Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että Suomen pääkaupunki on niin tylsä?

Vierailija
21.07.2022 |

Muutin puoli vuotta sitten Helsinkiin ihan hyvälle alueelle ja olen nyt jo käytännössä nähnyt kaiken ja suunnittelen muuttoa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin haluaisit muuttaa?

Vierailija
2/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin haluaisit muuttaa?

Varmaan enskn Turkuun ja sitten myöhemmin johonkin toiseen maahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo vielä nähnyt kaikkea pk-seudulta. Lähe seikkailemaan Espooseen, Kauniaisiin ja Vantaalle seuraavaksi.

Vierailija
4/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Turussa ei ainakaan tapahdu mitään. Mitä nyt Aurajoki tuossa virtaa.

Vierailija
5/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadin yöelämä on ollut aina tylsää.Apljon paempi meno oli Lahdessa,PAriisisa ja Lontoossa. 

Vierailija
6/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo vielä nähnyt kaikkea pk-seudulta. Lähe seikkailemaan Espooseen, Kauniaisiin ja Vantaalle seuraavaksi.

Olen käynyt jo.

Vierailija
7/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ovat vallassa.

Vierailija
8/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin aikoinaan Lontoossa, eikä sielläkään nähtävää kovin pitkäksi aikaa ollut. Sitten piti alkaa kiertämään vaihtuvia näyttelyitä, löytää ystäviä ja harrastuksia. Sama se on joka paikassa. Ei pelkkä muuttaminen mitään ratkaise.

Vierailija
9/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaupunki voisi olla epätylsä? Sehän on vain läjä rakennuksia.

Vierailija
10/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää elämä on aina sellaiselle, joka loputtomasti tarvitsee jotain virikkeitä, baareja, bailaavia ihmisiä sun muuta hälinää, viihtyäkseen. Ei mikään kaupunki maa tai alue yleensäkään ole tylsä. Sinä itse saatat olla.

Vierailija
11/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää elämä on aina sellaiselle, joka loputtomasti tarvitsee jotain virikkeitä, baareja, bailaavia ihmisiä sun muuta hälinää, viihtyäkseen. Ei mikään kaupunki maa tai alue yleensäkään ole tylsä. Sinä itse saatat olla.

En ryyppää tai käy baareissa. -Ap

Vierailija
12/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stadin yöelämä on ollut aina tylsää.Apljon paempi meno oli Lahdessa,PAriisisa ja Lontoossa. 

Oh La La! Lahti, Pariisi ja Lontoo!

Vierailija
13/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö konserteissa, keikoilla, teatterissa? Itse asun Tampereella, ja tykkään käydä vaikka kahvilla niissä muutamassa kauniissa kahvilassa, jotka tästä kylästä löytyy. Ja keikoilla ja teatterissa. Ja mitä isomman seurueen saa houkuteltua mukaansa, sen hauskempaa.

Vierailija
14/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo on hyvin hoidettuine puistoalueineen, lukuisine uimahalleineen ja huippukuntoisine alatieverkostoineen todella elämyskokemus. Kannattaa aloittaa kierros Espoon keskustan kulttuurimaisemasta. Pistäytymisen arvoinen silmiä hivelevä näky on myös Tapiolan Heikintorin seutu. Vanhusväestöä on ajateltu laittamalla bussipysäkeille ja kävelyteiden varsille lukuisia puistonpenkkejä levähdyspaikoiksi. Minkä tahansa yleisöpalvelun löytyminen asettaa haasteita sekä alkuasukkaalle että turistille ympäri vuoden, joten Espoossa on aina tekemistä. Tervemenoa.

Vierailija
15/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sieltä sitten puuttuu?

Vierailija
16/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on hauskaa käydä katsomassa paikallista väestöä aina sillointällöin nostattamassa itsetuntoa kun orjat pää puskassa vaelavat masentuneen näköisinä imettynä kuiviiin ja johtajat vetää bonuksia ja ajaa kruisailee kärryilllään.

Vierailija
17/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten kaipaat? Odotatko jotain ulkoapäin tuleva virikkeitä? Ja ihmetyttää, mitä Turussa on sellaista mitä ei ole Helsingissä?

Vierailija
18/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tuolla asenteella sinulla ei ole missään muuallakaan kovin kivaa, mutta onhan isommissa kaupungeissa jokaisessa omanlaisensa, varmaan Helsinkiä vilkkaampi meno monin tavoin. Mikä Helsingissä on niin tylsää? Mitä kaipaat? Tiedän monia, jotka rakastavat Helsinkiä, tasokkaita ruokaravintoloita, meren rantaa, saaria, liikuntamahdollisuuksia, konsertteja, taidetta, harrastusmahdollisuudet huippuluokkaa, ystävien kanssa ja yksinkin tekemistä riittää.

Vierailija
19/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten kaipaat? Odotatko jotain ulkoapäin tuleva virikkeitä? Ja ihmetyttää, mitä Turussa on sellaista mitä ei ole Helsingissä?

No turkkulaiset

Vierailija
20/50 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se keskusta on? Onko jo löytynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi