Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saanut useamman varoituksen työnantajalta enkä häpeä

Vierailija
12.05.2026 |

Työnantajan mielestä käytökseni työpaikalla on ollut asiatonta muita kohtaan, vaikka minä ainoastaan puolustan oikeuksiani. Olen vuosia joutunut tekemään toisten työt, ja laiskat työkaverit odottavat että vaan alistuisin kynnysmatoksi. Ovat uhkailleet irtisanomisella useita kertoja, mutta ongelma kun eivät uskalla. XD Tyypillistä suomalaisessa firmassa, jossa pomot yrittävät vierittää ongelmia yhden ihmisen niskoille.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla on vahvempi työmoraali kuin toisilla ja ne ne tekee sitten muidenkin töitä, kun muuten ei mitään tapahdu.

Niin mutta niihin pitäisi voida puuttua rakentavasti, tuommoinen että annetaan varoituksia niin kertoo jotain ihan päinvastaista.

Vierailija
22/26 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumma juttu, noin pätevä ja ahkera työntekijä ei saa parempia työtarjouksia muilta firmoilta 🤔? Meidän alall parhaat revitään paremmilla palkkatarjouksila kyllä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pareton periaate eli 1/5 tekee 4/5 töistä ja ne loput 4/5 eroavat varkaista vain nimellisesti.

Vierailija
24/26 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin loparit kun sain varoituksen. Sitä oli edeltänyt raskaus- ja äitiyssyrjintä, kiusaaminen ja esimerkiksi työtehtävien järjestämättä jättäminen (japanissa yleinen savustamisen muoto), ohjauksen puute ja yleinen vittumaisuus ja huono käytös esimiehiltä sekä kollegoilta sisältäen huutamista herran vuonna 2026. Osastolla oli 1 inhimillinen tyyppi ja 10 örkkiä. 

Vierailija
25/26 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala etsiä uutta duunia ja jätä laiskiaiset keskenään.

Vika lause paljasti, että APlla kyllä työpaikkoja on piisannut. Selkeesti laiskiaisia jätetty "pärjäämään". :D

Vierailija
26/26 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet saanut useamman varoituksen samasta asiasta, sun työsuhde voidaan kohta purkaa. Kannattaisi olla uusi paikka valmiina.

Kyllä, se olisi voitu purkaa kauan sitten. Eli mitä kysymyksiä se herättää silloin, jos työnantaja ei niin tee?

No, sen mitä jo sanoit. Työnantaja on laiska. Ja sulla on edelleen asennevamma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan