Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikeaa löytää samassa tilanteessa olevia ystäviä?

Vierailija
12.05.2026 |

Olen kolmekymppinen ja huomannut oikeastaan jo kauan aikaa että on tosi vaikeaa tutustua samassa elämäntilanteessa oleviin ihmisiin jotka olisi samanhenkisiä. Olen ollut aina ikäistäni kupsempi ja joutunut kohtaamaan suuria vastoinkäymisiä nuorella iällä. Siksi ei oikein huvita olla sellaisten kanssa joilla ei ole oikein mitään kokemusta elämän nurjasta puolesta. Olen nuoresta asti tuntenut tiettyä yksinäisyyttä tämän takia. Luulin että aikuisena helpottaisi mutta ei olekaan niin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten yritä ystävystyä vanhempien ihmisten kanssa?

Vierailija
2/7 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat minulta! Voisin olla ystäväsi jos joskus kohdattaisiin oikeassa elämässä, edellyttäen ettet ole katkera ja ilkeä. Mutta oman kokemuksen mukaan ihmisiä ei juuri kohtaa missään, eikä heihin tutustu, etenkään jos on ujo ja vähän outo, kuten minä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet sen rankempia kokenut kuin toisetkaan

Vierailija
4/7 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tuollaista ystävää halua, joka elää rankoille kokemuksille ja kilpailee niistä. 

Vierailija
5/7 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa on rankemmat kokemukset kuin sinulla: terveydenhoitaja suositteli terveellisiä elintapoja, eilen kadulla joku mies katsoi minua: koin sen seksuaaliseksi ahdisteluksi. En ole saanut pitkää, komeaa, lihaksikasta ja rikasta miestä, vaan treffeille on tarjoontunut vain lyhyitä ja lihavia, eli universumi sortaa ja alistaa minua.

Vierailija
6/7 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on joutunut kokemaan kaikenlaista mutta toiset eivät siitä niin välitä vaan elävät eteenpäin vellomatta menneissä. Suosittelen sullekin. Luulisi että se riittää että trauma kestää puoli tuntia, ei sen miettimiseen tarvitse 10 vuotta käyttää :p

Vierailija
7/7 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullapa on rankemmat kokemukset kuin sinulla: terveydenhoitaja suositteli terveellisiä elintapoja, eilen kadulla joku mies katsoi minua: koin sen seksuaaliseksi ahdisteluksi. En ole saanut pitkää, komeaa, lihaksikasta ja rikasta miestä, vaan treffeille on tarjoontunut vain lyhyitä ja lihavia, eli universumi sortaa ja alistaa minua.

Ok incel. Naiset eivät haaveile miehistä tai koe vääryyttä siitä, että eivät saa henkilökohtaista r aiskausnukkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi