Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisena mörkönä pidätte peth-testausta?

Vierailija
12.05.2026 |

Testaus on merkki siitä että työpaikkasi välittää sinusta. Alkoholilla on runsaasti haittavaikutuksia.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävisi jos kaikille demarikansaedustajille tehtäisiin peth-testi?

Vierailija
82/87 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos peth-testaus tehtäisiin joka työpaikalla, kyllä väki vaihtuisi.

MIksi väki vaihtuis ? eihän alkoholi ole laitonta, kyllä sitä saa juoda .

Ei se testi kerro suoraan jostai ongelmasta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sokeritestit ja ainakin coopperin testi. Huonosta tuloksesta tulee potkut. 

Meillä on näin. Jos on esidiabeetikko niin sopimusta ei uusita.

Vierailija
84/87 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kävisi jos kaikille demarikansaedustajille tehtäisiin peth-testi?

Perusjuomalaisille tulos olisi ulos.

Vierailija
85/87 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä runsas alkoholinkäyttö alkaa vaikuttamaan vuosien saatossa työntekoon, sitä on aivan turha kiistää. Alkoholi vaikuttaa jaksamiseen, vireystilaan, mielialaan ja ylipäätään kokonaisvaltaisesti ihmisen terveyteen sitä heikentävästi. Ja nyt en puhu niistä jotka ottaa sen pari saunakaljaa, vaan niistä jotka oikeasti juo säännöllisesti yli riskirajojen. Jokainen riskikäyttäjä tietää kyllä sydämessään, mistä puhun. Kuulun tähän ryhmään myös itse. Moni voisi kokea myös helpottavana sen, että vihdoin joku huomaa ja puuttuu alkoholinkäyttöön. Itse salaan sen viimeiseen asti, mutta voisin murtua ja lopettaa salailun, jos työpaikallani tehtäisiin testit ja jäisin kiinni. Silloin voisi olla mahdollista saada tähän apua. Naamio on niin tiukassa, että itse en sitä pysty irrottaa.

Mä oon meidän työpaikan viinasieppo ja teen parasta tulosta joka vuosi. Firman urheiluhullut terveysintoilijat on jatkuvasti saikulla. Ite olin saikulla viimeksi vuonna 2022 koronan takia. Nää muut vetää pitkiä saikkuja kun milloin mitäkin on rikki; plantaarifaskiittia, akillesta, polvea, nilkkaa, tenniskyynärpäätä, katkennutta luuta, murtunutta rannetta... Ja niihin tarttuu kaikki mahdolliset lenssut.

Asiakkaat soittaa aina ekana mulle, kun ne tietää, että mä oon aivan varmasti töissä. Jos mulla ei ole aikaa hoitaa asiaa, delegoin jollekulle muulle paikalla olevalle ja toivon ettei just se jää heti huomenna saikulle. Siks mulla onkin niin kovaa tulosta, kun hoidan suurimman osan asiakkaista itse jos vaan mitenkään ehdin.

Vierailija
86/87 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois sitten testata myös muut työkykyyn vaikuttavat asiat. Itselläni matala ferritiini aiheuttaa vaikeuksia selviytyä työelämässä. Viinaan en ole koskenut kohta kahteen vuosikymmeneen.

Vierailija
87/87 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa testi jolla voisi mitata työn tekijöiden vitutuksen tason. Lukemat olisivat varmasti hurjia kun suomalaisia eniten vituttaa kaikki. Varsinkin susi surkeat päättäjät jotka ovat pilanneet koko maan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi