Jos ostaisi jotain kesävaatteita viikonloppuna
Riippuu tietysti että mitä löytyy tällaiselle valaalle.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ai, nyt on rahaa?
Ei marketvaatteet ole kalliita
Vierailija kirjoitti:
No osta, mitä sitten?
Ei mitään
Motonetistä löytyy halvalla pressuja
Mun pitäisi ostaa varsitennarit kun entiset hajoilee, sekä kesäkelin ulkoilu-/vaellushousut. Revolutionilla olis mieluisia, mutta en tykkää nettiostoksista kun haluan käsin kosketella sovittaa vaatteita + kenkiä. Häihin pitäis ostaa mekko ja kengät, mutta inhoan mekkoja ja korkkareita. Mikä olis muu vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Motonetistä löytyy halvalla pressuja
Ai, sä pukeudut niihin?
Vierailija kirjoitti:
Tukisukat jo onkin!
Niin on. Niitä pitää kyllä vielä yhdet, uudet parit hommata.
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi ostaa varsitennarit kun entiset hajoilee, sekä kesäkelin ulkoilu-/vaellushousut. Revolutionilla olis mieluisia, mutta en tykkää nettiostoksista kun haluan käsin kosketella sovittaa vaatteita + kenkiä. Häihin pitäis ostaa mekko ja kengät, mutta inhoan mekkoja ja korkkareita. Mikä olis muu vaihtoehto?
Minä inhoan sovittelua! Puet ja riisut useita vaihtoehtoja, hiostaa ja tympii.
Ammattivalittaja, joka täällä aina valittaa kun ei ole rahaa. Ei edes kesävaatteisiin. Mutta hänen juttunsa elävät siihen tahtiin, että ikinä ei voi tietää mikä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Suorat housut, halterneck toppi, ballerinat ja joku jakku jos on viileetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä inhoan sovittelua! Puet ja riisut useita vaihtoehtoja, hiostaa ja tympii.
Niin minäkin, mutta hommaa helpottaa huomattavasti, jos laittaa kotona mahdollisimman helpot ja kevyet vaatteeet ja jalkineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, nyt on rahaa?
Sinähän olet valittanut, kuinka et löydä vaatteita edes kirpputorilta. Saati jostain marketista. Tai ettei ole taaskaan varaa kesävaatteisiin. Omituista venkoilua.
Onko mies antanut sinulle palkan laskun sijasta palkan noston?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, nyt on rahaa?
Sinähän olet valittanut, kuinka et löydä vaatteita edes kirpputorilta. Saati jostain marketista. Tai ettei ole taaskaan varaa kesävaatteisiin. Omituista venkoilua.
Eihän se sun ongelma ole. Katsoin netistä ja näytti kauppaan tulleen xxl koon kesävaatteita. Eikä mun raha-asiat ole sun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Housupuku tai kivat housut ja neule, joista iloitset juhlien jälkeenkin. Kukaan ei pakota käyttämään korkokenkiä. Osta hyvät kengät, joille on käyttöä myös myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies antanut sinulle palkan laskun sijasta palkan noston?
Ei
Osta vain. Piristää mieltä kummasti. Ja nyt neuvon sinua : Älä puhu itsestäsi niin halventavaan sävyyn, eiköhän me kaikki tänne mahduta ja jokaisella on omat " vikansa".