta huonot kokemukset ja vieläkin suuttunut kun ostivat Saunalahden ja paskoivat sen. Eipä ole DNA tehnyt samaa Moille ainakaan vielä.

Vierailija
59/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkari on syyllinen, ei Elisa. Kun on Elisa on kynitty,  alkaa sama ruljanssi DNA:n kanssa ja sitten Telia. MTV:llä rahat loppu, niin loppu häämöttää. Yrittää kuumeisesti tarrautua viimeiseen oljenkorteen, mutta ei tajua, että mainostulot vähenevät  kun 800 000, ei pysty katsomaan MTV:tä.

DNA ja Telia maksaa MTVlle. 

Vierailija
60/549 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin just maanantaina puhelinliittymäni Elisasta Moi Mobiiliin. Prkl Elisa ei osaa kuin nostaa liittymän hintaa lisäämällä "palveluja", joita en tarvitse! 

Kaapeli-tv ja internet tulevat meille DNA:lta, molemmat kuuluvat vastikkeen hintaan. Jääkiekkokin näkyisi, meillä kun on Viaplay Total, mutta kumpikaan meistä ei enää nykyisin ole lajista innostunut. Seuraava urheilujuttu, jonka katsomme, on F1:n Montrealin osakilpailu 22.-24.5. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi