Parantaako hoidot (botox jne.) ulkonäköä?
Parantaako mielestäsi ylimääräiset kehonmuokkauksesta ulkonäköä? Vastaa kyselyyn ja kommentoi tarkemmin alle.
Kommentit (124)
Just tuli Facebookissa viisi munuuttia sitten jonkun ex-mallin påivitys missä oli ilman meikkiä ja kertoi miten hänelle ehdotettiin hoitoja jostain mallitoimistosta ja hän kieltäytyi. Teki pitkän uran siitä huolimatta ja puhui luonnollisen vanhenemisen puolesta. Suomalainen mut en muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tekijästä ja onko tehty maltilla. Kyllä hyvä tekijä saa rumastakin kauniin vrt. vaikka Kardashianit, jotka ei alkujaan ole olleet mitään kaunottaria.
Nekö ovat sun mielestä kauniita🤔 ja hyviä esimerkkejä onnistuneista toimenpiteistä
Ainakin nuo pistoksilla tai millälie langoilla pullistetut huulet on kammottavat ja vähän jopa pelottavatkin kun puhuessa ne ei liiku normaalisti. Kai sille tulee sokeaksi ja aina vaan haluaa lisää koska ei kai niistä nyt yhdellä kertaa saa tuollaisia että on kuin olisi kaksi nakkia vastakkain. Siis sama ilmiö mitä niiden tekoripsien kanssa kun lopulta ne on kuin katuharjat ja omasta mielestä just kivat joita ei edes oikein huomaa vaan seuraavaksi voisi laittaa muutaman tupsun vielä lisää ja ehkä jotain blingblingiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tekijästä ja onko tehty maltilla. Kyllä hyvä tekijä saa rumastakin kauniin vrt. vaikka Kardashianit, jotka ei alkujaan ole olleet mitään kaunottaria.
Nekö ovat sun mielestä kauniita🤔 ja hyviä esimerkkejä onnistuneista toimenpiteistä
Mun on vaikea ymmärtää miksi pitäisi vaihtaa omat kasvot johonkin muovinuken näköisiin kasvoihin, jotka on tuhansilla muillakin.
Nykyään kun transnaisia on niin paljon, niin kuvasta voi tulla heti mieleen transnainen, siis tuollaisita geneerisistä tekoälykasvoista. Transnaiset haluavat vaihtaa kasvonsa mallinukkemaisiin kasvoihin, koska heillä ei ole naisen kasvoja. Nainen haluaa näyttää transnaiselta, kun ihanteet ovat samat, vaikka mies ei tietenkään näytä naiselta livenä. Vain kuva tai video voi sekoittaa molemmat transnaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nuo pistoksilla tai millälie langoilla pullistetut huulet on kammottavat ja vähän jopa pelottavatkin kun puhuessa ne ei liiku normaalisti. Kai sille tulee sokeaksi ja aina vaan haluaa lisää koska ei kai niistä nyt yhdellä kertaa saa tuollaisia että on kuin olisi kaksi nakkia vastakkain. Siis sama ilmiö mitä niiden tekoripsien kanssa kun lopulta ne on kuin katuharjat ja omasta mielestä just kivat joita ei edes oikein huomaa vaan seuraavaksi voisi laittaa muutaman tupsun vielä lisää ja ehkä jotain blingblingiäkin.
Näin pari påivää sitten nuoren naisen jolla oli omituisimmat huulet ikinä! Ylähuuli oli useamman sentin sivuprofiilissä ulkoneva ja paksu, alahuuli ohut. Joku mennyt vähän pieleen vai pitikö näyttää siltä? Pakko oli katsoa mikä homma kun oli niin oudon näköinen. Ihan kun joku lisko.
Liikaa käytettyinä kaikki kauneusoperaatiot pilaa naaman. Tästä on useita esimerkkejä julkkiksista, joilla nuoruuden tavoittelu on mennyt överiksi. Kohtuudella käytettyinä esimerkiksi botox voi parantaa ulkonäköä. Ja olen nähnyt kuvia joissa täyteaineita on käytetty järkevästi eikä tehty mitään makkarahuulia.
Itse en ole teettänyt mitään operaatioita naamalleni, kun ajattelen ettei ladasta tule ferraria penkinpäälliset vaihtamalla.
https://www.instagram.com/reel/DX3WHBBoiNW/?igsh=MTZkMWtnMGg2NWl1OA==
Minusta tässä on hyvä esimerkki, miten nätti nainen on pilannut ulkonäkönsä jollain toimenpiteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä naamansa pilaa kun ruiskutetaan täytteitä ja leikellään sieltä täältä.
Kyse on siitä mitä tehdään ja paljonko
Olen ikäistäni paljon nuoremman näköinen, kun on taidolla ja maltilla tehty. Kukaan ei huomaa
Harmi vaan , jotkut julkimot menevät yli ja siksi ihmiset luulevat että kaikilla tulee niin överiä😅
Mistähän se mahtaa kummuta, että kuvitellaan, ettei näitä "hoitoja" huomaa? Vaikea ymmärtää.
Niin, ja miksi niitä otetaan kun "kukaan ei huomaa".
Näinpä. Kyllä ne useinkin huomaa, mutta ei sitä suoraan sanota. Pari kertaa on käynyt niin, että työkaveri on kertonut ottaneensa täyteainetta (minkä kyllä näkee) ja kertonut että kun oli sellainen ja sellainen ongelma, ja että nyt hän näyttää sitten vain luonnolliselta. Niin mitäpä tuohon voi vastata muuta kuin että aijaa, no onpa kyllä hyvin laitettu kun ei yhtään huomaa.
Aivan, se on kohteliaisuutta, ettei sanota todellista mielipidettä. Eihän ketään halua loukata, kun hän itse pitää omasta ulkonäöstään ja toimenpiteistään. Sama koska nuorekkuutta. Se on useimmiten vain ilahduttamaan tarkoitettu kohteliaisuus. Mutta on jotenkin liikuttavaa, että osa ihmisistä ottaa nämä kohteliaisuudet ihan tosissaan. Sama ihmistyhmä todennäköisesti, joka uskoo kaikki miestenkin iskutarkoituksessa heitellyt kohteliaisuudet. Niitä ei kannattaisi ottaa ihan yksi yhteen. Eri
No nyt on sinulla puurot ja vellit sekaisin. 😅 Näkeehän sen jo omista valokuvista, kuinka on vaikuttanut positiivisesti ulkonäköön. Kyllä minun lähipiiri uskaltaa sanoa mielipiteensä ja moni uusi tuttavuus on sanonut minun näyttävän ikäistäni nuoremmalta, kuultuaan ikäni
Minulle ei ole tehty yhden yhtä toimenpidettä ja silti sanotaan usein 5-10v nuoremman näköiseksi. Luultavasti iso osa ihan kohteliaisuuttaan ja small talkina. Toisekseen miksi pitäisi näyttää nuoremmalta? Mikä se hienous siinä on?
Vierailija kirjoitti:
18 ääntä niin on 100 täynnä.
Mitä merkitystä on 100 friikin äänellä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä naamansa pilaa kun ruiskutetaan täytteitä ja leikellään sieltä täältä.
Olen ikäistäni paljon nuoremman näköinen, kun on taidolla ja maltilla tehty. Kukaan ei huomaa
Harmi vaan , jotkut julkimot menevät yli ja siksi ihmiset luulevat että kaikilla tulee niin överiä😅
Mistähän se mahtaa kummuta, että kuvitellaan, ettei näitä "hoitoja" huomaa? Vaikea ymmärtää.
Näinpä. Kyllä ne useinkin huomaa, mutta ei sitä suoraan sanota. Pari kertaa on käynyt niin, että työkaveri on kertonut ottaneensa täyteainetta (minkä kyllä näkee) ja kertonut että kun oli sellainen ja sellainen ongelma, ja että nyt hän näyttää sitten vain luonnolliselta. Niin mitäpä tuohon voi vastata muuta kuin että aijaa, no onpa kyllä hyvin laitettu kun ei yhtään huomaa.
Aivan, se on kohteliaisuutta, ettei sanota todellista mielipidettä. Eihän ketään halua loukata, kun hän itse pitää omasta ulkonäöstään ja toimenpiteistään. Sama koska nuorekkuutta. Se on useimmiten vain ilahduttamaan tarkoitettu kohteliaisuus. Mutta on jotenkin liikuttavaa, että osa ihmisistä ottaa nämä kohteliaisuudet ihan tosissaan. Sama ihmistyhmä todennäköisesti, joka uskoo kaikki miestenkin iskutarkoituksessa heitellyt kohteliaisuudet. Niitä ei kannattaisi ottaa ihan yksi yhteen. Eri
No nyt on sinulla puurot ja vellit sekaisin. 😅 Näkeehän sen jo omista valokuvista, kuinka on vaikuttanut positiivisesti ulkonäköön. Kyllä minun lähipiiri uskaltaa sanoa mielipiteensä ja moni uusi tuttavuus on sanonut minun näyttävän ikäistäni nuoremmalta, kuultuaan ikäni
Minulle ei ole tehty yhden yhtä toimenpidettä ja silti sanotaan usein 5-10v nuoremman näköiseksi. Luultavasti iso osa ihan kohteliaisuuttaan ja small talkina. Toisekseen miksi pitäisi näyttää nuoremmalta? Mikä se hienous siinä on?
Jos vaikka on julkinen ammatti, tai esiintyy harrastuksen puitteissa
Kyllä se mielialaa kohotaa kun peilistä näkee freesit kasvot kunnossa olevan kropan lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä on hyvä esimerkki, miten nätti nainen on pilannut ulkonäkönsä jollain toimenpiteillä.
No en minäkään pidä liian isoiksi laitetuista huulista, mutta muuta pientä voi hyvin tehdä. Onneksi itsellä on kauniit huulet, viivahuulet on rumat
Mesolankoja olen ajatellut laittaa pussittavien leukapielien takia. Jos langoista saisi apua myös alkavan kaulaheltan kanssa.
Muutama vuosi sitten otin kokeeksi restylane-pistoksia kasvoihin ja se oli kyllä onnistunut kokeilu. Pitääkin alkaa säästää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mielialaa kohotaa kun peilistä näkee freesit kasvot kunnossa olevan kropan lisäksi
Mutta eihän ikäiseltään näyttäminen tarkoita, että ei voisi olla freesit kasvot ja kroppa kunnossa. Itse tiedän useita ihan ikäiseltään näyttäviä nättejä naisia, jotka kantavat itsensä ylpeydellä. Se on viehättävää.
Ikuisen nuoruuden ja nuorekkuuden tavoittelu taas antaa vähän kuvan, että jotain jäi nuoruudessa kokematta, kun pitää edelleen roikkua siinä edes valheellisessa tunteessa, että olisi nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on julkinen ammatti kuten muutamalla ystävälläkin ja osa tunnistaa kadulla. Joudun mm. esiintymään televisiossa välillä eikä kukaan kaltaisistani ota tällaisia toimenpiteitä. Vaikka varmasti täällä väitetään, että mekin olemme ottaneet, niitä "luonnolllisia" ja "näkymättömiä". Tuollaiset jutut vain eivät kuulu meisän piireissämme asioihin, joita pidetään cooleina. Jos nätisti sanon. Yksi kaltaisistani on usein tällä palstalla esillä sen tiimoilta, miten hän on hyvännäköinen vaikka onnjo viisikymppinen...
En lainkaan ymmärrä miksi pitäisi näyttää nuorelta. Tavoittelem kauneutta enkä ikinä haluaisii kiristettyjä ja vahamaisia botox-kasvoja. Pidän todella paljon nimenomaan kasvoistani. Ja kropasta myös.
Tuo on kuin suoraan kauneusklinikan mainoslauseesta miten pitäisi näyttää "freesiltä", vaikka kiristetyt ja pullistetut kasvot ovat sen vastakohta, vahanukke, kuolinnaamio. Täytehuulista puhumattakaan. En edes viitsi sanoa mitä tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä on hyvä esimerkki, miten nätti nainen on pilannut ulkonäkönsä jollain toimenpiteillä.No en minäkään pidä liian isoiksi laitetuista huulista, mutta muuta pientä voi hyvin tehdä. Onneksi itsellä on kauniit huulet, viivahuulet on rumat
Kyllä viivahuulet ovat kauniimmat kuin täytetyt huulet, En avannut linkkiä, en siis sitä kommentoi, mutta täytetyt huulet ovat todella rumat ja pilakuvamaiset. Ihan säälittää naiset jotka haluvat vapaaehtoisesti näyttää naurettavilta ja vielä maksavat siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18 ääntä niin on 100 täynnä.
Mitä merkitystä on 100 friikin äänellä ?
Kumpiko on friikimpi, se joka haluaa näyttää friikiltä vai se joka äänestää friikkiäänestyksessä🤔
Yksikään mies ei ole vastannut, että parantaa 😅