Parantaako hoidot (botox jne.) ulkonäköä?
Parantaako mielestäsi ylimääräiset kehonmuokkauksesta ulkonäköä? Vastaa kyselyyn ja kommentoi tarkemmin alle.
Kommentit (77)
Sanon, että ei, johtuen siitä, miten määrittelen muokkauksen.
Botox ei tee pysyviä muutoksia ja pitkäaikainen käyttö saattaa jopa aiheuttaa muutoksia huonompaan suuntaan.
Implantit näyttävät implanteilta, joten, ne ei varsinaisesti paranna ulkonäköä, vaan luovat keinotekoisen muutoksen.
Kasvojenkohotukset näyttävät myös usein epäluonnollisilta, ei paranna, vaan luo keinotekoiset kasvot.
Ainoat oikeasti ulkonäköä parantavat toimenpiteet olisivat, mahdollisimman luonnolliset valahtavat kasvot kohottavat ja sellaisen säkkiryppyyntymisen poistavat toimenpiteet. Sellaisia ei ole.
Kauneuskirurgia pyrkii tekemään mahdollisimman helpolla ja halvalla maksimoidakseen voiton, jos näin ei olisi, esirintoja muokattaisiin muilla keinoin kuin muovipalloin.
Olen käyttänyt pelkästään botoxia. Lopputulos riippuu täysin lääkäristä ja mitä kohtia on sovittu pistettäväksi. Asiansa osaava lääkäri saa botoxilla parannettua asiakkaan ulkonäköä. Huonosti tehty botox rumentaa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä olet niinkuin itse mieltä, ap? Kaikki botoxia kasvoihin piikittäneet ovat ihan saman näköisiä, silmät kuopalla, posket sojottaa taivasta kohden ja huulet kun ankalla. Onko kaunista? Ei minusta.
Minusta nämä kehonmuokkaajat ovat karseita. Ja jos sanoo että on ottanut vain niin vähän muokkauksia ettei sitä huomaan niin eikö olisi ihan sama olla ottamatta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sekin huono puoli toimenpiteissä on, että vetoavat aivan tietynlaisiin miehiin. Joista ainakin itse haluan pysyä mahdollisimman kaukana. Kaikki muut miehet pitävät näitä toimenpiteitä typerinä ja/tai ulkonäköä heikentävinä.
Kukaan ei tiedä esim. minun käyttävän botoxia. Jokainen, jolle olen kertonut, on yllättynyt siitä.
Kuvassa on esimerkki naisesta joka aloittanut täyteaineet ja botoxin parikymppisenä, on nyt 36-vuotias muttei näytä päivääkään alle 55-vuotiaalta. Katiskajulkkis Sofia B.
Livenä vielä karumman näköinen kuin näissä filtteröidyissä kuvissa ja videoilla.
https://i.ytimg.com/vi/Om4m2VwLPio/maxresdefault.jpg
Pistoshoitoihin mennyt varmaan tuhansia euroja vuodessa, ja kannattiko kun naama ja suu vääntää miten sattuu, ja osa naamasta jähmettynyt kuten kulmakarvojen seutu.
Eikä noita hoitoja voi kenenkään pitkään piikitetyn kohdalla perua, eikä palauttaa koska naaman hermosto ja verisuonisto on vaurioitunut, ja kudokset arpeutuneet ja kapseloituneet. Pahimmassa tapauksessa tulee kuolio pistoskohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt pelkästään botoxia. Lopputulos riippuu täysin lääkäristä ja mitä kohtia on sovittu pistettäväksi. Asiansa osaava lääkäri saa botoxilla parannettua asiakkaan ulkonäköä. Huonosti tehty botox rumentaa.
Osaavallekin lääkärille voi sattua virheitä ja haittailmoituksia sattuu tietty määrä aina. Botox on näistä ainoa lääkinnällinen aine ja suosittelen lukemaan huolella siihen liittyvän tutkitun tiedon. Jos haitta sattuu omalle kohdalla (siltä ei siis aina pelasta osaava lääkäri, valitetavasti) niin saa kulkea oudolla naamalla aika pitkään. Jo senkin takia en ikinä ottaisi botoxia. Jokainen lääkäri tietää, että virhe tai haitta voi sattua myös omalle kohdalle ja sattuukin, kun uraa on tarpeeksi pitkään taustalla. Jos oikein paha annosteluvirhe sattuu, voi kuolla (esim. hoitaja annosteli vahingossa pitoisuudeltaan moninkertaisen määrät), mutta pienempikin haitta kuten kasvoissa oleva on hyvin näkyvä.
Huomattavaa tuloksissa tällä hetkellä ettei yksikään mies ole valinnut vastauksissa sitä että parannusta ulkonäköön tulisi. Ketkä siis ovat ne jotka mainostavat kehonmuokkaushoitoja naisille? Olisiko toiset naiset?
Mä sanoisin että joo, jos ihmisellä on jotain korjattavaa ja hoidot osataan tehdä oikein ja maltillisesti. Minulle on tehty kasvoihin toimenpide, jolla korjattiin ihan rakenteellista vikaa ja kyllä tuli kaunis, luonnollinen lopputulos. En lähtenyt vetämään överiksi, eikä taitava ja eettisesti oikein toimiva lääkäri sellaista suostuisi tekemäänkään. Botoxia en ole laittanut, ja en ymmärrä miksi jotkut -30-vuotiaat lähtevät sitä laittamaan, kun sille ei ole mitään tarvetta. Edelleen, hyvä lääkäri (koska menkää nyt hyvät ihmiset teettämään ne hoidot plastiikkakirurgian erikoislääkärillä eikä millään "kauneusklinikalla") pyrkii luonnolliseen lopputulokseen eikä rahasta asiakkaalta turhan takia.
Sitten jos mennään överiksi ja esim. huulia täytetään koko ajan liian isoilla määrillä, niin kyllähän se tulos on ihan kamalan näköinen. Monet ei tiedä sitä, ettei huulia edes saa täyttää kuin korkeintaan 1-2 kertaa vuodessa.
Miksi kenenkään huulia pitäisi täyttää ikinä kertaakaan. Ohuet huulet paljon paremman näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Huomattavaa tuloksissa tällä hetkellä ettei yksikään mies ole valinnut vastauksissa sitä että parannusta ulkonäköön tulisi. Ketkä siis ovat ne jotka mainostavat kehonmuokkaushoitoja naisille? Olisiko toiset naiset?
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että joo, jos ihmisellä on jotain korjattavaa ja hoidot osataan tehdä oikein ja maltillisesti. Minulle on tehty kasvoihin toimenpide, jolla korjattiin ihan rakenteellista vikaa ja kyllä tuli kaunis, luonnollinen lopputulos. En lähtenyt vetämään överiksi, eikä taitava ja eettisesti oikein toimiva lääkäri sellaista suostuisi tekemäänkään. Botoxia en ole laittanut, ja en ymmärrä miksi jotkut -30-vuotiaat lähtevät sitä laittamaan, kun sille ei ole mitään tarvetta. Edelleen, hyvä lääkäri (koska menkää nyt hyvät ihmiset teettämään ne hoidot plastiikkakirurgian erikoislääkärillä eikä millään "kauneusklinikalla") pyrkii luonnolliseen lopputulokseen eikä rahasta asiakkaalta turhan takia.
Sitten jos mennään överiksi ja esim. huulia täytetään koko ajan liian isoilla määrillä, niin kyllähän se tulos on ihan kamalan näköinen. Monet ei tiedä sitä, ettei huulia edes saa täyttää kuin korkeintaan 1-2 kertaa vuodessa.
Tuokin on aivan hihasta vedetty suositus, ettei saisi täyttää kuin 1-2 kertaa vuodessa, koska lääketieteen näkökulmasta täyteaineita ei voi suositella käytettäväksi kertaakaan.
Kauneusleikkaus on siinä mielessä eri asia kuin nämä vierasaineita kehoon tuovat toimenpiteet, että siinä riski on kertaluontoinen, anestesiaan ja leikkauskomplikaatioihin liittyvä. Kun uusi nenä on siinä, ei koidu enää muuta riskiä ja jos leikkaus on onnistunut potilaan mielestä, niin sehän on riski joka kannatti ottaa. Kasvojen lihaksistoon vaikuttavat leikkaukset ovat sitten sikäli vaikeita, että ihohan alkaa ajan mittaan uudelleen roikkua. Toisten iho on venyvämpää ja sama ongelma on muualla kehossa, jolloin tulee epäsuhtaa kasvojen ja muun kehon välille, mikä näyttää epäluonnolliselta.
Kuitenkin, pelkkä kauneusleikkaus on minusta järkevämpi kuin täyteaineet tai botox, jos terveys on hyvä. En lähtisi anestesiaa tekemään kuitenkaan ihmiselle, jolla on sydän- ja verisuonitautien riskitekijöitä tai rytmihäiriötaipumusta. Kauneusleikkaus on iso riski aina, siis anestesian kannalta. Myös näennäisesti terveen ihmisen sydän voi pysähtyä kauneusleikkauksessa eikä tehohoitovalmiuksia ole yksityisellä puolella. Tuttavani on kuollut kauneusleikkauksessa, viisikymppinen, ei suomalainen. Ja se tapahtui erittäin hyvämaineisella klinikalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään huulia pitäisi täyttää ikinä kertaakaan. Ohuet huulet paljon paremman näköiset.
Totta. Myös luonnostaan paksut huulet eivät ole hyvännäköiset omalta mielestäni. Ennenhän niillä oli jopa tietty haukkumanimi, mutta nyt muoti on muuttunut.
Näitä otetaan duunariporukoissa, harvinaisempaa sitten paremmin koulutettujen ihmisten parissa, joissa ei muutenkaan oteta mallia mistään ö-luokan puolikriminelleista seiskajulkkiksista.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta sitä asiaa, että muutos on väliaikainen ja pitkäaikainen käyttö voi heikentää kasvojen lihaksia, eli veltostuttaa niitä, eli loppujen lopuksi lopputulos on heikompi.
Sekin huono puoli toimenpiteissä on, että vetoavat aivan tietynlaisiin miehiin. Joista ainakin itse haluan pysyä mahdollisimman kaukana. Kaikki muut miehet pitävät näitä toimenpiteitä typerinä ja/tai ulkonäköä heikentävinä.