Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parantaako hoidot (botox jne.) ulkonäköä?

Vierailija
13.05.2026 |

Parantaako mielestäsi ylimääräiset kehonmuokkauksesta ulkonäköä? Vastaa kyselyyn ja kommentoi tarkemmin alle.

Hoitojen vaikutus ulkonäköön?

Vaihtoehdot

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki julkkiset käyttävät,osa hillitysti. Itse myös näytän nuorekkaalta, iho on napakka ja sileä.

Eri asia on täyttää huulet ja posket ylisuuriksi.

Vierailija
42/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä naamansa pilaa kun ruiskutetaan täytteitä ja leikellään sieltä täältä.

Kyse on siitä mitä tehdään ja paljonko

Olen ikäistäni paljon nuoremman näköinen, kun on taidolla ja maltilla tehty. Kukaan ei huomaa

Harmi vaan , jotkut  julkimot menevät yli ja siksi ihmiset luulevat että kaikilla tulee niin överiä😅

Mistähän se mahtaa kummuta, että kuvitellaan, ettei näitä "hoitoja" huomaa? Vaikea ymmärtää.

Niin, ja miksi niitä otetaan kun "kukaan ei huomaa".

Näinpä. Kyllä ne useinkin huomaa, mutta ei sitä suoraan sanota. Pari kertaa on käynyt niin, että työkaveri on kertonut ottaneensa täyteainetta (minkä kyllä näkee) ja kertonut että kun oli sellainen ja sellainen ongelma, ja että nyt hän näyttää sitten vain luonnolliselta. Niin mitäpä tuohon voi vastata muuta kuin että aijaa, no onpa kyllä hyvin laitettu kun ei yhtään huomaa. 

Aivan, se on kohteliaisuutta, ettei sanota todellista mielipidettä. Eihän ketään halua loukata, kun hän itse pitää omasta ulkonäöstään ja toimenpiteistään. Sama koska nuorekkuutta. Se on useimmiten vain ilahduttamaan tarkoitettu kohteliaisuus. Mutta on jotenkin liikuttavaa, että osa ihmisistä ottaa nämä kohteliaisuudet ihan tosissaan. Sama ihmistyhmä todennäköisesti, joka uskoo kaikki miestenkin iskutarkoituksessa heitellyt kohteliaisuudet. Niitä ei kannattaisi ottaa ihan yksi yhteen. Eri

No nyt on sinulla puurot ja vellit sekaisin. 😅 Näkeehän sen jo omista valokuvista, kuinka   on vaikuttanut positiivisesti ulkonäköön. Kyllä minun lähipiiri uskaltaa sanoa  mielipiteensä ja moni uusi tuttavuus  on sanonut  minun näyttävän ikäistäni nuoremmalta, kuultuaan ikäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin vain hillitysti botoxia, jos sitä ei testattaisi eläimillä. Kaikki muu näyttää kamalalta.

Olen lukenut sen auttavan narskutukseen. Saatanpa kokeilla.

Migreeniin ja bruksismiin käytetään lääketieteessä, joten botoxia on tutkittu. Täyteaineet ovat täysin tuntemattomia vierasaineita, joita jotkut haluavat ruiskuttaa ihon sisälle ja toimia koekaniineina kuten toimivat aikoinaan silikonienkin ottajat. Silikoneista syntyi aivan oma syöpänsä, jota ei käytännössä muilla esiinny kuin silikonien ottajilla, ALCL= anaplastinen suurisoluinen lymfooma. Aika näyttää millaisia sairauksia täyteiaineista syntyy. Eri

Injektoitavissa täyteaineissa on aineita,  jota on ihmisen omassa kehossa. Tietysti niissä on  myös monentasoisia

Kommenttisi on tavallaan kauhistuttava, koska olet lukenut mainoslauseet totena. Eikö sinun ymmärryksesi riitä havaitsemaan mikä se ongelma niissä on? Siis että haluat kehoosi aineita, joita ei ole millään tavoin tutkittu ja testattu mitä niistä seuraa pitkällä aikavälillä? En ikinä antaisi pistää ihoni alle mitään, jota ei ole tutkittu. Vastaa omasta mielestäni huumeiden käyttöä riskitasoiltaan paitsi että opiaatit ovat melko turvallisia, jos ne olisivat puhtaita aineita. Niitä on tutkittu todella paljon. Ennemmin käyttäisin heroiinia kuin ottaisin täyteaineita, jos olisi pakko valita.

