Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksan eron takia 2 asuntoa samaan aikaan. En tiiä miten selviän tästä

Vierailija
12.05.2026 |

Miehellä ei kiire myydä  kun itsellä on rahaa. Ei halua lunastaa mua ulos. Repi listat pois osasta asuntoa ja nyt viivyttelee. Vetoaa myös siihen että huono aika myydä ja miksi mulla on nyt kiire myydä äkkiä asunto. Syyllistää

 

 

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa, nyt ei ole hyvä aika myydä.

Aina on hyvä aika myydä, kun on kyseessä avioerotilanne. 

Miten niin? Tottakai kannattaa odottaa parempaa aikaa myynnille. 

 No ei. Jäisitkö itse masokistisesti limboon roikkumaan vaikka loppuelämäksesi, jos pitäisi odottaa "hyviä aikoja" myydä talo? 

Mihin limboon? Kaiä nyt aluan omaisuudestani hyvän hinnan. Eihän sillä ole eron kanssa mitään tekemistä. 

Porukka ei osaa nykyään edes erota 😂 Miten kukaan voi lasten asiat hoitaa erossa, jos edes asuntoa ei osata jakaa? Ei se, jos ei myy kaikkea eron hetkellä, tarkoita sitä että pitää olla tekemisissä toisen kanssa. Mikä sekin on kyllä ihan typerää ettei muka välit voisi säilyä neutraaleina. 

Amen. Yhdellä sun toisella tuntuu järki katoavan siinä kohtaa kun erotaan. 

Kaikki kun eivät kevyesti eroa, vaan taustalla on törkeää käytöstä, eri muotoista väkivaltaa ja laiminlyöntiä. Silloin haluaa eroon kaikesta nopeasti. 

Miten asia on yhtään erilainen myynnin jälkeen? Katoaako se ihminen sen omaisuuden myynnin mukana? 

Eipä tarvi olla tekemisissä, kun ei ole yhteistä omaisuutta, joista olla huolissaan. 

Vierailija
82/88 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö asunto kannattaisi ensin myydä ennenkuin muuttaa pois? Tiesit kai poismuuttaessasi että edessä on kahden asunnon maksu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas palstan pakkomielteinen mielenterveydeltään sairas erotrolli sepittänyt taas avauksen.

Vierailija
84/88 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa, nyt ei ole hyvä aika myydä.

Aina on hyvä aika myydä, kun on kyseessä avioerotilanne. 

Miten niin? Tottakai kannattaa odottaa parempaa aikaa myynnille. 

 No ei. Jäisitkö itse masokistisesti limboon roikkumaan vaikka loppuelämäksesi, jos pitäisi odottaa "hyviä aikoja" myydä talo? 

Mihin limboon? Kaiä nyt aluan omaisuudestani hyvän hinnan. Eihän sillä ole eron kanssa mitään tekemistä. 

Porukka ei osaa nykyään edes erota 😂 Miten kukaan voi lasten asiat hoitaa erossa, jos edes asuntoa ei osata jakaa? Ei se, jos ei myy kaikkea eron hetkellä, tarkoita sitä että pitää olla tekemisissä toisen kanssa. Mikä sekin on kyllä ihan typerää ettei muka välit voisi säilyä neutraaleina. 

Amen. Yhdellä sun toisella tuntuu järki katoavan siinä kohtaa kun erotaan. 

Kaikki kun eivät kevyesti eroa, vaan taustalla on törkeää käytöstä, eri muotoista väkivaltaa ja laiminlyöntiä. Silloin haluaa eroon kaikesta nopeasti. 

Miten asia on yhtään erilainen myynnin jälkeen? Katoaako se ihminen sen omaisuuden myynnin mukana? 

Eipä tarvi olla tekemisissä, kun ei ole yhteistä omaisuutta, joista olla huolissaan. 

Ei se mitään yhteistä omaisuutta ole osituksenkaan jälkeen. 

Vierailija
85/88 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae yhteisasunnosta  yhteisomistuksen purkua oikeudesta. Saat varmasti sen. Mies maksaa osuutesi, tai kämppä menee myyntiin ja sitä ei mieheltä kysytä 

Miksi tuo pitäisi noin hankalasti hoitaa? 

Kun laittaa hakemuksen yhteisomistuksen purusta vireilke hyvin usein toinen omistaja on heti huomattavasti kiinnostuneempi asiasta eikä voi enää loputtomasti vetkutella.

 

Usein pelkkä hakemus johtaa siihen, että asioista päästään neuvottelemaan ja saadaan tehtyä sopimus yhteisymmärryksessä. Hakemus yhteisomistuksen purusta siis joko pakottaa neuvottelupöytään ja jos sopimukseen ei päästä oikeus laittaa yhteisomistetun omaisuuden myyntiin.

Apn exähä än haluaa siinä asua ymmärtääkseni, ei myydä. 

Vierailija
86/88 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laittaa tiedot tuonne: https://aatos.app/ositus/?gad_source=1&gad_campaignid=16551836392&gclid…


Ja sen jälkeen nimet alle ja se on siinä. Jos asunto jää puoliksi aplle, sovitte mitä mies maksaa apn osuudesta kuukausittain korvausta. 

Homma hoidossa. Olipas vaikeaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/88 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap laittaa tiedot tuonne: https://aatos.app/ositus/?gad_source=1&gad_campaignid=16551836392&gclid…


Ja sen jälkeen nimet alle ja se on siinä. Jos asunto jää puoliksi aplle, sovitte mitä mies maksaa apn osuudesta kuukausittain korvausta. 

Homma hoidossa. Olipas vaikeaa. 

Ja jos ei halua maksaa palvelusta, siirtää tiedot ruutupaperille ja nimet siihen. 

Vierailija
88/88 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sulla ollut ketju tästä jo. Sait monta neuvoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi