Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivoja seksikysymyksiä, N47 vastaa

Vierailija
12.05.2026 |

Hyvänmielen kysymyksiä, vastailen parhaani mukaan. 

Kommentit (966)

Vierailija
941/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten paljon idi ootteja on täällä kysymässä vaikka mitä ja luulevat, että oikeesti toisella puolella on joku milffi päivystämässä ja vastaamassa

Vierailija
942/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten paljon idi ootteja on täällä kysymässä vaikka mitä ja luulevat, että oikeesti toisella puolella on joku milffi päivystämässä ja vastaamassa

Kyllä täällä on ihan oikea nainen vastaamassa, miten sitä on niin vaikea uskoa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihastunut kollegaan?

Vierailija
944/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän palstan miesten vakiouskomus on, että mies kirjoittelee. Käsittämätöntä!

N

Vierailija
945/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea nainen? Kuule sinä oikea nainen,

Tuu tänään klo 13 Mankin Nesteelle ja ja laita vaikka joku niittykukka tulkaam niin mä tunnistan sinut siitä, niin katsotaan kuinka aito nainen sä oikein olet.

Ja tarkistan ne stringit sinulta mitä niin kehit melkein joka toisessa vastauksessa sulla olevan

Vierailija
946/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Ilmeisesti miehiä, jotka ovat tottuneet pettymään kerta toisensa jälkeen ja usko parempaan huomiseen mennyt?

No, on täällä samanlaisia naisiakin kyllä.

Vierailija
947/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu tänään klo 13 Mankin Nesteelle ja ja laita vaikka joku niittykukka tulkaam niin mä tunnistan sinut siitä, niin katsotaan kuinka aito nainen sä oikein olet.

Ja tarkistan ne stringit sinulta mitä niin kehit melkein joka toisessa vastauksessa sulla olevan

Se, etten tule paikalle ei ole todiste siitä etten olisi aidosti sitä mitä olen kertonut olevani vaan siitä, että minulla on jo suunnitelmia tälle kesäpäivälle ja olen toisaalla. 

Vierailija
948/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useampaankin kertaan. 

Vierailija
949/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Ehkä ovat tulleet höynäytetyksi ja sitä kautta skeptisiksi. Se asenne voi ajaa ihmisiä kauemmas irl. 

Vierailija
950/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö onnistuu ilman liukastusainetta?

Vierailija
951/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö kelpaa kenellekään alle 70v miehelle?

Vierailija
952/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut joku tilanne mikä on saanut sinut erityisen kovaan kiimaan?

Vierailija
953/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtanut seksiin? Minulle kävi näin.

Vierailija
954/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, etten tule paikalle ei ole todiste siitä etten olisi aidosti sitä mitä olen kertonut olevani vaan siitä, että minulla on jo suunnitelmia tälle kesäpäivälle ja olen toisaalla. 

Odotan…. Täällä. Neste Mankki

Tule vaan, niin tehdään vaikka hyvä karvavälinautinto

Vierailija
955/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas tää sama katu huo ra täällä mukamas vastailee!

Ei edes saapunut nesteelle, että olisi voinut tarkistaa huo ran nutellaaukon

Vierailija
956/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö onnistuu ilman liukastusainetta?

Juu, liukkaria tarvii aniharvoin, vain jos on pitkä sessio ja useampi erä, ei aina niissäkään. 

Vierailija
957/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö kelpaa kenellekään alle 70v miehelle?

Hyvin kelpaa kolmekymppisillekin ja allekin 😄

Vierailija
958/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtanut seksiin? Minulle kävi näin.

Kerran on johtanut. 

Vierailija
959/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus saa orgasmeja helpommin ja sitä voisi vaan jatkaa ja jatkaa, niissä tilanteissa ajautuu kovaan kiimaan, eikä tahdo lopettaa ollenkaan. 

Voi siis olla, että ensin olen miehen kanssa, jatkan siitä sormin, dildolla ja taas miehen kanssa... 

Vierailija
960/966 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus saa orgasmeja helpommin ja sitä voisi vaan jatkaa ja jatkaa, niissä tilanteissa ajautuu kovaan kiimaan, eikä tahdo lopettaa ollenkaan. 

Voi siis olla, että ensin olen miehen kanssa, jatkan siitä sormin, dildolla ja taas miehen kanssa... 

Kuulostaa vähän samantapaiselta kuin edgetys, jota miehenä joskus harrastelen. Sillä erolla toki, että miehelle, ainakin minulle, ensimmäinen orgasmi on myös viimeinen siihen sessioon... Kuumaa on joka tapauksessa, ja tuollainen kyky on yksi harvoja asioita, joista olen aidosti kateellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä