Mies, mistä maasta hankkisit naisen jos hankkisit?
Kommentit (55)
Suomalainen paras, mutta tykään myös pitkistä, mustatukkaisista lakota- eli siouxintiaaninaisista.
Vierailija kirjoitti:
Ranskasta. Suomalaiset on liian sekaisin. Ja juntteja.
Elikkä osaat hyvin ranskan kieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brasilia
Osaatko kieltä 🤣😂🤣😂
Jep taalaan Lontoota bättre kun olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brasilia
Osaatko kieltä 🤣😂🤣😂
Olen opiskellut brasiliaa työväenopistossa jo monta vuotta. Myös olen opiskellut belgiaa ja sveitsiä. Kyllä kielet on hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brasilia
Osaatko kieltä 🤣😂🤣😂
Osaako suomalaiset neekerinnussijattaret somaliaa?
Vierailija kirjoitti:
Kolumbia tai Chile
Ihana sinähän olet kielinero. Sitten sinne vain vaimoa valkkaamaan 🤭🤭🤭🤭🤭
Suomesta tottakai niinku aina ennenkin. Mutta yleensä niin päin että nainen tulee ja hankkii mut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brasilia
Osaatko kieltä 🤣😂🤣😂
Minun ihana Somai mies on opiskellut Suomenkilen , osaa tosi hyvin. Koko perhe puhumme suomea.
Joo hankkisin. 60kg ulkomaalaista naista kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta tottakai niinku aina ennenkin. Mutta yleensä niin päin että nainen tulee ja hankkii mut.
Baaritiskiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brasilia
Osaatko kieltä 🤣😂🤣😂
Minun ihana Somai mies on opiskellut Suomenkilen , osaa tosi hyvin. Koko perhe puhumme suomea.
Jep sitten se brassinainenkin opettelee suomen.
Vierailija kirjoitti:
Somaliasta. Nainen sieltä olisi toiveissani. He ovat kauniita ja paksuja. Ja, luojan kiitos, heidät on mutiloitu. Me vihvassut pidämme sitä äärimmäisenä tasa-arvon osoituksena.
Tarvitsee purkinavaajan lemmiskelyyn.
Suomalaiset naiset ovat pilattu. Lääkkeillä, vasemmistolaisella woketuksella yms. Hakisin todennäköisesti Aasian maista, ehkä Kiina, Vietman tai Thaimaa.
Keniassa on iloisia ja kivoja emäntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brasilia
Osaatko kieltä 🤣😂🤣😂
Olen opiskellut brasiliaa työväenopistossa jo monta vuotta. Myös olen opiskellut belgiaa ja sveitsiä. Kyllä kielet on hallussa.
Meksikon ja Monacon kielen kurssit on kanssa kiinnostavia.
Etelä-Amerikasta sellaisen muodokkaan naisen, jolla isot rinnat, kapea uuma ja pyöreä takamus. Viettelevät ruskeat silmät, täyteläiset punaiset huulet, ruskettunut iho, mustat kiiltävät hiukset, ohuet nilkat. Jyystäisin joka päivä ihan himona!
Jos en olisi jo suhteessa niin yrittäisin jälleen ehdottomasti hankkia Etelä-Amerikkalaisen naisen esim. Kollumbia, Peru, Chile. siellä päin hyvin usein naiset arvostavat naiseuttaan ja perhe on tärkein, eli kunnon naisia. Kuulemma monissa aasian maissa myös vastaavia arvoja.
Irlannista kai. Jos siis lähdetään ajatuksesta että voisin päättää mistä maasta elämäni rakkaus löytyisi eikä se maa saisi olla Suomi.
Hankitaan ja nussitaan pilkkua kuin billua ;)