Vierailija
44/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Botox eläinrääkkäystä

- Fillerit aivan käsittämätön muoti, ja jos kapseloituu voi naama olla pilalla ikuisesti, poisto voi olla vaikeaa

- Miksi kukaan ottaisi enää silarit tms. implantit??

- Vapaaehtoisesti leikeltäväksi missä aina riskinä hermovauriot ja krooniset kivut, juu ei, aivan sairasta 

Vierailija
45/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki julkkiset käyttävät,osa hillitysti. Itse myös näytän nuorekkaalta, iho on napakka ja sileä.

No minä olen julkkis enkä ole käyttänyt. On kyllä kerran epäilty käyttäneen mikä oli kyllä loukkaavaa. En ikinä tekisi tuollaisia toimenpiteitä. 

Vierailija
46/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoito parantaa ulkonäköä, jos se on tosiaan sellaista ihonhoitoa, joka parantaa ihon kuntoa. Hyvässä kunnossa oleva, kiinteä ja hyvin kosteutettu iho on kaunis. 

Mutta eihän nuo täyteaineet ole hoitoja, vaan pikemminkin juuri vain kehonmuokkausta. Niiden jäljiltä iho on edelleen yhtä huonokuntoinen, ja hermomyrkky vain lamaannuttaa ihon alla olevan lihaksen toimimattomaksi. 

Sinulla on nyt botox ( hermomyrkky) ja täyteaineet sekaisin. Ei täyteaineet mitään halvaannuta, eikä vaikuta ihon kuntoon. Miksi heitellä kommenttia tietämättömänä ?

Täyteaineet ovat vielä pahempia kuin botox, niitähän ei ole tutkittu lainkaan. Botoxia on tutkittu. Eri

Älä  puhu vastoin parempaa tietoa, kaikki ainesosat tunnetaan. Lääkärit käyttävät itsekin. Sitäpaitsi laseroimalla saa myös ihmeitä aikaan

Seurauksia ei tunneta, koska näitä aineita ei ole tutkittu. Se että tiedät käyttäväsi peukkua tai täyteaineita, ei tee niistä turvallisia. Näitä aineita eivät pääsääntöisesti pistä lääkärit, vaan kosmetologit ja muut vastaavat, jotka voivat tilata aineet vaikka KIinasta. 

Voit kysyä lääkäriltäsi puhunko totta tai lukea plastiikkakirugi Atte Mannisen kirjasta Ihmisen korjaaja. Täyteaineita ei kannattaisi kenenkään käyttää.

Minulle on laittanut  plastiikkakirurgi, ihan turvallista ainetta,  ei ole " kiinantavaraa ", lisäksi otsaryppyjä on hoidettu laserlämpökäsittelyllä

Aika vinhaa että rinnastat peukun käyttöön  ! 🙄😡

Vierailija
47/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan pysty arvostamaan ihmistä joka on henkisesti niin heikko ja miellyttämisenhaluinen että ottaa jotain pistoksia yms. Ihan silkkaa typeryyttä ja se että muut typerykset tekevät samaa ei tee siitä vähemmän typerää :D

Vierailija
48/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaahan ne ulkonäön. Näkeehän sen nykymaailmassa. Kauniista ihmisistä tulee k i r v e e l l ä veistetyn näköisiä

Vierailija
49/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä naamansa pilaa kun ruiskutetaan täytteitä ja leikellään sieltä täältä.

Kyse on siitä mitä tehdään ja paljonko

Olen ikäistäni paljon nuoremman näköinen, kun on taidolla ja maltilla tehty. Kukaan ei huomaa

Harmi vaan , jotkut  julkimot menevät yli ja siksi ihmiset luulevat että kaikilla tulee niin överiä😅

Mistähän se mahtaa kummuta, että kuvitellaan, ettei näitä "hoitoja" huomaa? Vaikea ymmärtää.

Niin, ja miksi niitä otetaan kun "kukaan ei huomaa".

Näinpä. Kyllä ne useinkin huomaa, mutta ei sitä suoraan sanota. Pari kertaa on käynyt niin, että työkaveri on kertonut ottaneensa täyteainetta (minkä kyllä näkee) ja kertonut että kun oli sellainen ja sellainen ongelma, ja että nyt hän näyttää sitten vain luonnolliselta. Niin mitäpä tuohon voi vastata muuta kuin että aijaa, no onpa kyllä hyvin laitettu kun ei yhtään huomaa. 

Aivan, se on kohteliaisuutta, ettei sanota todellista mielipidettä. Eihän ketään halua loukata, kun hän itse pitää omasta ulkonäöstään ja toimenpiteistään. Sama koska nuorekkuutta. Se on useimmiten vain ilahduttamaan tarkoitettu kohteliaisuus. Mutta on jotenkin liikuttavaa, että osa ihmisistä ottaa nämä kohteliaisuudet ihan tosissaan. Sama ihmistyhmä todennäköisesti, joka uskoo kaikki miestenkin iskutarkoituksessa heitellyt kohteliaisuudet. Niitä ei kannattaisi ottaa ihan yksi yhteen. Eri

No nyt on sinulla puurot ja vellit sekaisin. 😅 Näkeehän sen jo omista valokuvista, kuinka   on vaikuttanut positiivisesti ulkonäköön. Kyllä minun lähipiiri uskaltaa sanoa  mielipiteensä ja moni uusi tuttavuus  on sanonut  minun näyttävän ikäistäni nuoremmalta, kuultuaan ikäni

Kohteliaisuudet ovat ilahduttaneet sinua ehkä siksi, että et ole tottunut niihin. Tässä on merkittävää eroa ihmisten kesken ja joskus näkee, miten miehet pystyvät manipuloimaan naista, joka ei ole tottunut kehuihin. Hänellä on heikko itsetunto ja häntä voi silloin ilahduttaa ja saada kiinnittymään itseeän hyvin yksinkertaisesti, kehumalla ja lirkuttelemalla. Kun taas naisiin, jotka ovat saaneet paljon kohteliaisuuksia nuoresta asti, ei kohtelisuuksilla ole mitään sellaista vaikutusta. Pitää olla paljon enemmän. Toki kohteliaisuuksia myös tarvitaan. 

Kohteliaisuuksilla osa miehistä pyrkii manipuloimaan ja osa naisista lankeaa kerta toisensa jälkeen ymmärtämättä, että mies joka lirkuttelee minulle, lirkuttelee kaikille muillekin naisille. Tämä oli ohis, mutta tulipahan sanottua. Luulen, että ihmisillä, jotka ottavat näitä toimenpiteitä, voi usein olla epävarmuuksia, joita muut voivat käyttää hyväkseen esim. kuvaamallani tavalla.

Vierailija
50/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmeettiset toimenpiteet parantaa ulkonäköä, jos on jotain parannettavaa. Kuten sibeliusrypyt, huultenympärysrypyt,  hamsteripussit, marionettijuonteet, maksaläiskät, aknearvet. Parantaahan se myös itsevarmuutta, jos korjataan jotain epänormaalia kasvoissa, joka jatkuvasti kiinnittää epätoivotulla tavalla muiden huomiota. Mutta yksikään alunperin kaunis ihminen, jota on keinotekoisesti paranneltu lisää ja lisää, ei ole kyllä kauniimmaksi muuttunut. Kun ei se ikinä jää vain siihen pieneen viankorjaukseen, vaan lopulta muututaan joksikin toiseksi ja liioitteluksi. Siinä vaiheessa kun muutokset näkee naamasta, niitä on liikaa. Huulten täyttö ei sovi oikein kellekkään. Sen näkee aina.

Vierailija
51/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa paska kaikki mollaajat ! Tuomitsetteko nekin jotka on esim kolarissa, tai  tulipalossa  saaneet vammoja ja niitä korjataan ?

Vierailija
52/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se napakka iho näyttää lähinnä kiristyneeltä

Vierailija
53/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen julkkis enkä ole käyttänyt. On kyllä kerran epäilty käyttäneen mikä oli kyllä loukkaavaa. En ikinä tekisi tuollaisia toimenpiteitä. 

Se että höpöttää vauvapalstalla ei tee höpöttäjästä julkkista.

Vierailija
54/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoito parantaa ulkonäköä, jos se on tosiaan sellaista ihonhoitoa, joka parantaa ihon kuntoa. Hyvässä kunnossa oleva, kiinteä ja hyvin kosteutettu iho on kaunis. 

Mutta eihän nuo täyteaineet ole hoitoja, vaan pikemminkin juuri vain kehonmuokkausta. Niiden jäljiltä iho on edelleen yhtä huonokuntoinen, ja hermomyrkky vain lamaannuttaa ihon alla olevan lihaksen toimimattomaksi. 

Sinulla on nyt botox ( hermomyrkky) ja täyteaineet sekaisin. Ei täyteaineet mitään halvaannuta, eikä vaikuta ihon kuntoon. Miksi heitellä kommenttia tietämättömänä ?

Täyteaineet ovat vielä pahempia kuin botox, niitähän ei ole tutkittu lainkaan. Botoxia on tutkittu. Eri

Älä  puhu vastoin parempaa tietoa, kaikki ainesosat tunnetaan. Lääkärit käyttävät itsekin. Sitäpaitsi laseroimalla saa myös ihmeitä aikaan

Seurauksia ei tunneta, koska näitä aineita ei ole tutkittu. Se että tiedät käyttäväsi peukkua tai täyteaineita, ei tee niistä turvallisia. Näitä aineita eivät pääsääntöisesti pistä lääkärit, vaan kosmetologit ja muut vastaavat, jotka voivat tilata aineet vaikka KIinasta. 

Voit kysyä lääkäriltäsi puhunko totta tai lukea plastiikkakirugi Atte Mannisen kirjasta Ihmisen korjaaja. Täyteaineita ei kannattaisi kenenkään käyttää.

Minulle on laittanut  plastiikkakirurgi, ihan turvallista ainetta,  ei ole " kiinantavaraa ", lisäksi otsaryppyjä on hoidettu laserlämpökäsittelyllä

Aika vinhaa että rinnastat peukun käyttöön  ! 🙄😡

Saanko kysyä kuka plastiikkakirurgi on kyseessä? Täyteaineita saa tosiaan pistää kuka tahansa. Myös plastiikkakirurgi.

Vierailija
55/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakaa paska kaikki mollaajat ! Tuomitsetteko nekin jotka on esim kolarissa, tai  tulipalossa  saaneet vammoja ja niitä korjataan ?

Ottaa näemmä lujille muiden mielipiteet.Elämähän on juuri sitä,että jokainen valitsee itse mitä tekee mutta kantaa myös seuraukset.

Vierailija
56/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Onnea, olet ihan uskomattoman tyhmä ihminen

Vierailija
57/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä tuomittu ole, on vain tuotu esille asioita, jotka pitävät paikkansa ja joita toimenpiteitä tehneet eivät suostu uskomaan. Kauneustoimenpiteistä on se hyöty muille, että plastiikkakirurgi saa harjoitella ihmisen leikkaamista paljon, jolloin lääketieteellisten toimenpiteiden tekeminen onnistuu paremmin. Täyteaineita ei tosin käytetä ja rintarekonstruktiokin pyritään hoitamaan omalla rasvakudoksella, ei silikoneilla. Koska kyseessä on kehoon tuotu vierasesine omine riskeineen.

Vierailija
58/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan pysty arvostamaan ihmistä joka on henkisesti niin heikko ja miellyttämisenhaluinen että ottaa jotain pistoksia yms. Ihan silkkaa typeryyttä ja se että muut typerykset tekevät samaa ei tee siitä vähemmän typerää :D

Hyvesignalointia sinulta 😅 

Vierailija
59/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla tämä typeryys vasta bisnestä onkin ja suomalaiset Sulo Vileenithän rynnii sinne ja itkevät täällä epämuodostumia,vuotavia rintaimplantteja tms. jotkut jopa jäävät sille tielle.Sairasta.

Vierailija
60/77 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmeettiset toimenpiteet parantaa ulkonäköä, jos on jotain parannettavaa. Kuten sibeliusrypyt, huultenympärysrypyt,  hamsteripussit, marionettijuonteet, maksaläiskät, aknearvet. Parantaahan se myös itsevarmuutta, jos korjataan jotain epänormaalia kasvoissa, joka jatkuvasti kiinnittää epätoivotulla tavalla muiden huomiota. Mutta yksikään alunperin kaunis ihminen, jota on keinotekoisesti paranneltu lisää ja lisää, ei ole kyllä kauniimmaksi muuttunut. Kun ei se ikinä jää vain siihen pieneen viankorjaukseen, vaan lopulta muututaan joksikin toiseksi ja liioitteluksi. Siinä vaiheessa kun muutokset näkee naamasta, niitä on liikaa. Huulten täyttö ei sovi oikein kellekkään. Sen näkee aina.

.. ei ikinä jää  vain siihen  ...

Tuo on paskapuhetta ! Näet  näköjään vain äärimmilleen menneet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi