Jos ostaisi jotain kesävaatteita viikonloppuna
Riippuu tietysti että mitä löytyy tällaiselle valaalle.
Kommentit (40)
Et olisi "valas", jos pitäisit huolta terveydestäsi. Mutta kun "ei huvita" ja sitten vingut täällä, kun on sitä ja tätä sairautta, lihavuuden lisäksi. Kaikki pitäisi saada, itse tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Et olisi "valas", jos pitäisit huolta terveydestäsi. Mutta kun "ei huvita" ja sitten vingut täällä, kun on sitä ja tätä sairautta, lihavuuden lisäksi. Kaikki pitäisi saada, itse tekemättä mitään.
Niin, en jaksa laihduttaa. Ruoka tuo mulle edes hetkeksi hyvän mielen ja olon.ap
Tämä osti rekin täyteen uusia vaatteita laidasta laitaan.Enkä maksanut paljon.Viime kesänä löyty ihania vaatteita taas rekillinen..Kenkiäkin on uusia..ja edullisesti kaikki.Oon hirveen kranttu,Oma tyyli.
My olssonilta olisi kiva joskus ostaa mekko.ap
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ovat suurin osa ihan hirveitä! Ihan kuin Vallilan räikeistä, sekavista kankaista tehtyjä.
Mitä kokoja sillä Olssonilla on? Ei taida koot riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ovat suurin osa ihan hirveitä! Ihan kuin Vallilan räikeistä, sekavista kankaista tehtyjä.
Mä tykkään niistä. Mitkä sun mielestäsi on kauniita?
Vierailija kirjoitti:
Ei taida riittää. 2xl on mun kokoni.
Frilladress Mai on suosikkini. Tiedän ettei ole kokoja.ap
Kiitos kommenteista, olen se hääjuhlien asusta "tuskastuja".
Hieman naurattaa itseänikin, mutta inhoan myös suoria housuja, bleisereitä, en tiedä mitä tarkoittaa halterneck toppi, enkä jalkojeni takia voi käyttää ballerinoja. Tunnen itseni vaikeaksi ihmiseksi. Sori.
Katsoin goodlella 😂 Ei jumaleissön halternaeckiä näillä utareilla 🤣
Tähän saakka juhlapukeutumiseni on ollut siistit pillifarkut (mustat tai tumman siniset) ja löysähkö juhlava pusero. Nyt on vaan pukukoodi, että juhla-asu.
Mitä tulee vaatteiden sivottamiseen, niin ensin tietty etsin max 2 silmää miellyttävää ja voittajasta sen oikean koon. En todellakaan viitsi sovitella useasti vaan yleensä se on rätti päälle, pois ja kassalle. Netistä ostattaessa istuvuus ja koko on ???, jopa vaatteen materiaali ja laatu.
Osta Vallilan kangasta ja teetä ompelijalla.
Tähän ketjuun voi linkittää kauniita mekkoja.
Vielä ehdit laihtua 10kg ,jos haluat.
Kesä yllättää jokavuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehdit laihtua 10kg ,jos haluat.
Kesä yllättää jokavuosi.
En minä jaksa laihduttaa. Mulla on vähintään 50kg ylipainoa.ap
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi ostaa varsitennarit kun entiset hajoilee, sekä kesäkelin ulkoilu-/vaellushousut. Revolutionilla olis mieluisia, mutta en tykkää nettiostoksista kun haluan käsin kosketella sovittaa vaatteita + kenkiä. Häihin pitäis ostaa mekko ja kengät, mutta inhoan mekkoja ja korkkareita. Mikä olis muu vaihtoehto?
Katso Bypias, siellä on ihania mekkoja, varmasti löytyy sinullekin. Asusta juhlavaksi koruilla ja laukulla. Laita matalat kengät, paljon tyylikkäämmätkin kuin korkkarit. Osta sellainen yksinkertainen, neutraalin värinen mekko jota voit käyttää koko kesän.
Vierailija kirjoitti:
Tämä osti rekin täyteen uusia vaatteita laidasta laitaan.Enkä maksanut paljon.Viime kesänä löyty ihania vaatteita taas rekillinen..Kenkiäkin on uusia..ja edullisesti kaikki.Oon hirveen kranttu,Oma tyyli.
Mä taas olen minimalisti ja pärjään tosi vähillä kesävaatteilla.
Mä ostin Nansolta pellavamekon. Tykkään pellavasta ja pitkä löysä mekko on kesällä kiva. Niillä on isojakin kokoja. Mä ostin nyt normaalia pienemmän koon kun olen jotenkin laihtunut ja kutistunut. Alan kai pienentyä vanhemmiten tai sitten Nanson mekot on reilua mitoitusta. Sekin on mahdollista.
Vilkaisin Bypias ja joo, tuollaisen hulmuavan mekon voisin kyllä päälleni pistää ja jalkaan sopivan väriset varsitennarit, on vaan noi liikkeensä turhan kaukana.
Mulla on 2 mekkoa, toinen muistaakseni Cubuksesta ostettu iloisen värinen ja mukavan löysä, ja toinen Nansotyylinen pintaa pitkin menevä tummempi joka taas löydetty etelän mailta. Molemmilla on jo ikää, mutta päällä pitämiskertoja molemmilla tasan 0. En ole mekko-, enkä hameihminen, enkä suorien housujen, enkä..... Toki pitää joku riepu ostaa, pidän kerran ja sitten se homehtuu vaatekaapissa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida riittää. 2xl on mun kokoni.
Temusta löytyy vaikka mitä. 2xl täälläki :)
Ei ole muiden ongelma. Ihan itse täällä kerjäät huomiota, milloin milläkin. Valehtelet ja sitten syytät muita.